دانيل سيگل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن در حال رشد (چگونه تعامل روابط و مغز ما را شکل می‌دهد) گالینگور
ذهن کودک
  • 32,500 تومان
  • با تخفیف: 32,500 تومان
ذهن در حال رشد (چگونه تعامل روابط و مغز ما را شکل می‌دهد)

ذهن در حال رشد (چگونه تعامل روابط و مغز ما را شکل می‌دهد) گالینگور

  • 250,000 تومان

دانیل سیگل با رویکرد بین رشته‌ای ((زیست شناسی اعصاب بین فردی)) این اندیشه که ذهن در فصل مشترک تجربه بین فردی و ساختار و کارکرد مغز پدید می‌آید را مورد کند و کاو قرار می‌دهد. در این رویکرد نیازی به انتخاب بین مغز و ذهن، زیست شناسی یا تجربه و طبیعت و تربیت وجود ندارد. کتاب موضوع های بسیار مهم چون فرهنگ، جنسیت، خلق‌ و خو، ژنتیک و نقش هشیاری و همبسته‌های عصبی آن در فرآیندهای ذهنی و اجتماعی را مورد بحث قرار می‌دهد. تلاش نویسنده عمیق‌تر کردن درکی از زندگی روزمره شخصی از ذهن و روابط انسانی، با استفاده از دیدگاه‌های عینی علم است. این کتاب برای درمانگران، همکاران محترم دانشگاه، متخصصان تعلیم و تربیت، دست‌اندرکاران رشد کودک و نوجوانان، و دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی، روانپزشکی، جامعه شناسی، علم اعصاب، مددکاری اجتماعی، مدیریت و غیره مفید است. خوانندگان غیر متخصص می توانند با شناخت دقیق‌‌تر به بینش‌هایی در جهت رشد و ارتقای زندگی فردی، اجتماعی و حرفه‌ای خود دست یابند. ارزش این کتاب، حمایت از رشد سالم و تاب‌آور ذهن شما و عزیزانتان در سرتاسر زندگی است.

ذهن کودک

  • 32,500 تومان

مخاطب این کتاب بیشتر والدین یا افرادی هستند که به اقتضای شغلی یا خانوادگی از کودکان مراقبت می‌کنند. روش‌های برخورد با شیطنت کودکان، شناخت رفتار آن‌ها، برخی ساختار ذهن و شیوه رشد مغز در کودکان از لحاظ عصب‌شناسی و بیشتر رفتارشناسی هدف اصلی این کتاب است، به گونه‌ای که به والدین آموزش می‌دهد نه تنها در برابر شرایط دشوار برخورد با کودکان فعال و پیش‌فعال احساس ناتوانی یا خشم نکنند، بلکه در حین مدیریت شرایط، هوش و رفتار فرزندان‌شان را پرورش دهند.

ذهن در حال رشد (چگونه تعامل روابط و مغز ما را شکل می‌دهد)

  • 250,000 تومان

دانیل سیگل، با رویکرد بین رشته‌ای «زیست‌شناسی اعصاب بین فردی» پیچیدگی، بالندگی، تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری ذهن انسان را بیان می‌کند. هدف او عمیق‌تر کردن درک ما از زندگی روزمره شخصی از ذهن و روابط انسانی، با بهره‌گیری از دیدگاه‌های عینی علم است. این کتاب برای افراد گوناگون از جمله درمانگران، اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان رشته‌های روانشناسی، روان‌پزشکی، جامعه‌شناسی، علم اعصاب، مددکاری اجتماعی، مدیریت و...، مربیان و والدین بسیار مفید است.

صفحه‌ی 1