جوليا كامرون


تولیدکننده







بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برای زندگی بنویس (ابزار خلاقانه برای هر نویسنده برنامه راه هنرمند در 6 هفته)
شروع دوباره (کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال‌های پس از آن)
در جست و جوی دانایی (مسیر معنوی به سوی ارتباط خلاق)
راه هنرمند
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
حق نوشتن (دعوت و تشرف به زندگی نویسندگی)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
ایمان و اراده (در باب تاب آوردن توفان‌های زندگی معنوی‌مان)
کشف آب (در باب هنر استقامت راه رسیدن به سرچشمه آب‌های خلاق درون)
گام برداشتن در جهان (شیوه‌های عملی خلاقیت)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
رگه طلا (سفر به دل خلاقیت)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
تغییر زندگی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
راه هنرمند (بازیابی خلاقیت)
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان

برای زندگی بنویس (ابزار خلاقانه برای هر نویسنده برنامه راه هنرمند در 6 هفته)

  • 195,000 تومان

جولیا کامرون پس از کتاب پرفروش خود راه هنرمند، خلاقیت و گفتگو در مورد هنر را به جهان آموزش داده است. اکنون در این کتاب، برای زندگی بنویس، او به یکی از موضوعاتی می‌پردازد که بیش از همه به قلب و روح او نزدیک است: هنر نویسندگی و تمرین و ممارست در آن. طی مطالبی که برای شش هفته در نظر گرفته شده‌اند، کامرون خوانندگان را با دقت و گام به گام در یک فرآیند خلاق هدایت می کند. این کتاب که جدیدترین اثر از مجموعه راه هنرمند به حساب می‌آید، مراحل زیر را شامل می‌شود: - ابزاری نوین معرفی می‌کند که برای هر روز سهمیه‌ای در نظر می‌گیرد و توسط روش‌های قدرتمند و واقع‌گرایانه گسترش می‌یابد. - در مسیری که از آغاز به نوشتن تا معلق ماندن، برخورد و مقاومت در برابر شک و تردید، مهلت‌ها و «دیوانه‌سازها» کمین کرده‌اند، خواننده را به روشی کاملاً خلاقانه هدایت و راهنمایی می‌کند. - صرف نظر از این که در حال کار بر روی چه پروژه‌ای هستید، از داستان تا شعر، نمایشنامه، استندآپ، فیلمنامه یا موسیقی، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به هدف خود برسید. کامرون با تجربه‌ای که از یک عمر نگارش و نویسندگی به دست آورده است، ابزاری عملی برای شروع، پیگیری و اتمام پروژه نویسندگی برای خوانندگان مهیا می‌کند. خواندن کتاب برای زندگی بنویس، به تمام نویسندگانی که برنامه راه هنرمند را به اتمام رسانده‌اند و در پی ادامه این سفر خلاق هستند، یا برای نویسندگانی که به تازگی قلم بر صفحه گذاشته اند، از ضروریات به حساب می‌آید.

شروع دوباره (کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال‌های پس از آن)

  • 149,000 تومان

هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست. این جمله برایتان آشناست، این‌طور نیست؟ در فارسی هم ضرب‌المثل مشابهی داریم: «ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.» اما به‌راستی چه وقت برای چه کاری دیر است؟ زندگی ما منحصربه‌فرد است و خودمانیم که تعیین می‌کنیم برای چه چیز دیر شده و برای چه چیز نه. این کتاب انگار درست برای ما نوشته شده: نسل متولدان دهه‌های پنجاه و شصت خورشیدی که حالا به آستانه میانسالی رسیده‌ایم. جولیا کامرون بیست و پنج سال پیش با کتاب خلاقانه راه هنرمند بر میلیون‌ها نفر تاثیر گذاشت و حالا عصاره ربع قرن تجربه افزون‌تر او در «شروع دوباره» در انتظار ماست. این کتاب از جنس کتاب‌هایی نیست که شعار می‌دهند و شما را به قانون جذب و... فرامی‌خوانند. چنانچه واقعا از بی‌هدفی و بی‌انگیزگی خسته شده‌اید،‌ کامرون با یک برنامه دوازده هفته‌ای خلاقانه و کاربردی کمک می‌کند تغییر «عملی» را تجربه کنید و موهبت‌های آن را دریابید. اگر دل به کار بدهید، خیلی زود نتیجه‌اش را در زندگی خود و اطرافیانتان خواهید دید. «شروع دوباره» کتابی است برای کشف خلاقیت و معنا در میانسالی. کسی چه می‌داند؟ شاید بشود پرده دوم زندگی را سرشار از تجربه‌های تازه کرد و لذت برد.

در جست و جوی دانایی (مسیر معنوی به سوی ارتباط خلاق)

  • 115,000 تومان

در سفر به این کتاب با کل وجودتان همراه شویدء در این صورت پیوند ابدی بین خلاقیت و معنویت را لمس خواهید کرد. این کتاب به شما کمک می‌کند که سرزنده و آگاه شوید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد که زندگی را آن‌طور که دوست دارید زندگی کنید.

راه هنرمند

  • 80,000 تومان

احساسات خود را کشف کنید و مراحلی را که برای تغییر زندگی خود لازم دارید بردارید و صاحب هر حرفه‌ای که باشید، این کتاب برای شماست. زیرا بزرگ ترین اثری که انسان خلق می‌کند، زندگی اوست و در چهارچوب این نگرش، همه انسان‌ها هنرمند هستند و نیازمند به دانش و ابزاری تا اثر خود را بر شیوه‌هایی خلق کنند که هنرمند درونشان را خرسند گرداند. و «راه هنرمند» این دانش و ابزار را در اختیارتان قرار می‌دهد.

حق نوشتن (دعوت و تشرف به زندگی نویسندگی)

  • 150,000 تومان

جولیا کامرون نوشتن را شفابخش می‌داند و با زبانی زنده و گویا از تجارب شخصی‌اش برای ما می‌گوید، چیزی که خواندن این کتاب را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

ایمان و اراده (در باب تاب آوردن توفان‌های زندگی معنوی‌مان)

  • 39,000 تومان

کتابی اصیل و عالی و خردمندانه که امروز بیش از هر زمان مورد نیاز ماست. این کتاب الهام‌بخش به یکی از حیاتی‌ترین پرسش‌های جویندگان معنوی می‌پردازد، و آن اینکه: وقتی روحم مرا به ادامه راه رشد به سوی خدا ترغیب می‌کند اما ذهنم لجوجانه پیروی نمی‌کند، چه کنم؟ جولیا کامرون در این درونی‌ترین کتاب خود پاسخ‌هایی خلاق به این پرسش ارائه می‌کند.

کشف آب (در باب هنر استقامت راه رسیدن به سرچشمه آب‌های خلاق درون)

  • 98,000 تومان

این اثر دیگری از نویسنده رگه طلا و راه هنرمند، درباره رسیدن به سرچشمه آب‌های خلاقیت درون ماست. در این کتاب، جولیا کامرون بار دیگر دستمان را می‌گیرد و با ابزارهای بنیادینی آشنا می‌کند که بتوانیم منابع عظیم و بی‌پایان خلاقیتی را که خالق یکتا - هنرمند اعظم - در وجود تک‌تک ما نهاده است کشف و از آن بهره‌برداری کنیم. سپس ما را گام به گام به سوی رفع موانع خلاقیتمان پیش می‌برد.

گام برداشتن در جهان (شیوه‌های عملی خلاقیت)

  • 99,000 تومان

خلاقیت همچون نیایش یک عمل معنوی است و آیین‌ها و شیوه‌های خود را داراست. در این کتاب جولیا کامرون روش‌های شکوفایی هنرمند درون را تعلیم می‌دهد.

رگه طلا (سفر به دل خلاقیت)

  • 185,000 تومان

نویسنده در سفر به دل خلاقیت از تجربه وسیع خود در حوزه هنر و تدریس استفاده می‌کند تا خوانندگان را به سوی افق‌های زندگی‌ای خلاق‌تر و پرثمرتر هدایت کند. این کتاب خارق‌العاده با استفاده از روش‌های مبتکرانه در رابطه با روندهای خلاق وجود ما و با در اختیار گذاشتن بیش از یکصد تکلیف ارزشمند و الهام‌بخش، ما را به سوی رشد و شفای حقیقی پیش می‌برد.

تغییر زندگی

  • 20,000 تومان

این جهان چیزی نیست جز مدرسه عشق، روابط ما با زن یا شوهرمان، با فرزندان و والدین‌مان، با دوستان و اقواممان، این‌ها دانشگاه‌هایی هستند که ما می‌خواهیم در آنها بیاموزیم عشق و فداکاری به واقع چه معنایی دارند.

راه هنرمند (بازیابی خلاقیت)

  • 175,000 تومان

خانم «جولیا کامرون»، نویسنده، شاعر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان مشهور آمریکایی، در این کتاب فنون بازیابی خلاقیت را تعلیم می‌دهد. شما صاحب هر حرفه‌ای که باشید این کتاب راهگشای شما خواهد بود، چراکه بزرگترین اثری که انسان خلق می‌کند زندگی اوست، و در چارچوب این نگرش، همة انسان‌ها هنرمندند و نیازمند به دانش و ابزاری تا اثر خود را به شیوه‌ای خلق کنند که هنرمند درونشان را خرسند گرداند و راه هنرمند این دانش و ابزار را در اختیارتان می‌گذارد.

صفحه‌ی 1