جون پرايس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فهم فلسفه 3 (اندیشه معاصر)
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
فهم فلسفه 2 (فلسفه در قرون وسطی و دوران تجدد)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
فهم فلسفه 1 (اندیشه در روزگار باستان و دوره یونانی مآبی)

فهم فلسفه 3 (اندیشه معاصر)

  • 29,500 تومان

فهم فلسفه یک مجموعه سه جلدی است که خواننده را با پرسش‌های ماندگار فلسفه از روزگار یونان باستان تا حال حاضر آشنا می‌کند. این مجموعه، زندگی‌نامه برخی از بزرگ‌ترین اندیشمندان تاریخ را در اختیار علاقمندان می‌گذارد و چگونگی تاثیر آرای فلسفی آنان را بر مکتب‌های فکری بعدی توضیح می‌دهد. خوانندگان از طریق این کتاب با مفاهیم مهم فلسفی و کاربرد آن‌ها در زندگی شخصی خود آشنا خواهند شد. در دوران پس از روشنگری، پرداختن به فلسفه با بحث درباره تجربه‌باوران برتانیایی و تحلیل کانت از توانایی عقل شروع می‌شود. زندگی‌نامه و بررسی آرای فیلسوفان ایدئالیست، ماتریالیست، سودباور، فردباور، تحلیلی، پدیدارشناس و اگزیستانسیالیست در این مجلد با نام «اندیشه معاصر» نشان می‌دهد که چگونه فیلسوفان قصد داشتند با هر یک از این جهان‌بینی‌ها دنیایی را که در قرن‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم به طرز روزافزونی عرفی و صنعتی می‌شد، توضیح بدهند. نتیجه‌گیری‌های این اندیشمندان نشان می‌دهد که پرداختن به فلسفه حتی امروز هم می‌تواند دانش بشر را ژرف‌تر کند و بسط و گسترش بدهد.

فهم فلسفه 2 (فلسفه در قرون وسطی و دوران تجدد)

  • 50,000 تومان

فهم فلسفه یک مجموعه سه جلدی است که خواننده را با پرسش‌های ماندگار فلسفه از روزگار یونان باستان تا حال حاضر آشنا می‌کند. این مجموعه، زندگی‌نامه برخی از بزرگ‌ترین اندیشمندان تاریخ را در اختیار علاقمندان می‌گذارد و چگونگی تاثیر آرای فلسفی آنان را بر مکتب‌های فکری بعدی توضیح می‌دهد. خوانندگان، مفاهیم مهم فلسفی و کاربرد آن‌ها را از طریق این کتاب در زندگی شخصی خود می‌آموزند. «فلسفه در قرون وسطی و دوران تجدد»، افکار فلسفی را در دوره قرون وسطی و رنسانس، و اندیشه‌های متفکران را در دوران اصلاح دینی پروتستان و همچنین افکار عقل گرایان [اروپای] قاره‌ای را مورد مطالعه قرار می‌دهد. خواننده به واسطه بررسی زندگی و آرای فیلسوفان مهم، از پژوهش در رابطه انسان با خدا، خیزش علوم در مقام عاملی موثر در اندیشه فلسفی و بحث عام ایمان در برابر عقل مطلع می‌شد. آرای متفکران زیر در این مجلد مورد بررسی قرار گرفته است: آکویناس، آگوستین، اسپینوزا، بارکلی، دکارت، کانت، کوپرنیکس، گالیله، لاک، لایب‌نیتس، لوتر، مارکس، هابز، هگل، هیوم.

فهم فلسفه 1 (اندیشه در روزگار باستان و دوره یونانی مآبی)

  • 50,000 تومان

فهم فلسفه یک مجموعه سه جلدی است که خواننده را با پرسش‌های ماندگار فلسفه از روزگار یونان باستان تا حال حاضر آشنا می‌کند. این مجموعه، زندگی‌نامه برخی از بزرگ‌ترین اندیشمندان تاریخ را در اختیار علاقمندان می‌گذارد و چگونگی تاثیر آرای فلسفی آنان را بر مکتب‌های فکری بعدی توضیح می‌دهد. خوانندگان، مفاهیم مهم فلسفی و کاربرد آن‌ها را از طریق این کتاب در زندگی شخصی خود می‌آموزند. «اندیشه در روزگار باستان و دوره یونانی‌مآبی» با نقد و بررسی نظریات فیلسوفان پیش از سقراط، کلاسیک و یونانی‌مآب، بر روی برخی از قدیمی‌ترین و دیرپاترین سوال و جواب‌ها در باب طبیعت جهان و کسانی که در این جهان زندگی می‌کنند، پرتو می‌افکند. کتاب با بررسی پرسش‌هایی که فراروی متفکران قبل از سقراط آغاز می‌شود: جهان چگونه هستی یافت؟ از چه ساخته شده است؟ چرا پیوسته تغییر می‌کند؟ فیلسوفان کلاسیک و دوره یونانی‌مآبی توجه خود را از مطالعه جهان به زندگی معنوی انسان معطوف کردند. پرسش این دسته از اندیشمندان عبارت بود از این که زندگی هدفمند چیست؟ پس از مرگ چه به سر ما می‌آید؟ آیا خدا وجود دارد؟ نفس چیست؟

صفحه‌ی 1