جيمز هاليس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای سفر درونی (بهترین‌های جیمز هالیس)
  • 229,000 تومان
  • با تخفیف: 229,000 تومان
گذشته نگذشته
  • 217,000 تومان
  • با تخفیف: 217,000 تومان
زندگی معنا (بررسی عمیق‌ترین پرسش‌ها و انگیزه‌ها در زندگی)
رد پای خدایان (جایگاه اسطوره در زندگی معاصر)
  • 216,000 تومان
  • با تخفیف: 216,000 تومان
زندگی دوباره
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
21 کار مهم بعد از سی سالگی
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
راه درست
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
موضوع اصلی چیست
  • 246,000 تومان
  • با تخفیف: 246,000 تومان
بهشت رابطه (در جستجوی غیرمعجزه‌گر)
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
سفر زندگی (پیدا کردن پاسخ 10 سوال اساسی در زندگی)
روانشناسی نیمه دوم عمر (یافتن معنا در نیمه دوم عمر)

راهنمای سفر درونی (بهترین‌های جیمز هالیس)

  • 229,000 تومان

چرا به این جهان قدم گذاشته‌اید؟ رسالت شما در این زندگی چیست؟ کتابی که در دست دارید در‌بر‌دارنده گزیده‌هایی از نوشته‌های دکتر جیمز هالیس، نویسنده و روان‌درمانگر یونگی است که ما را با تمامی آثار جیمز هالیس، از کتاب «گذرگاه میانی» (1993) گرفته تا کتاب «منشورها» (2021)، آشنا می‌کند. لوگان جونز، گردآورنده این مجموعه، این گزیده‌ها را در موضوعات مختلف، از مفاهیم روان‌شناختی کارل گوستاو یونگ و کهن‌الگوها گرفته تا رابطه والدین و فرزندان، عقده‌ها و وظایف روزمره‌، طبقه‌بندی کرده است. آگاهی حاصل از خواندن مطالب هالیس، خواننده را ترغیب می‌کند که راه مختص به خود را بیابد، همان کسی باشد که به آن فرا‌خوانده شده است، خطر اعتماد‌ کردن به روحش را بر خود هموار کند و سرانجام، آن زندگی‌ای را از سر بگذراند که درخور موهبت‌های منحصر‌به‌فرد اوست. به‌اختصار، این کتاب بیشتر از اینکه یک راهنما باشد، یک روشنگر است، روشنگری که به نیمه تاریک وجودتان می‌تابد و به شما کمک می‌کند تا با مبهمات و تضادهای زندگی خود کنار بیایید.

گذشته نگذشته

  • 217,000 تومان

شما در حال گذران زندگی‌ای هستید که هرگز نقشی در ساختن آن نداشته‌اید! گذشتۀ ماست که تعیین می‌کند، چه شغلی، چه همسری و در نهایت چه تقدیر و آینده‌ای در انتظار ما خواهد بود. بر اساس آموزه‌های این کتاب ما ناخواسته، علیه زندگی‌ای که لایقش هستیم تبانی می‌کنیم. والدین، فرهنگی که در آن رشد کردیم، آنچه که از مربیان‌مان آموخته‌ایم، چنان ما را طلسم می‌کنند که اگر روانکاوی به دادمان نرسد، دیر یا زود زندگی‌مان را به باد خواهیم داد! روان ما حسابی شلوغ است. پر از صداهایی است که به زندگی‌مان خط می‌دهند و هیچ‌کدام هم متعلق به ما نیستند! دکتر جیمز هالیس، روانکاو پیرو مکتب کارل گوستاو یونگ، در این کتاب کمک می‌کند تا این صداها را بشنویم و زندگی‌ای که برای آن آفریده شده‌ایم را از پس این صداها کشف کنیم. پس از شنیدن صدای خودمان، به زندگی‌ای که منتظر ماست تا به سوی آن برویم، سر خواهیم زد. و این‌گونه به زندگی خود بازخواهیم گشت.

زندگی معنا (بررسی عمیق‌ترین پرسش‌ها و انگیزه‌ها در زندگی)

  • 169,000 تومان

چه چیزی به زندگی شما معنا می‌دهد؟ فرهنگ امروزی ما را به‌دنبال ثروت، قدرت یا حتی منزلت می‌فرستد. اما اگر این باورهای نادرست نیاز واقعی ما را به داشتن هدف برآورده نکردند، به کدام سمت‌و‌سو می‌رویم؟ نظر جیمز هالیس این است که داستان‌ها و باورهای قدیمی که زمانی ما را تعریف می‌کردند از دور خارج شده‌ و رنگ باخته‌اند، حالا باید به جهت‌یاب درونی‌مان متوسل شویم، به همان رهنمون‌های روانی که کمک می‌کنند مسیرمان را از میان شاهراه پیچیده‌ی انتخاب‌ها پیدا کنیم. «زندگی معنا» کاوشی عمیق درباره‌ی ماهیت معناست و اینکه چگونه می‌توانیم با انتخاب‌هایمان به‌سمت آن حرکت کنیم یا از آن دور شویم. هالیس با بررسی اسطوره‌ها، آثار ادبی، شخصیت‌های تاریخی و خرد نهفته در لایه‌های زیرین روانشناسی، بینش‌هایی نافذ را برای یافتن هدف در اختیارمان می‌گذارد. در این کتاب می‌خوانیم که چطور ذهن داستان‌جوی ما از تجربه‌های اولیه‌ی خود معنای زندگی را شکل می‌دهد؛ چرا داستان‌های اولیه شکست می‌خورند وقتی قدم در مسیر رشد خود می‌گذاریم؛ چطور می‌توانیم به پیشگویی درونی رؤیاهایمان نزدیک شویم؛ چطور اشباحی را از میان برداریم که خاطرات ما را شکار و روانمان را تسخیر می‌کنند و چطور در این قالب فانی زندگیِ کاملی داشته باشیم. در «زندگی معنا» بنا داریم راه‌های ورود به معنا را بررسی کنیم. هالیس در این کتاب باارزش‌ترین پرسش‌ها را مطرح کرده و از تاملات خود می‌گوید تا شجاعت، پشتکار و الهامی را بیابیم که برای سفر اودیسه‌وار خود نیاز داریم.

رد پای خدایان (جایگاه اسطوره در زندگی معاصر)

  • 216,000 تومان

بی‌دلیل نیست که همیشه مضطربیم و در زندگی هیچ‌وقت روی آرامش را نمی‌بینیم. اصلا عجیب نیست که هر روزء تصور می‌کنیم راهی برای لذت بردن از زندگی یافته‌ایمء تخت گاز به سمتش می‌رویم و در نهایت می‌فهمیم که سرابی بیش نبوده است و لذت‌ها همه آنی‌اند... جیمز هالیس در این کتاب به ما می‌گوید که شناخت اسطورهء حلقه مفقوده در زندگی انسان معاصر است. بیگانگی با اسطوره‌ها فقدانی است که سراسر زندگی ما را دچار رنج روحیء پوچیء اضطرابء ترس و... می‌کند. شاید این کتاب حکم همان قایقی را داشته باشد که در امواج سهمگین زندگیء ما را به ساحل آرامش می‌رساند.

زندگی دوباره

  • 60,000 تومان

آیا تا به حال در زندگی احساس افسردگی و پوچی کرده‌اید؟ آیا تا به حال احساس کرده‌اید که به هیچ کدام از اهداف و آرزوهای مهم خود نرسیده‌اید؟ آیا تا به حال این حس ناخوشایند به شما دست داده که در زندگی خود شکست خورده‌اید؟ اگر پاسخ شما به این پرسش‌ها مثبت و یا تا حدی مثبت است این کتاب به شما کمک خواهد کرد به تدریج و گام به گام و در 21 فصل بتوانید به پاسخ‌های فلسفی و مهم زندگی خود نزدیک شوید. نویسنده این کتاب لقمه حاضر و آماده در اختیار شما قرار نمی‌دهد و اصلا نمی‌تواند این کار را بکند؛ زیرا زندگی و اهداف هر فرد متفاوت با دیگری است. اما به جرات می‌تواند مسیر درست تفکری را که شما را به سمت آرزوهایتان رهنمون می‌شود را نشان‌تان دهد.

21 کار مهم بعد از سی سالگی

  • 189,000 تومان

اگر سی‌سالگی را گذرانده باشید... تا الان متوجه شده‌اید که بسیاری از مشکلات زندگی شما راه‌حل ندارند! اگر نمی‌خواهید این وضعیت را بپذیرید بهتر است از خیر خواندن این کتاب بگذرید و به رویاپردازی خود برای حل مسائل زندگی ادامه دهید. 21 کار مهم در این کتاب انتظار شما را می‌کشد. با خواندن آن در می‌یابید، چگونه بادبان‌های خود را در لحظات طوفانی زندگی بعد از سی سالگی تنظیم کنید تا سفر زندگی همیشه هیجان و جذابیت خود را علی‌رغم سختی های خود حفظ کند.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

راه درست

  • 168,000 تومان

این کتاب را نخرید مگر آن‌که در زندگی به بن‌بست رسیده باشید...

موضوع اصلی چیست

  • 246,000 تومان

این کتاب مخل خوشبختی فعلی شماست و آرامش را از زندگی شما دور می­کند. موضوع اصلی هم همین است؛ زندگی که در امن و امان کامل است نیاز روح ما نیست. به همین خاطر هم در "نیمه دوم عمر" همه ما حس می کنیم زندگی‌ای که باید انجام دهیم را انجام نداده­ایم. یا حتی اگر همه چیز مهیا باشد و در نگاه بیرونی­ها همه چیز خوب باشد باز احساس می کنیم که اوضاع خوب نیست. این کتاب حکم دینامیت را دارد. الان آن را زیر زندگی فعلی‌تان بگذارید وقتی کتاب به پایان رسید می‌بینید سمت و سوهای فکری، اولویت‌ها و ارزش‌های شما در زندگی شما ناگهان نیست می­شود. حالا شما هستید و یک ابهام بزرگ. پس از این دگرگونی چه باید کرد! نگران نباشید. خانه کلنگی روان تخریب شده و زندگی هیجان‌انگیزی انتظار شما را می‌کشد. با پاسخ به سوالات کلیدی و سرنوشت‌ساز کتاب، شما مستعد ساختن زندگی‌ای می‌شوید که شایسته آن هستید و ممکن بود با نخواندن این کتاب تا آخر عمر از آن محروم می‌شدید.

بهشت رابطه (در جستجوی غیرمعجزه‌گر)

  • 168,000 تومان

هدف ازدواج از نگاه این کتاب این است که شما را با مسائل پیچیده، حاد و بغرنج روبرو کند تا موضوعاتی را در زندگی شخصی و فردی‌تان دریابید. اگر این کتاب دربرگیرنده یک ایده خاص باشد، آن ایده این است که کیفیت تمام روابط ما تابع مستقیمی از رابطه ما با خودمان است. چون ما رابطه خوبی با خودمان نداریم، به طور اتوماتیک زندگی مشترک خوبی را نیز تجربه نمی‌کنیم.

سفر زندگی (پیدا کردن پاسخ 10 سوال اساسی در زندگی)

  • 67,000 تومان

اگر سوالات ما در نیمه دوم زندگی این‌ها باشند، من چگونه می‌توانم به امنیت مالی دست پیدا کنم؟ چگونه خوشبخت شوم؟ چگونه می‌توانم کسی را پیدا کنم که مراقب من باشد؟ چگونه می‌توانم کاری کنم که دیگران مرا دوست داشته باشند؟ در این صورت زندگی ما محدود خواهد شد. زیرا با وجود این که دغدغه خاطره‌ها طبیعی و قابل درک هستند، برای دستور کار روح در نیمه دوم زندگی پیش از حد کوچک‌اند. به این ترتیب، همان‌گونه که یونگ می‌گوید: «با کفش‌هایی راه می‌رویم که بیش از حد کوچک هستند.» دکتر جیمز هالیس، رئیس انستیتو یونگ واشنگتن، ده سوال مهم و اساسی را در این کتاب طرح می‌کند. ما به طرز رقبت‌باری، فرار می‌کنیم از دادن پاسخ به این سوالات، از این‌که وجود پرعظمت خود را بفهمیم و آن را زندگی کنیم. عجیب است که اکثر آدم‌ها به زندگی حقیرانه و درگیر بودن با سوالات حقیرانه بیشتر خو می‌کنند تا رفتن به سمت زندگی باعظمت و بزرگ‌تر. هالیس می‌گوید: «در جایی که ما متوجه نیستیم و حتی حاضر به همکاری برای رشدمان نیستیم، روان دست به کار می‌شود و رنجی را به زندگی ما ورود می‌دهد، تا ما در سفر زندگی‌مان تشویق شویم از آنچه آشنا بوده گام فراتر نهیم و به ناشناخته‌ها قدم بگذاریم.»

روانشناسی نیمه دوم عمر (یافتن معنا در نیمه دوم عمر)

  • 269,000 تومان

چگونه می‌توانید راه‌تان را به بیرون جنگل تاریک زندگی پیدا کنید؟ وظیفه‌ای که پیش روی ما است، همان چیزی است که هالیس آن را بزرگ‌ترین پروژه‌ی میانسالی می‌نامد: «باز پس گرفتن اختار شخصی زندگی» این به این معنی پشت‌سر گذاشتن چیزهایی است که در عین راحتی، محدودکننده هستند.

صفحه‌ی 1