حميد ادگي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غول‌های بازاریابی شبکه‌ای (30 مقاله از بزرگان نتورک مارکتینگ جهان )
نتورک مارکتینگ (تجارت لاک‌پشت‌ها نیست)
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان

فنجان پر جیب خالی در بازاریابی شبکه‌ای (راهبردها و روش‌های بزرگان بازاریابی شبکه‌ای برای غلبه بر چاله‌ها و چالش‌های این تجارت)

  • 10,000 تومان

این کتاب مجموعه روش‌ها و راهکارهای بزرگان بازاریابی شبکه‌ای برای غلبه بر مشکلات و چالش‌های این تجارت می‌باشد. این راهبردها توسط حرفه‌ای ‌ترین افراد مطرح در این حوزه عنوان شده‌اند لذا بیش از آنکه تئوری باشند در بوته عمل آزموده شده‌اند، به همین دلیل بهترین منبع برای مواجهه با مشکلات و چالش‌های این تجارت می‌باشد چه در شروع کار و چه در سطح لیدرشیپ. با انجام راهبردهای این کتاب می‌توانید در کمترین زمان، بیشترین کارایی را به دست آورده و از جاده پر پیچ و خم این تجارت، آسان‌تر عبور کنید.

غول‌های بازاریابی شبکه‌ای (30 مقاله از بزرگان نتورک مارکتینگ جهان )

  • 20,000 تومان

آنچه در این کتاب مطالعه می‌کنید، مجموعه 30 مقاله از بزرگان بازاریابی شبکه‌ای جهان می‌باشد: کیوساکی و ترامپ: به عنوان بزرگان کسب و کار از قدرت شبکه‌سازی می‌گویند. تام شرایدر: از مهارت‌هایی که در بازاریابی شبکه‌ای به آن‌ها نیاز دارید می‌گوید. درک سیورز: نحوه به راه انداختن موج و حرکت را به شما آموزش می‌دهد. مارک یارنل: از دلایل موفقیتش برای شما می گوید. رندی گیج: در کنار داستان زندگی شخصی خود از نحوه برخورد با مشتریان سخن می‌گوید. جیم ران: نه عامل مهم‌تر از پول و سرمایه را بررسی می‌کند. و... دیگر بزرگان این تجارت که هر یک از آن‌ها تجربه‌های ارزشمندشان در این مسیر را در اختیار شما قرار خواهند داد.

نتورک مارکتینگ (تجارت لاک‌پشت‌ها نیست)

  • 57,000 تومان

آنچه در این کتاب مطالعه می‌کنید: ـ شروه طوفانی و سریع با روش (12 ورودی در 90 روز) ـ برنامه 5 ساله کار بر اساس لیدرسازی و کار در عمق ـ چگونه هسته تیم را بسازیم. ـ چگونه پرزنت موثری داشته باشیم. ـ 7 گام برای خلق لیدرهای جنگجو ـ آموزش‌های حرفه‌ای لیدرشیپ ـ مجموعه داستان‌های ذن و مقالات آموزشی ـ پارادایم و پاردایم شیفت ـ روش سرخ‌پوستی در حل مشاجرات ـ زندان استنفورد و شبکه و...

صفحه‌ی 1