حسن ملكي (قاسم)


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مشاوره شغلی و حرفه‌ای
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
مبانی آموزش ریاضی دوره ابتدایی (روش تدریس مفاهیم ریاضی دوره ابتدایی)
روانشناسی از دیدگاه اندیشمندان مسلمان
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
مهارت‌های اساسی تدریس
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

مشاوره شغلی و حرفه‌ای

  • 110,000 تومان

انسانی که قصد عهده‌داری مشاوره شغلی - حرفه‌ای را دارد، باید با مبانی نظری و تکنیک‌های عملی راهنمایی و مشاوره شغلی - حرفه‌ای آشنا باشد. در همین راستا در کتاب حاضر سعی بر این است که مخاطبین ضمن آشنایی با مبانی نظری مشاوره شغلی - حرفه‌ای با تکنیک‌های این مشاوره آشنا شوند. این کتاب در سیزده فصل تنظیم و قالب بحث‌های آن جنبه کاربردی دارند. به امید آنکه اقدامی هرچند کوچک در حرفه‌ای شدن مشاوران شغلی - حرفه‌ای برداشته شده باشد.

مبانی آموزش ریاضی دوره ابتدایی (روش تدریس مفاهیم ریاضی دوره ابتدایی)

  • 40,000 تومان

در این مجموعه سعی گردیده است ابتدا در خصوص مفاهیم ریاضی دوره ابتدایی بحث مختصری به عمل آید و در قسمت‌های مربوط به تدریس، به تدریس مفاهیمی پرداخته شود که در کتب دوره ابتدایی به عنوان اهداف آموزشی مدنظر می‌باشند. در پایان تدریس هر مفهوم جمله‌ای با این مضمون «معلم؛ باارائه توضیحات تکمیلی و لازم به تثبیت یادگیری کمک می‌نماید» آورده شده است. منظور از این جمله این است که بعد از تدریس فعال مفهوم مورد نظر همکاران ارجمند هرگونه فعالیتی را اعم از نیمه مجسم، مجرد فعال جهت یادگیری بهتر لازم می‌دانند می‌توانند اجرا کنند. اما اصل بر این است که با اجرای تکنیک روش فعال که آورده می‌شود دانش‌آموزان با هدف آموزشی مورد نظر آشنا شوند. ویژگی عمده این کتاب این است که به‌طور موضوعی به مباحث پرداخته و سعی گردیده است تمام مطالب آورده شود و مجموعه کاملی باشد. هر همکاری هر هدف آموزشی را که قصد تدریس‌اش را داشته باشد می‌تواند ضمن مراجعه به بخش مربوطه به آن دسترسی داشته باشد.

روانشناسی از دیدگاه اندیشمندان مسلمان

  • 12,000 تومان

همان‌گونه که اندیشمندان مسلمان در خصوص مسائل مختلف اختلاف عقیده و نظر دارند درباره حادث یا قدیم بودن نفس نیز اختلاف نظر و عقیده دارند. برخی عقیده بر قدیم بودن نفس و برخی معتقد به حادث بودن نفس و گروهی از اضهار نظر صریح خودداری کرده‌اند و با توجه به آیه «یسئلونک عن الروح قل الروح من امر ربی» (سوره اسرا آیه 85). می‌گویند خداوند حقیقت نفس را مخفی و غیر قابل شناخت اعلام فرموده و معرفت آن را از حیطه درک عقل آدمی پنهان و بدور نگار داشته است بنابراین نباید در این خصوص اظهار نظر نمود.

مهارت‌های اساسی تدریس

  • 30,000 تومان

کسب برخی مهارت‌ها، کاربردش قبل از ورود به کلاس و تدریس می‌باشد. برخی در حین تدریس کاربرد دارند و برخی در پایان تدریس. از این رو، در یک تقسیم‌بندی کلی، مهارت‌های حرفه معلمی را در سه دسته قرار داده‌اند که عبارتند از 1) مهارت‌های قبل از تدریس 2) مهارت‌های حین تدریس 3) مهارت‌های پایان تدریس. بدون شک تکرار و تمرین جهت به ‌دست آوردن یک مهارت، به ‌خصوص برای معلمان و دبیران جوان یک ضرورت محسوب می‌شود. کسب مهارت برای معلمان و دبیران این موقعیت را فراهم می‌آورد که بتوانند با قدرت و اطمینان بیشتر در شرایط و موقعیت‌های خاصی که قرار می‌گیرند واکنش نشان داده و موضع‌گیری نمایند.

صفحه‌ی 1