دنيل پينك


تولیدکننده









بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انگیزه (نیروهایی که ما را پیش می‌راند)
  • 174,000 تومان
  • با تخفیف: 174,000 تومان
قدرت پشیمانی
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
ما همه فروشنده‌ایم (حقایقی شگفت‌انگیز در مورد متقاعد ساختن دیگران)
داستان دوستی ارنست و سلستین
  • 76,000 تومان
  • با تخفیف: 76,000 تومان
انسان بودن فروشنده بودن است
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
چه وقت (اقدام درست در زمان درست)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
بزنگاه (اسرار علمی زمان‌بندی ایده‌آل)
  • 32,900 تومان
  • با تخفیف: 32,900 تومان
انگیزه
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
کی (راه‌های علمی زمان‌بندی عالی)
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
کی (ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

انگیزه (نیروهایی که ما را پیش می‌راند)

  • 174,000 تومان

نیروی انگیزه ما را تا اوج می‌رساند. حالا دانشمندان علوم رفتاری با تشریح انگیزه، به کمکمان آمده‌اند تا این نیرو را به کار ببندیم. همه می‌خواهیم اختیار زندگی‌مان را به دست بگیریم، در کارمان استاد شویم و طرحی نو در جهان دراندازیم. شوق به خودمختاری، تسلط و هدف والا، موتور انگیزه را روشن می‌کند و ما را پیش می‌راند.

قدرت پشیمانی

  • 185,000 تومان

پشیمانی از نگاه اغلب ما احساسی غم‌انگیز است درمورد اینکه اگر در گذشته تصمیم‌های اشتباه نمی‌گرفتیم، حال و روز بهتر و آینده‏ای روشن‌تر داشتیم. فرهنگ رایج به اشکال مختلف فریاد می‌زند: «به گذشته فکر نکن و آینده را بساز، زودتر از تلخی‌ها بگذر و سریع‌تر شیرینی‌ها را بیاب.» باوجوداین به عقیدۀ دنیل پینک، پشیمانی خطرناک، غیرعادی یا انحراف از مسیر ثابت خوشبختی نیست؛ پشیمانی سالم، فراگیر و بخشی جدایی‌ناپذیر از انسان بودن است. در هنر کینتسوگی، ژاپنی‌ها قطعات شکستۀ سفال و کوزه را با ترکیبی از طلا به هم می‌چسبانند و تعمیر می‌کنند. ترک‌های آکنده از طلا باعث زیبایی سفال شده و آن را به شیء زیباتری تبدیل می‌کنند. پشیمانی هم، مانند همین ترک‏ها، ارزشمند است و می‌تواند باعث ارتقاء وضعیت ما شود. هدف این کتاب این است که پشیمانی را به‌ عنوان احساسی ضروری به ما بازگرداند و نشان دهد که چگونه می‌توانیم از قدرت آن برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر، عملکرد بهتر در محل کار و مدرسه و آوردن معنایی بیشتر به زندگی خود استفاده کنیم.

ما همه فروشنده‌ایم (حقایقی شگفت‌انگیز در مورد متقاعد ساختن دیگران)

  • 95,000 تومان

دنیل پینک، یکی از مشهورترین نویسنده‌ها و محققان علوم رفتاری است. او در سابقه خود، سردبیری دو مجله مهم قانون و سیاست ییل را دارد و چند سال دستیار وزیر کار و سخنگوی اصلی معاون رییس‌جمهور در ایالات متحده بوده است. پینک برای اولین بار در سال 1998 تصمیم گرفت کتابی در مورد تجربیاتش در کار را منتشر کند که با استقبال زیادی مواجه شد. این تجربه شیرین، او را تشویق کرد که نویسندگی را به عنوان حرفه اصلی خود برگزیند. دنیل کتاب‌های زیادی در مورد مدیریت و کسب و کار دارد که مورد توجه دانشجویان دانشکده کسب و کار هاروارد است. در حال حاضر از نگاه سایت thinker50، دنیل پینک جزو 10 متفکر برتر زنده مدیریت دنیاست.

داستان دوستی ارنست و سلستین

  • 76,000 تومان

دوستی یک خرس با یک موش؟ هرگز! ممکن نیست! شرم‌آوره! البته که ممنوعه! - فهمیدی، سلستین؟ - ارنست، فهمیدی؟ به هر حال اون‌ها بهترین دوستان هم هستن. هیچ‌کس نمی‌تونه مانع دوستی ارنست و سلستین بشه. هیچ‌کس، شنیدین؟

انسان بودن فروشنده بودن است

  • 100,000 تومان

این کتاب نه متنی دانشگاهی است و نه مختص دانشجویان مدیریت. متن پیش‌رو روایتی داستان‌گونه از ساخت دنیای جدیدی است که در آن زندگی می‌کنیم و از هر دو نظر فرم و محتوا همطراز با انسان ساکن در ساخت متاخر جامعه جدید نگاشته شده است. انسانی که در دل شبکه تو در توی فضای مجازی قرار داشته و مخاطب جهانی شدن است؛ انسانی که تنها تر از همیشه و همزمان جهان‌وطن است و در هر لحظه خود را در رقابتی تنگاتنگ برای متقاعدسازی و فروشندگی می‌بیند.

چه وقت (اقدام درست در زمان درست)

  • 59,000 تومان

اهمیت زمان بر هیچ یک از ما پوشیده نیست، اما چیز زیادی درباره مفهوم زمان نمی‌دانیم. زندگی ما دنباله‌ای بی‌پایان از تصمیمات «چه وقت» است. چه وقت کاری راه بیندازیم، چه وقت سر کلاس برویم و حتی چه وقت ازدواج کنیم. به رغم اهمیت این مسائل، ما تنها با کمک غریزه و حدس و گمان تصمیمات مهم زندگی‌مان را می‌گیریم. می‌دانیم زمان‌بندی نوعی هنر است، اما این کتاب به ما ثابت می‌کند که زمان بندی علم نیز هست.

بزنگاه (اسرار علمی زمان‌بندی ایده‌آل)

  • 32,900 تومان

کتاب «بزنگاه» در نوع خودش منحصر به فرد است. نویسنده، علم زمان‌سنجی و هنر استفاده از آن در زندگی روزمره را به زبانی داستانی و دوستانه برای شما بازگو می‌کند. نتایج پژوهش‌های علوم مختلف از جمله روانشناسی، زیست‌شناسی، اقتصاد، مدیریت و ... را به گونه‌ای روایت می کند که حس می‌کنید سال‌هاست نویسنده را می‌شناسید. در نهایت با آموزش ترفندهای زمان‌بندی شما را در رسیدن به تعالی و زندگی بهتر یاری می‌کند. راستی می‌دانید چرا هرگز نباید بعدازظهرها تصمیم مهمی بگیرید؟ آیا می‌دانید همه ما به یکی از سه گونه زمانی تعلق داریم و باید مطابق با آن رفتار کنیم؟

انگیزه

  • 38,000 تومان

کتابی که نحوه‌ی تفکر شما را دگرگون می‌کند. تمام مطالبی را که خیال می‌کردید در مورد انگیزه می‌دانید ـ چه در محل کار، چه در مدرسه و چه در محیط خانه ـ پاک فراموش کنید. تمامشان اشتباه بوده‌اند. همان‌گونه که دنیل اچ پینک در کتاب سنت‌شکن خود «انگیزه» توضیح می‌ دهد، راز و رمز رسیدن به نهایت عملکرد و رضایت خاطر در دنیای امروزی نیاز شدید انسان به اداره کردن زندگی، یادگیری و خلق چیزهای تازه، و تلاش بی‌وقفه برای بهتر کردن اوضاع خود و جهان است. پینک، در این مسیر، ما را به شرکت‌هایی می‌برد که نسبت به انگیزه رویکرد‌های جدیدی دارند و ما را به دانشمندان، کارفرمایان و کارآفرینانی آشنا می‌کند که برای پیشرفت زیرمجموعه‌ی خود هر خطری را به جان می‌خرند. پینک، به سرعت، در سطح جهانی به استادی صاحب نظر تبدیل می‌شود ... مطالب او دلنشین است و او بدون هرگونه ملاحظه‌ای، همه چیز را زیر سؤال می‌برد.

کی (راه‌های علمی زمان‌بندی عالی)

  • 42,000 تومان

همه ما می‌دانیم زمان‌سنجی همه‌چیز است، اما در مورد خود زمان و زمان‌سنجی اطلاعات کمی داریم. زندگی ما جریان پیوسته‌ای است از تصمیم‌های «كٍی»؛ چه‌وقت یک کسب و کار را راه‌اندازی کنیم، كٍی یک کلاس را زمان‌بندی کنیم، كٍی در یک رابطه عاطفی با فرد دیگری جدی شویم، و... ما تاکنون این تصمیمات را بر اساس بینش و حدس و گمان‌هایمان اتخاذ می‌کرده‌ایم. اغلب فرض می‌شود که زمان‌سنجی یک هنر است. اما دنیل پینک در کتاب «كٍی؛ رازهای علمی زمان‌بندی عالی» نشان می‌دهد که زمان‌سنجی در واقع یک علم است. دنیل پینک بر اساس مجموعه‌ای گسترده و غنی از تحقیقات روانشناسی، بیولوژی و اقتصاد، نشان می‌دهد که بهترین شیوه زندگی، کار و موفقیت چیست. چگونه می‌توانیم با کمک الگوهای نهان زندگی روزانه، بهترین برنامه زمان‌بندی را تدوین و اجرا کنیم؟ چرا برخی شکست‌ها به طرز شگفت‌انگیزی نمرات دانش‌آموزان را اتقا می‌دهد؟ چگونه می‌توانیم بهترین شروع‌ها را تجربه کنیم؟ چرا نباید بعدازظهرها به بیمارستان مراجعه کنیم؟ چرا آواز خواندن هم‌زمان با دیگران به اندازه نرمش کردن برایمان مفید است؟ بهترین زمان ترک یک شغل، تغییر کار و یا حتی ازدواج کردن، چه وقتی است؟

کی (ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی)

  • 150,000 تومان

همه ما می‌دانیم زمان‌سنجی همه‌چیز است، اما در مورد خود زمان و زمان‌سنجی اطلاعات کمی داریم. زندگی ما جریان پیوسته‌ای است از تصمیم‌های «کٍی»؛ چه‌وقت یک کسب و کار را راه‌اندازی کنیم، کٍی یک کلاس را زمان‌بندی کنیم، کٍی در یک رابطه عاطفی با فرد دیگری جدی شویم، و... ما تاکنون این تصمیمات را بر اساس بینش و حدس و گمان‌هایمان اتخاذ می‌کرده‌ایم. اغلب فرض می‌شود که زمان‌سنجی یک هنر است. اما دنیل پینک در کتاب «کٍی؛ ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی» نشان می‌دهد که زمان‌سنجی در واقع یک علم است. دنیل پینک بر اساس مجموعه‌ای گسترده و غنی از تحقیقات روانشناسی، بیولوژی و اقتصاد، نشان می‌دهد که بهترین شیوه زندگی، کار و موفقیت چیست. چگونه می‌توانیم با کمک الگوهای نهان زندگی روزانه، بهترین برنامه زمان‌بندی را تدوین و اجرا کنیم؟ چرا برخی شکست‌ها به طرز شگفت‌انگیزی نمرات دانش‌آموزان را اتقا می‌دهد؟ چگونه می‌توانیم بهترین شروع‌ها را تجربه کنیم؟ چرا نباید بعدازظهرها به بیمارستان مراجعه کنیم؟ چرا آواز خواندن هم‌زمان با دیگران به اندازه نرمش کردن برایمان مفید است؟ بهترین زمان ترک یک شغل، تغییر کار و یا حتی ازدواج کردن، چه وقتی است؟خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

صفحه‌ی 1