ديمون زاهاريادس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی خود را 80/20 کنید
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
فرمول بهره‌‌وری با ایجاد فهرست کارها (راهنمای کاهش استرس با ایجاد فهرست کار کارآمد)
زندگی‌ات را 80/20 کن (چگونه با تلاش کمتر کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید)
هنر نه گفتن (بدون احساس گناه)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
هنر نه گفتن
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
فرمول برنامه‌ریزی (راهنمایی برای فهرست‌های کاری)

لذت کامل نبودن (راهنمای بدون استرس ساکت کردن منتقد درون غلبه بر کمال‌گرایی و تبدیل شدن به بهترین حالت خود)

  • 55,000 تومان

آیا شما یک کمال‌گرا هستید؟ آیا کمال‌گرایی باعث شده دچار استرس، نگرانی و یک‌جور اندوه و افسردگی مزمن شوید؟ می‌خواهید منتقد درونتان را ساکت کنید و احساس ترس از شکست را در خود از بین ببرید؟ آیا می‌دانید که همین دو تغییر ساده چه تاثیر شگفت‌انگیزی بر زندگیتان می‌گذارند و آن را از اینی که هست بهتر می‌کنند؟ تصور کنید که بدون ترس از خودانتقادی می‌توانید دست به هر کاری بزنید. تصور کنید که دیگر احساس تردید و دودلی فلج و زمین‌گیرتان نمی‌کند. تصور کنید که سرانجام می‌توانید با کمال‌گراییتان خداحافظی کنید و اعتماد‌به‌نفس، اشتیاق و الهام‌بخشی را تجربه کنید، دیمن زاهاریادس با کتاب لذت کامل نبودن به شما کمک می‌کند تا بر گرایشات کمال‌گرایانه‌تان غلبه کنید و از یک زندگی شادتر لذت ببرید. او دست شما را می‌گیرد و قدم‌به‌قدم شما را با نقش‌هایی آشنا می‌سازد که وسوسه‌تان می‌کند.

هنر رها کردن (چگونه می‌توان گذشته را رها کرد مشتاق آینده بود و در نتیجه از آ‌زادی عاطفی که سزاوارش هستیم لذت برد)

  • 120,000 تومان

آیا تابه‌حال تجربه داشتن افکار مزاحم،‌ ارتباط با افراد سمی و یا کار کردن در یک محیط خشک و آزاردهنده را داشته‌اید؟ دیمون زاهاریادس در کتاب هنر رها کردن مجموعه‌ای از بهترین استراتژی و تمرین‌های عملی را به شما می‌آموزد که به کمک آن‌ها می‌توانید کیفیت کلی زندگی خودتان را بالا ببرید و به یک آرامش درونی ماندگار دست یابید. با خواندن این اثر به مهارت بسیار خوبی برای کشف تجارب درونی‌شده‌ خود می‌رسید و با سفر به اعماق وجودتان، از افکار تلخ و احساسات منفی دور می‌شوید. خواندن این اثر به شکل کاملا مشهودی کیفیت کار و زندگی شما را بالا می‌برد و کمک می‌کند که اولویت خودتان را روی فعالیت‌های مهم‌تر و ضروری‌تر متمرکز کنید. هنر رها کردن یک ابزار کامل به شما می‌دهد که می‌توانید از آن برای غلبه بر اضطراب عاطفی که کیفیت زندگی شما را خراب می‌کند استفاده کنید. اگر دوست دارید به سطح جدیدی از زندگی خود وارد شوید و به سمت تغییرات مثبت و آرامش درون حرکت کنید،‌ این کتاب راهنمای عملی را بخوانید. این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای همه کسانی است که دوست دارند تغییرات مثبتی را در‌ روابط و کیفیت زندگی خود ایجاد کنند و به آرامش ذهنی و صلح درونی دست یابند.

هنر رهاسازی (نحوه رهاسازی گذشته انتظار مشتاقانه برای آینده و نهایتا حظ از آزادی عاطفی که سزاوارش هستید)

  • 90,000 تومان

بیشتر ما آدم‌ها با افکار و عواطفی منفی رو‌به‌رو می‌شویم که ریشه در خاطرات ناشی از فقدان‌هایی دارند که عمیقا احساس کرده‌ایم. ما آدم‌ها این افکار و عواطف منفی را در وجودمان نگه می‌داریم و مادامی که چنین می‌کنیمء این حالات منفی بر رویکرد و سلامت و روابط‌مان اثر می‌گذارند. این حالات منفی به‌سان مانعی سد راهمان می‌شوند تا نتوانیم بهترین کاری را که از دست‌مان برمی‌آید انجام دهیم. به محض اینکه خودمان را از یأس و حسرت و خاطرات زجرآوری رها کنیم که بر وجودمان سنگینی می‌کنندء رهایی احساسی را تجربه می‌کنیمء به محض اینکه فضای ذهنی سرد و بی‌روح و شکست‌گرایمان را رها کنیمء چنین فضایی دیگر نمی‌تواند مانع پیشرفت ما شود. با رهاسازی چنین فضاییء آزاد می‌شویم تا بر امور مهمی متمرکز بشویم که به واقع برایمان اهمیت دارند. اماء به طور دقیق چگونه عمل رهاسازی را انجام دهیم؟ در این کتابء کل روند گام‌به‌گامی را طی می‌کنیم که جهت آموزش «رهاسازی» به شما پی‌ریزی شده است. شما فرا می‌گیرید که چارچوب تفکری ناوابسته را اتخاذ کنید. مطالب کتاب هنر رهاسازی نه یک مباحثه‌ی پنداشتی بلکه یک طرح عملی است جهت فائق آمدن بر موانع ذهنی و عاطفی‌ای که هم‌اکنون مانع پیشرفت‌تان شده. در کتاب حاضرء محور تمرکز بر راهکارها و روش‌هایی است که نتایج سریع و اتکاپذیری را سبب می‌شوند.

زندگی خود را 80/20 کنید

  • 60,000 تومان

نویسنده با تکیه بر اصل معروف «پارتو» که در قرن نوزدهم مطرح شه می‌گوید همه‌ی ورودی‌ها و خروجی‌های کار‌های ما تحت تاثیر قانون جهانی 80/20 قرار دارد و برای مثال 80 درصد منابع کشور‌ها در اختیار 20 درصد جمعیت قرار دارد، 20 درصد پرسنل شرکت‌ها 80 درصد کار‌ها را به دوش می‌کشند و یا 80 درصد سود بنگاه‌های اقتصادی حاصل فروش به 20 درصد مشتریان است. او در این کتاب می‌کوشد به ما بیاموزد با به کار‌گیری این قانون در همه‌ی شئون زندگی شخصی و اجتماعی و حرفه‌ای خود به سطح بالا‌تری از آسایش و بهره‌وری برسیم.

هنر نه گفتن (چگونه از حق خودتان دفاع کنید وقت و توان خود را از آن خودتان کنید و از به خدمت درآمدن برای دیگران خودداری کنید بدون داشتن احساس گناه)

  • 110,000 تومان

هنر نه گفتن به ما می‌آموزد که چگونه مرزهایی منطقی بنا کنیم و بدون احساس گناه «نه» بگوییم. قرار نیست اولویت‌های دیگران مسیر زندگی ما را تعیین کند و قرار نیست وقت و زمان و سبک زندگی آدمی با سلیقه دیگران تعریف شود. هنر نه گفتن به ما می‌آموزد که نباید بدون دلیل «بله» گفت،‌ نباید به هر خواسته‌ای تن داد، نباید صرفاً به راضی نگاه داشتن دیگران فکر کرد و نباید آرامش و آسایش زندگی را قربانی نظرات دیگران کرد.

فرمول بهره‌‌وری با ایجاد فهرست کارها (راهنمای کاهش استرس با ایجاد فهرست کار کارآمد)

  • 30,000 تومان

فهرست کار ساده ترین و بهترین روش مدیریت وظایف است، البته به شرطی که آن را به خوبی بشناسیم و به درستی به کار بگیریم. با مطالعه کتاب فرمول بهره وری با ایجاد فهرست کارها می‌آموزید چگونه فهرست کارهایی داشته باشید که نتیجه بدهند، فهرست هایی که واقعا در انجام کارها به خصوص کارهای مهم به شما کمک می‌کنند. نتیجه داشتن چنین فهرستی به اندازه تفاوت میان دست و پنجه نرم کردن با استرس مزمن، و یک هفته کاری آرام و لذت بخش است.

زندگی‌ات را 80/20 کن (چگونه با تلاش کمتر کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید)

  • 33,000 تومان

امروزه قانون 80/20 عمدتا در زمینه‌ی بهره‌وری کسب و کار و محل کار مطرح می‌شود. ما قصد داریم یک رویکرد متفاوت را در پیش بگیریم. قصد داریم این مفهوم ساده که باعث ایجاد تغییر در زندگی می‌شود را در تمامی جنبه‌های تجربه‌ی روزانه‌تان اعمال کنیم. قانون 80/20 را ابزاری قدرتمند خواهید یافت که می‌توانید از آن برای دستیابی به حداکثر رضایت از زندگی حرفه‌ای، خانوادگی و روابط‌تان استفاده کنید. این قانون، می‌تواند تاثیر زیادی روی رژیم غذایی، تناسب اندام، امور مالی و آموزش شما داشته باشد. می‌تواند کسب و کار کوچک‌تان را در یک دوره شگفت‌آور کوتاه مدت، به سمت موفقیت قابل توجهی سوق دهد. به طور خلاصه، قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه از قانون 80/20 برای بهینه‌سازی تمامی حوزه‌های زندگی‌تان استفاده کنید. اطمینان دارم که قانون 80/20 می‌تواند به شما در طراحی یک سبک زندگی پر ارزش‌تر کمک کند. هنگامی که روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز کنید و چیزهای دیگر را نادیده می‌گیرید، گام‌های بزرگی به سمت اهداف‌تان برخواهید داشت. حتی بهتر از آن، قادر خواهید بود با حداقل سرمایه‌گذاری در زمان و انرژی، به آن دست یابید.

هنر نه گفتن (بدون احساس گناه)

  • 150,000 تومان

بسیاری از ما در مقاطع مختلف، حتی در شلوغ‌ترین و گرفتارترین اوقات‌مان، عادت به «نه گفتن» نداریم و به افراد مختلف، چه رئیس یا همکار و چه دوستان و بستگان، فوری «بله» یا «چشم» می‌گوییم و با همین کلمه کوتاه، بار روانی و فشار کاری مضاعف بر خود وارد می‌کنیم. چگونه می‌توانیم در موقعیت‌های گوناگون، در مقابل نزدیک‌ترین دوستان و آشنایان، یا مدیران و بالادست‌ها، از «بله گفتن»‌های دردسرساز اجتناب کنیم و ابتدا کارها و امور خودمان را اولویت قرار بدهیم. این کتاب، روش‌ها و ترفندهای «نه گفتن» را در موقعیت‌های کوچک و بزرگ به ما می‌آموزد تا زندگی را آرام‌تر و کم‌استرس و با بهره‌وری بیشتر بگذرانیم.

هنر نه گفتن

  • 135,000 تومان

بدون تردید، نه گفتن کار ساده‌ای نیست؛ به خصوص اگر با روحت عجین شده باشد و مهرطلب باشی. اما هر بار که این کار را انجام می‌دهی و بسیاری از اولویت‌ها را کنار می‌گذاری تا شاد کنی فرزندت را، دوستت را، همکارت را و هر آن‌که با او در ارتباط هستی، ذره‌ای از وجودت در تنهایی به جوش می‌آید و با تو گلاویز می‌شود و نمی‌دانی چرا، ولی تحلیل می‌روی، انرژی‌ات را از دست می‌دهی و در نهایت فکر می‌کنی باز هم یک قربانی شده‌ای. دیمون زاهاریادس در کتاب هنر نه گفتن راهکارهای جالبی را در اختیارمان قرار می‌دهد تا با کاربردشان بتوانیم واکنش‌های اکتسابی را که در طول زندگی در ذهن‌مان حک شده‌اند کنار بگذاریم و بدون احساس گناه و ملامت به انجام کاری که دوست نداریم یا وقتش را نداریم، نه بگوییم و خصیصه مردم شادکنی‌مان را رها کنیم...

فرمول برنامه‌ریزی (راهنمایی برای فهرست‌های کاری)

  • 99,000 تومان

برای مدیریت کارها و زمان، راه حل ساده‌ای وجود دارد: به کارگیری رویکردی که به طور منحصربه‌فردی برای کمک به ساماندهی، مدیریت، و انجام به موقع تمام کارها و مسئولیت‌هایتان، طراحی شده باشد. این رویکرد در کتاب فرمول برنامه‌ریزی توضیح داده می‌شود. این کتاب، راهنمای مفیدی برای ایجاد یک سیستم مدیریت وظیفه شخصی موثر است. در این کتاب، می‌خوانید: 8 دلیل برای شکست‌مان در انجام فهرست کارهای روزانه. 10 مورد از مشهورترین سیستم‌های برنامه‌ریزی. آموزش قدم به قدم ایجاد یک برنامه کامل. چگونگی حفظ سیستم برنامه‌ریزی خود. نقاط قوت و نقاط ضعف برنامه‌های کاغذی و آنلاین. طرز کار فهرست‌های برنامه‌ریزی و تقویم‌ها در کنار هم. این یک دید کلی از مطالب کتاب فرمول برنامه‌ریزی است. کتاب به گونه‌ای تنظیم شده که به راحتی بتوانید از هر بخشی که علاقه داشتید شروع به مطالعه کنید. اگر از ایجاد برنامه‌هایی که دائما ناامیدتان می‌کنند خسته شده‌اید، اکنون زمان ایجاد یک تغییر مثبت است. راهکار درست را بیاموزید و از بازدهی بیشتر، اوقات فراغت بیشتر، و استرس کمتر لذت ببرید.

صفحه‌ی 1