جويس ماير


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
التیام روح زن (شیوه مقابله با آسیب‌های عاطفی)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
باران عشق سپاس‌گزاری
  • 339,900 تومان
  • با تخفیف: 339,900 تومان
زن و اعتماد به نفس
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
هرگز رها مکن
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

التیام روح زن (شیوه مقابله با آسیب‌های عاطفی)

  • 130,000 تومان

آیا قلب و روح آسیب‌دیده‌ی زنی که به دلیل شرایط سخت زندگی‌اش آسیب دیده است، می‌تواند التیام پیدا کند؟ اگر از جانب مرد مورد علاقه و اعتمادش آسیب دیده باش، می‌تواند باز هم عاشق شود و اعتماد کند؟ جویس مایر به عنوان زنی که سال‌ها متحمل تجاوز، طرشدن و خیانت بوده است، می‌تواند به این سوال با یک بله محکم پاسخ دهد. کتاب التیام روح زن به طور عمیق‌تر به داستان زندگی جویس و سفر التیام‌بخش روح برای همه زنان پرداخته است. هر فصل این کتاب شما را از موانع بازدارنده برای رسیدن به مقصد مورد پسند خداوند در زندگی‌تان آگاه می‌سازد. خداوند می‌تواند همه رنج‌های‌تان را التیام ببخشد و خودش خواهان التیام بخشیدن وجودتان است. با کمک کتاب التیام روح زن اولین گام را به‌سوی آینده شگفت‌انگیز و لذت‌بخشی بردارید که خداوند برای شما می‌خواهد.

باران عشق سپاس‌گزاری

  • 339,900 تومان

صرف نظر از اینکه در کجای مسیر با پروردگارتان هستید معتقدم که قدرت سپاس‌گزاری به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را با او به شکلی کاملا جدید شروع کنید. خانم جویس مایر نویسنده پر فروش نیویورک تایمز، از شما می‌خواهد تا قدرت سپاس‌گزاری را امتحان کنید. هر روز با دیدن برکت‌های خداوند، چشم‌انداز بهتری از عشق بی پایان، فضل وصف‌ناپذیر و حضور همیشگی‌اش را داشته باشید. در طول 365 روز عبادت، خانم جویس به شما کمک می‌کند تا سپاسگزاری روزانه خود را آغاز کنید و زندگی تان را تغییر دهید.

زن و اعتماد به نفس

  • 130,000 تومان

به دلیل سال‌ها سوءاستفاده و دیدگاه نادرست نسبت به زنان، بسیاری از زنان اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌اند. درحالی‌که خداوند لذت بردن از لحظه‌لحظه‌ی زندگی را برای ما می‌خواهد. وجود انسان‌هایی که حس ناامنی دارند در جامعه‌ی امروز ما به یک اپیدمی تبدیل شده است. این مسئله باعث بروز مشکلات بسیاری در روابط میان‌فردی شده و یکی از عوامل آن طلاق است که امروزه بسیار رایج شده است. من در زندگی خود درس‌های زیادی در مورد اعتمادبه‌نفس حقیقی فراگرفته‌ام و از به اشتراک گذاشتن آنچه فراگرفته‌ام لذت می‌برم و امیدوارم که شما هم از این آموزه‌ها برای ساختن آنچه خداوند از شما انتظار دارد، بهره‌ببرید. خداوند از شما می‌خواهد بی‌باک، جسور، با اعتمادبه‌نفس، محترم، پرطرف‌دار باشید و مردم شما را دوست داشته باشند. خداوند برنامه‌ای عالی برای زندگی شما دارد و من امیدوارم و دعا می‌کنم که خواندن این کتاب به شما کمک کند بیش از پیش به تحقق این مسئله نزدیک‌تر شوید. می‌توانید سر خود را بالا بگیرید و نسبت به خود و آینده‌تان اعتماد داشته باشید. می‌توانید با جسارت و جرئت دست به انجام کارهای جدید بزنید، حتی کارهایی که مردان و زنان دیگر بیش از شما به آن مبادرت نورزیده‌اند. شما توانایی آن را دارید.

هرگز رها مکن

  • 40,000 تومان

من معتقدم که خداوند هدف بزرگی برای شما در نظر گرفته است و از شما می‌خواهم که به چیزی کم‌تر از آن قانع نشوید. خداوند خواهان سعادت شماست، از طریق زندگی شما را به تلاش و تکاپو فراخوانده تا قوی‌تر و آگاه‌تر شوید و از لذتی عمیق و رضایتی شیرین در زندگی بهره‌مند شوید، زندگی‌ای که شما را به مبارزه بطلبد، را به حرکت وا دارد و گاهی ناامیدتان کند و حتی شما را در مسیری قرار دهد که برای دست کشیدن از زندگی و رویاهای‌تان وسوسه شوید، از این اثر به عنوان یک کتاب‌چه راهنما، هم‌چنان که در جستجوی بهترین‌های زندگی‌تان هستید، استفاده کنید. کتابی که اشتیاق لازم برای رسیدن به اهداف‌تان را در هنگام ناامیدی فراهم و به شما بارها و به طریق مختلف یادآوری می‌کند که شما می‌توانید اگر هرگز منصرف نشوید هم‌چنین به شما قدرت لازم را می‌دهد تا بر فراز مشکلات و آزمایش‌های زندگی هم‌چون یک عقاب جادویی پرواز کرده، عزم خود را جزم کنید و از دل مشکلات زندگی، فرصت‌های طلایی برای خود بسازید.

صفحه‌ی 1