جوئل اوستين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت باور (امیدت به خدا باشه)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
فرمانروای خودت باش (6 کلید بیشینه ساختن موفقیت‌ها و شتاب دادن به تحقق رویاهایتان)
بر روز خود حکومت کن
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
آرامش آگاهانه
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
قدرت لطف الهی (نیرویی که تو را به جایگاهی می‌رساند که به تنهایی نمی‌توانی به آن برسی)
بی‌نظیرترین‌ها در راه است (مسیر آینده بهتر مهم‌تر و روشن‌ترت را کشف کن)
باور کن (نام تو روی امید حک شده)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
بهترین تو در راه است (کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگ‌تر بهتر و درخشان‌تر)
سرشار از آرامش (توانایی حفظ آرامش قدرت و اعتمادبه‌نفس در همه مقاطع زندگی)
در بازی بمان (هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی)
آرامش آگاهانه (قدرت آرام قوی و مطمئن ماندن در هر فصلی)
چارچوب ذهنی فراوانی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

قدرت باور (امیدت به خدا باشه)

  • 55,000 تومان

وقتی خدا دری را به رویت باز کند، کسی جرئت ندارد آن را ببندد. وقتی به خدا ایمان داشته باشی، در بیابان هم شکوفا می‌شوی. وقتی به سرچشمۀ الهی متصل شوی، مشکلات هم برایت نعمت خواهد بود. وقتی احساس کنی برکت از زندگی‌ات رفته است و مشکلی دائمی داری، با باور به اعجاز خدای متعال زندگی‌ات دوباره سرشار از رحمت و فیض الهی می‌شود. قدرت باور یعنی گام به گام با مشیت الهی پیش رفتن. وقتی چشم امیدت به خدا باشد، اعجاز الهی برایت آشکار می‌شود و به گونه‌ای که در تصورت نمی‌گنجد به خواسته‌هایت می‌رسی. وقتی ایمانت قوی باشد، از غم و غصه بی‌عدالتی و ناامیدی و ناکامی خبری نخواهد بود. دل و جرئت داشته باش و به وادی ناشناخته گام بگذار. خدا دستت را می‌گیرد و تو را به مقصد می‌رساند.

فرمانروای خودت باش (6 کلید بیشینه ساختن موفقیت‌ها و شتاب دادن به تحقق رویاهایتان)

  • 99,900 تومان

بر قلمرو خود فرمانروایی کنید. خدا شما را خلق کرده است تا بر امور زندگی خود مسلط باشید. چیزهای منفی خواهند آمد، اما یادتان نرود که شما حاکم هستید. شما این قدرت را دارید که تصمیم بگیرید چه چیزهایی را به درونتان راه دهید. به خودتان بستگی دارد. شما با نگرش‌هایتان و با آنچه انتخاب می‌کنید که روی آن تمرکز کنید، بر قلمروتان حکومت می‌کنید. فضایی در اطراف شماست که فقط متعلق به خودتان است و افکار، نگرش‌ها و احساسات شما از آنجا سرچشمه می‌گیرند. اگر بر فضای اطرافتان مسلط نباشید و حد و مرزهایی تعیین نکنید، هر چیزی می‌تواند به آن وارد شود. اطرافتان حصار بکشید و نگذارید منفی بودن، درونتان سکنی گزیند. زمان شما بسیار ارزشمند است. وظیفه شما بسیار مهم است؛ انتخاب‌گر باشید. اگر چیزی مثبت، امیدبخش و پیام‌آور خوبی‌ها نیست، به آن اجازه ورود ندهید. خداوند شما را پادشاه قرار داده و به شما قدرت بخشیده است تا بر فضای اطرافتان حکومت کنید. شما قادر نیستید همه آنچه را پیرامونتان می‌گذرد، کنترل کنید، اما می‌توانید در ورود چیزها به درونتان مداخله کنید. آیا اطرافتان حصار کشیده‌اید؟ آیا فرمانروای روح و روانتان هستید؟

بر روز خود حکومت کن

  • 60,000 تومان

باید قبل از دیدن چیزی، آن را به زبان بیاورید. به این می‌گویند ایمان. کتاب مقدس می‌گوید: «باشد که ضعیف بگوید توانگرم.» شاید احساس قدرت نکنید، ولی وقتی می‌گویید: «من قوی هستم.» به سوی قدرت حرکت می‌کنید. شاید درگیر بیماری باشید، ما وقتی می‌گویید: «من سلامتم.» به سوی سلامتی می‌روید. شاید حس کنید در حرفه خود گیر کرده‌اید و فکر می‌کنید از این جلوتر نخواهید رفت، ولی باید بگویید: «به زودی درهای جدیدی به رویم باز خواهد شد. به زودی اتفاق‌ خوبی برایم می‌افتد. خداوند مرا از عزتی به عزت دیگر می‌برد.» آن وقت به سوی سطوح جدید، لطف خداوند، و چیزی که تا به حال ندیده‌اید حرکت خواهید کرد. آیا کشتی‌تان را به جهت دلخواه زندگی خود هدایت می‌کنید؟ آیا سکان، یا همان زبان‌تان، شما را به سوی برکت، فزونی و فراوانی هدایت می‌کند؟ یا درباره چیزهایی که خوب پیش نمی‌روند، درباره اینکه استعداد کافی ندارید، و درباره بزرگی موانعتان حرف می‌زنید؟ این کار شما را از رسیدن به سرنوشتتان بازمی‌دارد.

آرامش آگاهانه

  • 80,000 تومان

شما باید سهم خود را انجام دهید. بگذارید این عبارت ساده در تمام روز در روحتان تکرار شود: همه چیز نیکوست. هر وقت نگرانی، غم، و دلسردی به سراغتان آمد فقط لبخند بزنید و بگویید: «نه، ممنون. من آرامم. همه چیز نیکوست.» خداوند وعده داده که همه چیز- نه فقط بعضی چیزها، بلکه همه چیز- برای شما نیکو عمل خواهد کرد. یعنی حتی علف‌های هرز هم به نفع شما عمل خواهند کرد. شاید همین حالا علف‌های هرزی در زندگی خود داشته باشید. موقعیت‌هایی که از آنها سر در نمی‌آورید. امیدوار باشید. این نشان می‌دهد که فصل برداشت نزدیک است. به زودی پیروزی، شفا، نجات و ارتقا را شاهد خواهید بود. شما وفاداری خداوند را خواهید دید، رویاهایتان به حقیقت خواهند پیوست و وعده‌های او عملی خواهند شد.

قدرت لطف الهی (نیرویی که تو را به جایگاهی می‌رساند که به تنهایی نمی‌توانی به آن برسی)

  • 145,000 تومان

استعدادهای نهفته در وجود آدمی، زمانی شکوفا می‌شود که در برابر سختی‌ها و رنج‌ها، ظرفیت وجودی خود را افزایش دهد. قدرت لطف الهی، تمام چالش‌های این مسیر را به ریسمان‌های نجاتی تبدیل می‌کند که آدمی را از قعر چاه نابودی به قله سربلندی برساند. این کتاب، فرازونشیب‌های این راه به‌ظاهر دشوار و عملا سعادت‌بخش را به همگان نشان خواهد داد.

بی‌نظیرترین‌ها در راه است (مسیر آینده بهتر مهم‌تر و روشن‌ترت را کشف کن)

  • 135,000 تومان

هر شکست زمینه‌ساز موفقیت و پلی به‌سوی رسیدن به‌ جاده پیروزی است. در این اثر انگیزشی، نویسنده به تک‌تک مخاطبان خود نشان می‌دهد شکست‌ها و تلخی‌ها نه‌تنها مانع افراد برای رسیدن به آرزوها نیستند، بلکه سرانجام موجب می‌شوند بی‌نظیرترین رویدادهای زندگی رقم بخورد.

باور کن (نام تو روی امید حک شده)

  • 75,000 تومان

امید و دیگر هیچ... کتاب «باور کن» از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، جول اوستین، به شما کمک می‌کند در زمانی که به‌نظر می‌رسد هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع وجود ندارد، همچنان امیدوار بمانید. اگر اندک فاصله‌ای با ناامیدی دارید و یا هر اتفاقی را در زندگی تاریک می‌بینید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به قدرت باور و امیدواری ایمان بیاورید.

بهترین تو در راه است (کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگ‌تر بهتر و درخشان‌تر)

  • 170,000 تومان

همه در زندگی با اتفاقات تلخی روبرو می‌شویم که نمی‌توانیم آنها را درک کنیم. مثلاً عزیزی را از دست می‌دهیم، دوستمان رابطه‌اش را با ما قطع می‌کند یا دچار بیماری می‌شویم. وقتی چنین اتفاقات بد و تلخی برایمان رخ می‌دهد، ساده است که فکر کنیم خب همیشه همین‌طور است. اما خدای ما خدای احیا و بازسازی است. او هر مشکلی را متوقف نمی‌کند و ما را از چالش‌های پیش‌رو دور نگه نمی‌دارد. ولی وعده داده که سختی‌ها را جبران خواهد کرد. آنچه دزدیده شده باز می‌گرداند. داوود در کتاب مقدس می‌گوید: تو اجازه دادی از سختی‌های زیادی رنج ببرم اما مرا با افتخاری حتی بزرگتر احیا کردی. رنج کشیدن نوعی برنامه‌ریزی است. خداوند مانع از مشکلات و سختی‌ها نمی‌شود، بلکه پس از تحمل این سختی‌ها به شما برکت بزرگ‌تری می‌بخشد. هرگز پس از مشکلات همان انسان سابق نخواهید بود. او دشمن را وادار می‌کند تا جزای مشکلی که برایتان ایجاد کرده را بپردازد.

سرشار از آرامش (توانایی حفظ آرامش قدرت و اعتمادبه‌نفس در همه مقاطع زندگی)

  • 79,900 تومان

همه ما با مشکلاتی مواجه می‌شویم و نمی‌دانیم که چگونه باید برای آنها تدبیری بیندیشیم. ما سعی می‌کنیم راه‌حل‌ را بیابیم، اما به هر راهکاری متوسل می‌شویم هیچ تغییری مشاهده نمی‌کنیم. اگر حواسمان را جمع نکنیم، در مدار نگرانی می‌افتیم و دیگر امیدی به بهبود شرایط نداریم. اما یک عبارت ساده وجود دارد که باید آن را در ژرفنای وجودتان باور کنید: «خدا هوایتان را دارد.» او بر مسند قدرت نشسته است. بر همه اتفاقات ناظر است و راه چاره را می‌داند. لازم نیست شما از آن سردربیاورید؛ شاید پاسخ منطقی برای آن نیابید و شاید به‌طور طبیعی راهکاری برای آن وجود نداشته باشد. اشکالی ندارد؛ ما بنده خداوند ماوراءالطبیعی هستیم. او روش‌هایی دارد که فراتر از حد تصور ماست. اجازه دهید خدا کارش را انجام دهد. وقتی آن را به خدا می‌سپارید و می‌گویید خدایا می‌دانم هوایم را داری، نه‌تنها احساس می‌کنید سنگینی این بار از روی دوشتان برداشته می‌شود، بلکه خداوند باعث وقوع اتفاقاتی می‌شود که خودتان نمی‌توانستید باعث رخداد آنها شوید.

در بازی بمان (هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی)

  • 90,000 تومان

هر کسی می‌تواند در حاشیه بنشیند. هر کسی می‌تواند بهانه‌ای برای بداخلاق بودن، ترک تحصیل یا دست کشیدن از زندگی پیدا کند. من از شما می‌خواهم که در بازی بمانید. هنگامی که صدمه می‌بینید و درد دارید، به راحتی می‌توانید روی صدمه، ناامیدی‌ها، شکست‌های بد متمرکز شوید و تنها کاری که انجام می‌دهد این است که باعث دلسردی بیشتر، ترحم به خود و در نهایت حتی افسردگی می‌شود. همزمان با خواندن این صفحات،‌ کمک‌تان می‌کنم تا دیدگاهی تازه پیدا کنید و به بازی برگردید. به جنگیدن برای سرنوشت خوب ادامه دهید و یک روز به زودی متوجه خواهید شد نه تنها در بازی هستید بلکه زندگی همراه با پیروزی دارید که تصورش را نمی‌کردید.

آرامش آگاهانه (قدرت آرام قوی و مطمئن ماندن در هر فصلی)

  • 100,000 تومان

خیلی ساده است که در زندگی دائم نگران آینده باشی و به خاطر محقق نشدن رویاهایت ناامید شوی، ناراحت باشی که چرا کسی به تو بدی کرده اما در عوض شکایت کردن درباره سختی‌ها، در عوض ناراحت شدن به خاطر اجرایی نشدن برنامه‌هایت، در عوض از دست دادن آرامشت و زندگی در ناامیدی، باید این عبارت ساده را به خاطر بسپاری: همه چیز خوبه. خداوند هنوز بر تخت سلطنت خود نشسته است. او گام‌هایت را هدایت می‌کند. اگر هدفی از این کار نداشت هیچ‌وقت اجازه نمی‌داد اتفاق بیفتد. وقتی این نگرش همه چیز خوب است را داشته باشید، خالق جهان چیزهایی را به وقوع می‌پیوندد که شما هرگز نمی‌توانید آنها را محقق سازید.

چارچوب ذهنی فراوانی

  • 55,000 تومان

خداوند از کامیاب کردن بندگانش لذت می‌برد. بدان، خداوند از قبل تو را به هر چیزی که نیاز داری تا زندگی موفقی داشته باشی مجهز کرده است. او در درون تو «بذرهایی» مملو ار امکانات، ظرفیت‌های شگفت‌انگیز، ایده‌های خلاق و رویاها را کاشته است. اما صرف اینکه آنها درونت قرار دارند بدین معنا نیست که کار خوبی برایت انجام می‌دهند بلکه باید استفاده از آنها را آغاز کنی. به عبارت دیگر، باید باور داشته باشی، هر آنچه را که لازم است، داری. باید در ذهن ایمان داشته باشی که تو بنده خداوند متعال هستی و برای کارهای بزرگ آفریده شده‌ای. خداوند تو را نیافریده تا متوسط باشی. خداوند تو را آفریده تا عالی باشی و به تو توانایی، بینش، استعداد، خرد و قدرت مافوق طبیعی خود را داده تا این کار را انجام بدهی. هم اکنون هر آنچه برای محقق کردن سرنوشتی که خداوند برایت مقدر کرده است را داری.

1  2  3  4  صفحه‌ی 1