جي اشر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درخشش عشق
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
13 دلیل برای این‌که
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
فروغ
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
13 دلیل
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
13 دلیل برای این‌که
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان

درخشش عشق

  • 165,000 تومان

درخشش عشق روایتگر زندگی دختری جوان به‌نام سییرا است که خانواده‌اش مالک مزرعه درخت کریسمس در ایالت اورگان هستند.سییرا از زمانی که خود را شناخته، دو زندگی متفاوت را تجربه کرده است.

13 دلیل برای این‌که

  • 37,000 تومان

نه می‌توانید جلوی آینده را بگیرید و نه می‌توانید گذشته را برگردانید تنها راه فهمیدن راز... این است که دکمه پخش را فشار دهید. کلی جنسن، از مدرسه به خانه برمی‌گردد و با بسته‌ای روی ایوان خانه‌شان مواجه می‌شود. درون جعبه، هفت نوار کاست پیدا می‌کند. نوارها صدای ضبط شده عشق و همکلاسی او، هانا بیکر که دو هفته پیش خودکشی کرده، است. هانا در این نوارها، سیزده دلیل برای این‌که به زندگی‌اش خاتمه داده را بازگو می‌کند. کلی، یکی از دلایل خودکشی او است. اگر نوارها را گوش کند، خواهد فهمید چگونه باعث مرگ او شده. کلی تمام شب را در شهر با حرف‌های هانا سپری می‌کند. او تبدیل به اولین شاهدی می‌‌شود که رنج‌هایی که هانا کشیده است را تجربه می‌کند. او حرف‌های هانا را تک به تک انجام می‌دهد و جاهایی که می‌گوید دنبال می‌کند. چیزی که می‌فهمد، برای همیشه زندگی‌اش را تغییر خواهد داد...

فروغ

  • 22,000 تومان

رمان فروغ تازه‌ترین اثر جی. اشر نویسنده معاصر آمریکایی، خالق رمان پرفروش سیزده دلیل برای این که، است. این رمان در سال 2016 در آمریکا به چاپ رسید و بلافاصله در میان لیست پرفروش‌ترین‌های نشریه نیویورک تایمز قرار گرفت. فروغ راویتگر زندگی دختری جوان به نام سییرا است که خانواده‌اش مالک مزرعه درخت کریسمس در ایالت اورگان هستند. سییرا از زمانی که خود را شناخته، دو زندگی متفاوت را تجربه کرده است، زندگی‌اش در اورگان به عنوان دختری دبیرستانی و زندگی‌اش در کالیفرنیا به عنوان دختری فروشنده درخت و تزیینات کریسمس است. این زندگی دوگانه باعث شده به هر دو شهر وابستگی پیدا کند و هر بار که در یکی از شهرها ساکن است دلتنگ شهر دیگر و دوستانش در آنجا باشد. تا اینکه در این کریسمس خاص، کالب را ملاقات می کند و یکی از زندگی‌ها بر دیگری سایه می‌اندازد…

13 دلیل

  • 37,000 تومان

دو هفته از خود کشی «هانا بیکر» می‌گذرد. خودکشی او باعث به وجود آمدن جو نامناسبی در دبیرستانی که او در آن تحصیل می‌کرد می‌شود و اکثر بچه‌ها را درگیر خود می‌کند. دوستان هانا بر روی کمد او گل و یادگاری آویزان می‌کنند و یادش را گرامی می‌دارند. در این میان اما درباره دلایل خودکشی «هانا» نظرات مختلفی مطرح می‌شود اما هیچ‌کس از انگیزه او برای این کار آگاه نمی‌شود. در این بین «کلی جنسن» که پسری کم حرف و منزوی و تا حدودی تنهاست و قبل از مرگ هانا با او همکار و همکلاسی بوده و البته به او علاقه داشته است یک روز هنگام بازگشت به خانه با بسته عجیبی رو به رو می‌شود. او بسته را باز می‌کند و متوجه می‌شود سیزده نوار کاست در آن وجود دارد. «کلی» یکی از نوارها امتحان می‌کند و در کمال تعجب با صدای ضبط شده هانا مواجه می‌شود. هانا می‌گوید که قصد دارد در این سیزده نوار داستان زندگی خود و به خصوص دلایلش را برای خودکشی شرح دهد و «کلی» باید همه نوارها را تا آخر گوش بدهد. کلی که بسیار گیج شده با گوش دادن به نوارها و اتفاقاتی که برایش رقم می‌خورد متوجه می‌شود تعداد زیادی از بچه‌های دبیرستان این نوارها را دریافت کرده‌اند و علت مرگ هانا خیلی پیچیده‌تر از آن بوده که در ابتدا می‌پنداشته است.

13 دلیل برای این‌که

  • 88,000 تومان

اگه بتونین فکرهای بقیه رو بشنوین، چیزهایی رو می‌شنوین که واقعی هستن و چیزهایی که کاملا بی‌ربطن و اصلا نمی‌فهمین کدومشون کدومه. دیوونه می‌شین. کدومش راسته؟ کدومش نیست؟ هزار فکر هست، ولی اصلا یعنی چی؟ دوست داشتین افکار دیگران رو بشنوین؟ البته که دوست داشتین. همه می‌گن آره، البته تا وقتی که متوجه نتیجه بشین. مثلا اگه بقیه هم بتونن فکرهای شما رو بشنون چی؟ اگه همین الان فکرهاتون رو بشنون...؟ گاهی فکرهایی می‌کنیم که خودمون هم درک‌شون نمی‌کنیم. فکرهایی که حتا واقعی هم نیستن - واقعا اون‌طوری که حس‌شون می‌کنیم - ولی به هر حال تو ذهن‌مونن، چون فکر کردن به‌شون جالبه.

صفحه‌ی 1