جواد فيض


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تغذیه کودک من (راهنمای تغذیه صحیح کودکان نوجوانان و جوانان از دوران جنینی تا 18 سالگی)
رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان (دانستنی‌های لازم برای پدران و مادران)
من و کودک من (راهنمای مادران از نظر بهداشت و سلامت خود و تغذ

کودک من (راهنمای مادران و پدران از نظر بهداشت تغذیه رشد و پرورش کودک و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها)

  • 60,000 تومان

کتابی که در دست دارید «کودک من» نام دارد و همان کتاب کامل و جامع «من و کودک من» است که بخش اول آن که در مورد آماده شدن مادر برای حاملگی مراقبت او در این دوران و پیشگیری از حاملگی مجدد ناخواسته است از آن حذف شده است تا برای مادرانی که دوران حاملگی را گذرانده‌اند و فقط نیاز به آگاهی به پرستاری از نوزاد و کودک خود دارند در دسترس‌شان باشد تا از حجم کتاب و هزینه آن هم کاسته گردد...

تغذیه کودک من (راهنمای تغذیه صحیح کودکان نوجوانان و جوانان از دوران جنینی تا 18 سالگی)

  • 71,000 تومان

این کتاب اطلاعات کافی در مورد نیاز غذایی کودک شما در سنین مختلف (دوران داخل رحم، شش ماه اول تولد، شش ماه دوم، سال دوم، سه تا شش سالگی، هفت تا یازده سالگی و دوران نوجوانی و جوانی) را به تفصیل در اختیار شما قرار میدهد.

رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان (دانستنی‌های لازم برای پدران و مادران)

  • 83,000 تومان

رابطه طبیعی کودک با مادر و پدر در 10 سال اول تولد، به علت رشد سریع کودک دچار تغییرات و دگرگونی می‌گردد. رابطه بین کودک و مادر بسیار حساس و تغییرات آن بسیار چشمگیر است، ولی رابطه بین کودک و پدر کمتر دچار تغییرات می‌گردد و با ثبات‌تر است. اگر پدر و مادر هر دو از حالات و رفتارهای کودک خود چه دختر و چه پسر آگاه باشند، برخورد آن‌ها با یکدیگر کمتر و زندگی داخلی خانواده آرام و توام با لذت خواهد بود.

من و کودک من (راهنمای مادران از نظر بهداشت و سلامت خود و تغذ

  • 250,000 تومان

علت غایی تألیف این کتاب، در درجه نخست، آن بوده است که پدران و مادرانی که خواسته یا ناخواسته، در نتیجه پیوند زناشویی و در اثر آمیزش جنسی که مبنای گسترش حیات و ادامه زندگانی است، جنینی را در شکم و در زیر قلب خود بوجود آورده‌اند و پس از 9 ماه دوران بارداری، نوزادی با به این جهان خاکی تحویل داده‌اند، بدانند که برای سلامتی این جنین و نوزاد چه باید بکنند و در درجه دوم این کتاب، پاسخی است درست و منطقی و علمی به خواسته مادرانی که می‌خواهند رشد و پرورش کودکشان بدون مشکل باشد و مسائل پرورش جسم و روان فرزندشان به بهترین وجه ممکن حل شود.

صفحه‌ی 1