جوديت اورلف


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رهایی عاطفی (خود را از احساسات منفی برهانید و زندگی‌تان را متحول سازید)
انرژی مثبت
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
انرژی مثبت
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

رهایی عاطفی (خود را از احساسات منفی برهانید و زندگی‌تان را متحول سازید)

  • 75,000 تومان

آیا فکر می‌کنید از سوی احساسات و عواطف خود و کسانیکه در پیرامون شما هستند به گروگان گرفته شده‌اید؟ آیا از توقع و تقاضایی که از شما دارند خسته شده‌اید و تحلیل رفته‌اید؟ آیا برای یک تغییر آماده‌اید اما نمی‌دانید این تغییر را از کجا شروع کنید؟ برنامه رهایی عاطفی به شما کمک می‌کند تا: گونه احساسی خود را بشناسید و به قدرت‌های نهفته خود پی ببرید. بدانید که احساسات منفی چه فشاری بر جسم و روح شما وارد می‌کنند. از خون آشام‌های احساسی فاصله بگیرید، استرس‌ها و جنبه‌های منفی دیگران را به درون خود راه ندهید. منفی‌های وجودتان را به شجاعت، صبر و شکیبایی، پیوند و ارتباط، آرامش درون، امید، عزت‌نفس و مهربانی دلجویی تبدیل کنید.

انرژی مثبت

  • 125,000 تومان

انرژی عاطفی مثبت خود را برای مقابله با امور منفی بر‌انگیزید رویکرد آگا‌‌ها‌نه انرژی را برای رژیم لاغری‌، ورزش و سلامتی طراحی کنید شهود خود را بیدار سازید و جوا‌نی را از سر گیرید و بیاموزید یاس‌های تکنولوژیک را که از طریق ای‌میل‌ها‌، کامپیوتر‌ها هجوم آورده‌اند را مدا‌وا کنید. خود را از انرژی‌های ا‌هریمنی که روش‌های ویرانگر ویژه‌ای دارند محافظت کنید‌. انرژی مثبت ابزاری ا‌ست برای ا‌نتقال از خستگی‌، فشار روا‌نی و ترس به سوی کا‌هش اضطراب و به دست آوردن قدرتمندی و عشق‌.

انرژی مثبت

  • 30,000 تومان

آیا همیشه در حال دویدن و شتاب کردن هستید و عاقبت به خستگی مداوم می‌رسید؟ آیا بیش از حد، تعهد قبول کرده‌اید و از "نه" گفتن می‌ترسید؟ آیا رد دندان انرژی‌خوارها را بر وجود پژمرده‌تان می‌بینید؟ آیا حملات خشونت در اخبار، شما را از پا در‌می‌آورد؟ در این صورت شما قربانی بحران پنهان انرژی هستید. برای رفع‌کردن این مشکل، به راه‌حلی بیش از شیوه‌های سنتی نظیر تغذیه‌ی مناسب، خواب کافی و ورزش نیاز دارید. در این کتاب رهنمود‌ کامل برای اجتناب از خستگی مداوم آمده ‌است که شما را قادر می‌کند زندگی با‌طراوت‌تری داشته باشید. برنامه‌‌ی انرژی مثبت توسط دکتر جودیت اورلف تدوین شده‌ است. دکتر اورلف پیشتاز روانشناسی انرژی است که زمینه‌ای جدید در علم روانشناسی می‌باشد و با اجزای تشکیل‌دهنده‌ی ظریف انرژی سلامت و رفتار سر و کار دارد. روانشناسی انرژی جریان پزشکی با علم نوپای شناخت انرژی‌های نهان را به هم می‌آمیزد که در سنت‌های درمانی فرهنگ‌های مختلف به عنوان نیروی حیاتی ملاحظه می‌شود. دکتر اورلف در این کتاب به شرح این نظام جدید می‌پردازد و توضیح می‌دهد که چگونه آن را به صورت ده دستور‌العمل جهت تقویت انرژی، بهبود روابط و مبارزه با انرژی‌خوارها درآورده ‌است. این رهنمودها عبارتند از: شهود خود را بیدار کنید و وجودتان را طراوت و جوانی ببخشید. همچنین بیاموزید که چگونه خستگی‌های فنی و بار اضافی ایمیل، کامپیوتر و تلفن را درمان کنید. " چگونه راهی معنوی بیابید که با باورها و احساسات درونی‌تان سازگار باشد. " شیوه‌ای برای تغذیه، ورزش و سلامتی بیافرینید که با توجه به انرژی، برنامه‌ریزی شده ‌است تا از "پرخوری انرژی" اجتناب کنید که مانع تلاش شما برای کم‌کردن وزن می‌شود. " چگونه انرژی عاطفی مثبت تولید کنیم تا با امور منفی مواجه شویم. " چگونه روابط جنسی خود را بر مرکز قلب بنیان نهیم. " وجود خود را به روی جریان خلاقیت و شهود بگشاییم تا به سرور بیشتری دست‌ یابیم. " تقدس خنده، ناز‌پروری و خلوت‌نشینی را گرامی بداریم‌ـ رسیدگی به خود، کاری خودخواهانه نیست.

صفحه‌ی 1