جوليان يانگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلسفه هنر نیچه
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
فلسفه قاره‌ای و معنای زندگی
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
فلسفه تراژدی از افلاطون تا ژیژک
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
شوپنهاور
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

فلسفه هنر نیچه

  • 28,000 تومان

نیچه در ایران بیشتر با کتاب «چنین گفت زرتشت» شناخته شده است. کتابی که بیشتر به‌خاطر نثر زیبا و صناعت ادبی و استعاره‌هایش شهرت دارد تا به‌خاطر جنبه‌های فلسفی‌اش. جولیان یانگ که درس آموخته‌ سنت فلسفه تحلیل است،در جستجوی رسیدن به نگاهی جامع از فلسفه هنر نیچه، به بررسی و تحلیل تک ‌تک آثار مهم نیچه از نخستین کتابش «زایش تراژدی» تا آخرین آن‌ها «آنک انسان» می‌پردازد و خواننده را به سفری منطقی به محتوای درونی آثار نیچه فرا می‌خواند. سفری که مسیرش از همان آغاز از دنبال کردن استدلال‌های فلسفی مطرح شده در کتاب‌های نیچه می‌گذرد و تحت‌تاثیر نثر زیبای نیچه قرار نمی‌گیرد. این کتاب، جدای از این که مرجعی است در بحث تخصصی فلسفه هنر، فرصتی است مناسب برای تجربه برخورد این دیدگاه تحلیلی با آثار یکی از محبوب‌ترین فیلسوفان غربی در نزد ایرانیان، فرصتی که خواننده را در درک بیشتر آثار نیچه و کسب نگاهی انتقادی به او و آثارش یاری می‌دهد.

فلسفه قاره‌ای و معنای زندگی

  • 58,000 تومان

معنای زندگی چیست؟ در جهان علمی و سکولار این روزها، این پرسش تبدیل به مشغله‌ای جدی شده است. این پرسش، تاریخی عریض و طویل دارد: همان‌گونه که جولیان یانگ در این اثر درآمدوار روشن و الهام‌بخش خود این موضوع را توضیح می‌دهد، فیلسوفان اصلی بسیاری از افلاطون تا هایدگر به این موضوع عمیقا اندیشیده‌اند. بخش نخست این کتاب مروری تاریخی بر آرای فیلسوفانی از افلاطون تا مارکس دارد که معنای زندگی را یا در نوعی جهان دیگر یا در آرای آینده این جهان می‌جستند. بخش دوم به ارزیابی این مطلب می‌پردازد که زمانی ساختارهای سنتی فرسودن آغاز کردند و خطر پوچ‌گرایی و بی‌معنایی زندگی سر برآورد چه رخ داد. جولیان یانگ در بخش های مربوط به نیچه؛ هایدگر، سارتر، کامو، فوکو و دریدا به این مطلب نگاهی می‌اندازد. این اثر درآمدی بسیار سودمند برای آشنایی با برخی درون‌مایه های کلیدی فلسفه قاره ای است.

فلسفه تراژدی از افلاطون تا ژیژک

  • 65,000 تومان


تراژدی چیست و چرا بزرگ‌ترین فلاسفه را به تفکر واداشته است؟ چرا علی‌رغم محتوای اندوه‌بار تراژدی ارزش والایی برای آن قائلیم و به تماشای آن می‌نشینیم و یا آن را با لذت می‌خوانیم؟ چه چیزی موجب می‌شود داستانی را تراژدی بنامیم؟ بسیاری از فلاسفه به لذت و فراغت بخصوصی توجه کرده‌اند که از تراژدی حاصل می‌شود و بسیاری دیگر نیز ارزش تراژدی را در فراهم آوردن معرفت روان‌شناختی، اخلاقی و اشارت آن به مسائلی بنیادین چون تقدیر، آزادی، معنای زندگی، و مرگ نامیرایی انسان دانسته‌اند. این کتاب روایتی جامع از تاریخ فلسفه تراژدی است که به شرح افکار گوناگون فلاسفه بزرگ، از دوران باستان تا امروز، درباره تراژدی می‌پردازد.

شوپنهاور

  • 48,000 تومان

شوپنهاور فیلسوف صریحی است. پاسخ او به پرسش زندگی چیست؟ صریح است زندگی رنج است آونگی است میان فشار خواستن و درد ملامت اما در پس این پاسخ ساده اندیشه‌ای نهفته است که به مانند عمارتی عظیم ظرافت‌ها و جزئیات فراوانی دارد تا هرچه محکم‌تر بر این حکم بد‌بینانه مهر تایید بزند. جولیان یانگ در این کتاب شوپنهاور تصویری جامع و منحصر به فرد از فلسفه شوپنهاور به دست می‌دهد و اساسی‌ترین مباحث فلسفه شوپنهاور را ترتیبی دقیق تفسیر و بررسی می‌کند از ویژگی‌های بارز این کتاب ارجاعات فراوان به نوشته‌های شوپنهاور و نیز نگاه نقادانه نویسنده است

صفحه‌ی 1