دن ميلمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هیچ لحظه‌ای عادی نیست (راهنمای جنگجوی آرام در زندگی روزمره)
مسیر پنهان (بازگشت جنگ‌جوی صلح‌جو)
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
جنگ‌جوی صلح‌جو
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
قوانین روحانی (سومین قسمت از سفر معنوی جنگ‌جوی صلح‌جو)
سفر مقدس (سفر جنگ‌جوی صلح‌جو به عالم ماورا)
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان

هیچ لحظه‌ای عادی نیست (راهنمای جنگجوی آرام در زندگی روزمره)

  • 220,000 تومان

زندگی ما مثل سفری در مسیر بالایی کوه است. هنگام بالارفتن با چالش‌هایی در روابط، پول، سلامتی و کار رو‌به‌رو می‌شویم. می‌توانیم اطلاعات و توصیه‌های فراوانی دربارۀ تمام این موضوعات بیابیم. بسیاری از ما می‌دانیم کار درست چیست، اما برای ایجاد تغییرات واقعی در زندگی خود نیاز است که دانش را به عمل تبدیل سازیم. در اینجا دن میلمن راه جنگجوی آرام را ارائه می‌کند تا تمایلات را به عمل، چالش‌ها را به قدرت و تجارب زندگی را به خرد برگردانیم. زندگی روزمره عرصه مبارزه است. روش آن عمل کردن ساده است. زمان از همین حالا و از جایی که هستیم آغاز می‌شود. در هر سطحی کار می‌کند.

مسیر پنهان (بازگشت جنگ‌جوی صلح‌جو)

  • 98,000 تومان

در این کتاب چهارم. دن میلمن داستان زندگی خود را تکمیل می‌کند. این اثر، پس از بیست و هفت سال انتظار از سوی خوانندگان «جنگجوی صلح‌جو» «سفر مقدس» و «قوانین روحانی» در سال 2017 منتشر گردید. در این قسمت. دن، با دفتر خاطراتی که استاد عزیزش: سقراط برایش بر جای نهاده است، ناگزیز می‌شود به جنوب غربی آمریکای شمالی سفر کند تا در بیابان‌ها یی لم یزرع و داغ، دفتر خاطرات دیگری را که استادش سال‌ها پیش آن را گم کرده بود بازیابد. او با کمک مردی نابینا اما بسیار تیزهوش، به جستجوی آن دفتر خاطرات ارزشمند در انواع اماکن عجیب می‌پردازد و روزهایی سراسر آکنده از ماجراهایی خواندنی را سپری می‌کند. سپس به طرزی ناگهانی ...

جنگ‌جوی صلح‌جو

  • 280,000 تومان

کتابی که سرنوشت انسان‌های زیادی را تغییر داده است! این کتاب، داستان واقعی دن میلمن ، قهرمان ژیمناست است. او پس از یافتن استادی که راهنما و مرشد او در دنیای ماورای طبیعی خواهد بود، از قلمروی جسم و روح نور، و تاریکی، خنده و گریه و بالاخره سحر و افسون فراتر خواهد رفت .... نام این استاد سقراط است. جنگجو و ساحری بسیار مقتدر که مراحل آموزش دن را بر عهده می‌گیرد تا میزان آگاهی معنوی او را افزایش دهد این کتاب، دنباله‌ای تحت عنوان سفر مقدس دارد که نویسنده‌ی کتاب را با یکسری وقایع دیگر مواجه می‌کند . (... کتابی بسیار غیر معمول و خارق‌العاده. کتابی بی‌اندازه جالب و سراپا فضیلت و خرد که از ماهیتی بی‌نهایت زیبا برخوردار است. این کتاب یقینا زندگی تمام کسانی را که صفحات آن را ورق می‌زنند تغییر خواهد داد و آنان را به سوی رستگاری و سعادت زمینی هدایت خواهد کرد.) (این کتاب به راستی یک اثر هنری و بسیار حقیقی و زیبا است که کمک کرد به بسیاری از پرسش‌های درونیم که سال‌ها بود پاسخی برای‌ آن‌ها نیافته بودم، جوابی روشن و واضح دریافت نماییم .) (این کتاب تاثیری عمیق در وجودم پدید آورد! احساس می‌کردم که انگار شخصی سیلی سختی بر صورتم زده است!)

قوانین روحانی (سومین قسمت از سفر معنوی جنگ‌جوی صلح‌جو)

  • 68,000 تومان

عالم هستی به قضاوت از ما نمی‌پردازد، تنها می‌تواند نتایج اعمال ما را به همراه دروسی معنوی و نیز موقعیت‌ها و فرصت‌هایی آشکار سازد، تا بتوانیم خود را متعادل ساخته، و از طریق قانون علت و معلول، چیزهایی بیاموزیم. شفقت و مهربانی، پذیرش این واقعیت است که ما هر یک سعی داریم بهترین سعی و کوشش خود را در این عالم، و در چارچوب محدودیت‌های موجود در عقاید و قابلیت‌های روزمره خود به انجام رسانیم...

سفر مقدس (سفر جنگ‌جوی صلح‌جو به عالم ماورا)

  • 280,000 تومان

نویسنده این کتاب در این داستان واقعی و بسیار لطیف و زیبا از آشنایی خود با استاد و راهنمای دوست داشتنی‌اش ماماکیا سخن می‌گوید او پس از 4 سال شاگردی در نزد استادی به نام سقراط و پس از پشت سر گذاشتن بسیاری از مشکلات زندگی تصمیم می‌گیرد سفری به خاور دور انجام دهد تا هدف اصلی زندگی‌اش و سرچشمه الهامگرایی و ماموریت معنوی خود را در عالم زمینی کشف کند. با یادآوری خاطره‌ای بسیار قدیمی او به جستجوی زنی ساحره در جنگل باران‌زا و استوایی جزایر هاوایی می‌رود بدون آن که از نام او و محل اقامتش مطلع باشد. سرنوشت و نیروهای مقتدر عالم ماورایی طبیعی به نویسنده کمک می‌کنند تا آن زن شفا دهنده را پیدا کند آن بانوی بزرگوار چون مادری مهربان تعلیمات ناتمام معنوی دن میلمن را بر عهده می‌گیرد و نویسنده در طول کتاب با انواع آزمون‌های دشوار معنوی مبارزات جسمانی و مکاشفاتی الهام‌گونه مواجهه می‌شود و کم کم می‌آموزد چگونه در مسیر خود و صلح و فضیلت گام نهد ... این همان سفری مقدس است که ما همه با او سهیم خواهیم شد تا به سرچشمه نورالهی برسیم. که در قلب همه ما جای دارد.

صفحه‌ی 1