دانشكده كسب و كار دانشگاه هاروارد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مذاکره (10 مقاله‌ای که از هاروارد باید بخوانید)
بسته مدیریت 20 دقیقه‌ای (5 جلدی)
  • 87,000 تومان
  • با تخفیف: 87,000 تومان
استخدام کارکنان (راه‌حل‌های حرفه‌ای برای چالش‌های روزانه دانشکده کسب و کار)
تمرکز بر مشتری (ارزش‌افزایی خوش‌نامی کسب وفاداری سودآوری)

مذاکره (10 مقاله‌ای که از هاروارد باید بخوانید)

  • 47,000 تومان

اگر تاکنون مطلبی درباره مذاکره موفقیت‌آمیز نخوانده‌اید، این 10 مقاله را حتما بخوانید. در جستجوی میان صدها مقاله نشریه مدیریت هاروارد بیزینس ریویو، ضروری‌ترین مقالات را انتخاب کردیم تا راهنمای شما برای جلوگیری از ارتکاب اشتباهات رایج، یافتن فرصت‌های پنهان و پیروزی در بهترین معامله ممکن باشد. این کتاب الهام‌بخش شما را در موارد زیر خواهد بود: - مذاکره را قبل از ورود به آن کنترل کنید. - دیگران را متقاعد کنید تا آن‌چه شما می‌خواهید انجام‌دهند - به نحوی که فکر کنند به خاطر دلایل شخصی خودشان آن کار را انجام می‌دهند. - هیجانات دو طرف میز مذاکره را مدیریت کنید. - از قوانین مذاکره در فرهنگ‌های مختلف آگاهی یابید. - حفظ رابطه سالم دو طرف مذاکره بعد از به ثمر رسیدن آن. - لحظه‌های مناسب برای ادامه دادن یا ترک مذاکره را شناسایی کنید.

بسته مدیریت 20 دقیقه‌ای (5 جلدی)

  • 87,000 تومان

در مهارت‌های ضروری کسب ‌و کار با بیشترین سرعت به استادی برسید؛ خواه با گذراندن یک دوره‌ی آموزشی کارآمد و یا با به روزرسانی مختصر اطلاعاتتان. برای دستیابی به این مهم، ما بسته‌ی مدیریت 20 دقیقه‌ای هاروارد را در اختیارتان قرار می‌دهیم. مطالعه‌ی این کتاب‌ها برای تمامی مدیران و متخصصان ضروری است. هر کتاب‌ شامل مطالبی دقیق و فشرده است و این فرصتی در اختیار شما قرار می‌دهد تا موضوعات کلیدی مدیریت را به سرعت بیاموزید. در این مجموعه به سرعت می‌توانید مطالب ارائه شده از منابع قابل اعتماد در کسب‌ و کار را مطالعه کنید و به کار گیرید. عناوین شامل موارد ذیل می‌باشند: گفتگوهای دشوار کار را تمام کنید مدیریت زمان سخنرانی تأثیرگذار برگزاری جلسات... ‌

استخدام کارکنان (راه‌حل‌های حرفه‌ای برای چالش‌های روزانه دانشکده کسب و کار)

  • 12,500 تومان

آیا تا به حال پیش آمده است که فرد نامناسبی را استخدام کنید؟ اگر جواب‌تان مثبت باشد پس حتما جریان را به خوبی به یاد می‌آورید و احتمالا هزینه‌ای که بر شما و تیم‌تان تحمیل شده است را نیز به یاد دارید چرا که تصمیمات استخدامی نامناسب، پرهزینه و آزاردهنده هستند. اتخاذ تصمیمات استخدامی مناسب همواره جزء چالش‌برانگیزترین وظایف هر مدیر محسوب می‌شود، با بهره‌گیری از ایده‌های طرح شده در این کتاب امکان ایجاد واحد یا تیمی قدرتمند را خواهید یافت. این موضوع در موفقیت شرکت شما و خود شما نقش به‌سزا و تعیین‌کننده‌ای ایفا خواهد کرد.

تمرکز بر مشتری (ارزش‌افزایی خوش‌نامی کسب وفاداری سودآوری)

  • 17,000 تومان

تمرکز بر مشتری تنها برای بازاریابان یا کارکنان واحد فروش یا کارمندانی که هر روز با مشتریان سروکار دارند ضروری نیست، بلکه همه کارکنان بدون توجه به نقش‌شان در سازمان باید مشتری‌مدار باشند. این کتاب شما و گروه‌تان را برای دستیابی به این هدف یاری می‌رساند و به شما کمک می‌کند تا نتایج بهتری برای شرکت‌تان به ارمغان آورید.

صفحه‌ی 1