حامد اختياري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
من 1 چاق خوشحال هستم
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان

مهرتن مغز هوشمند راز تندرستی (چگونه با کمک توانمندی‌های مغزی خود بر قند و چربی خون و اضافه وزن غلبه کنیم)

  • 50,000 تومان

به تازگی، پژوهش‌های مختلف روی مغز انسان، نشان داده‌‌اند که وقتی ما به هر نوعی با رفتار خوردن و اضافه وزن درگیر می‌شویم و این موضوع برایمان مهم‌تر از حد معمول می‌شود، اتفاقات خاصی در مغزمان می‌افتد یعنی مغز انعطاف‌پذیر ما به تجربه‌ها و احساساتی که نسبت به خوردن داریم، واکنش نشان می‌دهد و غذا را به عنوان موجود عزیزی که باید به آن دل بست و تکیه کرد، قبول می کند. همین اتفاق باعث می‌شود لاغر شدن یا به عبارتی دل کندن از غذای عزیز، برای ما کار دشواری شود که علی‌رغم آن‌که می‌دانیم باید انجامش بدهیم، همیشه در موردش مردد بمانیم. دراین بسته از فیلم‌های آموزشی می‌خواهیم از روش‌هایی برای شما بگوییم که با دانش مغز (علوم اعصاب) به آن‌ها پی برده‌ایم: روش‌هایی که کمک می کنند، بدون درد و ناراحتی و حتی با کمال میل، عشق قدیمی‌تان به غذا را کنار بگذارید. البته این به معنی بیزار شدن از غذا یا لذت نبردن از آن نیست. ما نمی‌خواهیم کاری کنیم که شما تفریح خوردن را از دست بدهید! بلکه می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا رابطه سالم‌تری با غذا و خوردن برقرار کنید در نهایت نسبت به آن احساس وابستگی نداشته باشید. امیدواریم که از همراهی ما لذت ببرید.

مهرتن مغز هوشمند راز تندرستی (چگونه با توان‌مندی‌های مغزی خود بر قند و چربی خون و اضافه وزن غلبه کنیم)

  • 20,000 تومان

مهرتن هدیه‌ای است برای همه ما فرزندان هبوط کرده‌ی آدم. او که «گناه نخستین» را با «خوردن» سیب ممنوعه مرتکب شد. «مهرتن» برای همه ما انسان‌هایی است که بیش از نیاز خود می‌خوریم و نمی‌دانیم چرا؟ «مهرتن» معرفی راهکارهای اصلاح رفتار و تقویت توان مغز برای مهار همه خوردن‌هایی است که برای ما مریضی و سنگینی و کاهش عمر به همراه می‌آورند. در این کتاب باور خواهیم کرد تا نپذیریم «مغزی وابسته به خوردن» داریم و تا «خوشحالی» را با این پذیرش همراه نکنیم، مسیر بهبودی ما آغاز نمی‌شود...

من 1 چاق خوشحال هستم

  • 12,000 تومان

«چاق خوشحال» معرفی راهکارهای اصلاح رفتار و تقویت توان مغز برای مهار همه خوردن‌هایی است که برای ما مریضی و سنگینی و کاهش عمر به همراه می‌آورند. در این کتاب باور خواهیم کرد تا نپذیریم که «چاق هستیم» و تا «خوشحالی» را با این پذیرش همراه نکنیم مسیر بهبودی ما آغاز نمی‌شود. مسیر مرحله به مرحله این کتاب در 24 پله، آموزش‌های لازم را بر اساس دانش روز دنیا و تجربه بومی ما در اختیار شما قرار می‌دهد.

صفحه‌ی 1