جو ديسپنزا


تولیدکننده









بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن درمانگر (تصورات ذهن خود را به واقعیات مادی تبدیل کنید)
ترک عادت‌های کهنه
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
ماورای طبیعی شدن (مردم عادی چگونه کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهند)
قدرت باور (شما دارونما هستید)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
قدرت باور (ذهنتان را به ماده تبدیل کنید)
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
شکستن عادت‌های بد خود (ذهنی جدید برای آینده‌ای جدید)
ماورای طبیعی شدن
  • 469,900 تومان
  • با تخفیف: 469,900 تومان
ماورای طبیعی شدن (چگونه افراد عادی کارهای غیرعادی انجام می‌دهند)
کمال ذهن
  • 330,000 تومان
  • با تخفیف: 330,000 تومان
ماورای طبیعی شدن
  • 128,000 تومان
  • با تخفیف: 128,000 تومان
شکستن عادت (چگونه ذهن‌تان را پاک کنید و ذهنی جدید با ذهنیتی نو بیافرینید)
ماورای طبیعی شدن
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان

ذهن درمانگر (تصورات ذهن خود را به واقعیات مادی تبدیل کنید)

  • 210,000 تومان

دکتر جو دیسپنزا یکی از پرمخاطب‌ترین درمانگران جهان است که توانسته است با درمان بیماری جسمی خود به کمک ذهن و تسلط بر آن، راهی برای درمان بیماری‌های گوناگون با کمک ذهن پیدا کند. او با آموزش این شیوه به افراد بسیاری کمک کرده است دردها و مشکلات و بیماری‌های جسمی خود را نه تنها فراموش، بلکه درمان کنند. دیسپنزا سخنرانی‌های متعددی در فضای مجازی منتشر کرده و به بیش از سی و سه کشور جهان سفر کرده و تجربه‌های درخشان و حیرت‌انگیز خود را با مردم سراسر جهان به اشتراک گذاشته است...

ترک عادت‌های کهنه

  • 245,000 تومان

آنچه عمیقاً و به طور مثبت زندگی من و زندگی خیلی‌ها را تغییر داده است، درک این واقعیت است که تغییر ذهنیت و به موجب آن، به دست آوردن تجربه‌ها و بینش جدید، به‌سادگی مسئلۀ ترک عادت «خود بودن» است. هنگامی که بر حواس خود غلبه کنید، هنگامی که درک کنید به زنجیرهای گذشته خود متصل نیستید، هنگامی که زندگی فراتر از جسم، محیط و زمان را تجربه کنید، همه چیز ممکن می‌شود. هوش جهانی که به همه‌چیز جان می‌دهد، مایه شگفتی و مسرتتان می‌شود و چیزی نمی‌خواهد جز اینکه امکان دسترسی به تمام خواسته‌هایتان را به شما بدهد. خلاصه اینکه وقتی ذهن خود را تغییر دهید، زندگیتان را تغییر خواهید داد.

ماورای طبیعی شدن (مردم عادی چگونه کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهند)

  • 295,000 تومان

انسان عادی، قادر به انجام کارهای خارق‌العاده است. در این کتاب، داستان زندگی کسانی را می‌خوانیم که با بهره‌گیری از روش‌های «غیرعادی» توانسته‌اند هر ناممکنی را ممکن سازند. از این رو، درمی‌یابیم که وقتی احساس یا فکری را در درون‌مان تغییر دهیم، نسبت به محیط خود نگرشی جدید پیدا می‌کنیم و دگرگونی‌هایی ژرف و معجزه‌آسا را رقم می‌زنیم.

قدرت باور (شما دارونما هستید)

  • 99,000 تومان

کتاب «شما دارونما هستید» یکی دیگر از آثار دکتر جو دیسپنزا است که پنجره‌ای نو در برابر دیدگان شما می‌گشاید تا آنچه که در درون‌تان نهفته است، یعنی قدرت مغر و ذهن‌تان را بهتر ببینید. دکتر دیسپنزا با مطرح کردن نمونه‌های باور نکردنی‌ای از روند درمان بسیاری از بیماران که دچار بیماری‌های سختی بودند و در ادامه با ارائه روش‌هایی ساده برای بهره‌گیری از توانمندی ذهن و مغز، شما را وارد دنیای جدید می‌کند. با خواندن این کتاب، تصویر زندگی برای شما تغییر می‌یابد و از زندان افکار خلاصی می‌یابید و حتی افسار افکار را به دست می‌گیرید تا تجربیات شیرینی را زندگی کنید. شما این کتاب را بیش از یک بار خواهید خواند.

قدرت باور (ذهنتان را به ماده تبدیل کنید)

  • 230,000 تومان

این کتاب درباره یکی از اصول اصلی فیزیک کوانتوم صحبت می‌کند اینکه ذهن و ماده از هم جدا نیستند . این که افکار و احساسات ناخودآگاه و خودآگاه ما نقشه‌ای هستند که تقدیرمان بر اساس ان رقم می‌خورد برای تحقق آینده‌ای که به صورت بالقوه وجود دارد. لازم است ذهن انسان و ذهن امکان‌های لایتناهی میدان کوانتومی با هم کار کنند. کاربرد تکنیک‌های این کتاب فقط به مسئله شفای جسم محدود نمی‌شود می‌توانید از این تکنیک‌ها برای بهبود تمام جنبه‌های زندگی‌تان استفاده کنید.

شکستن عادت‌های بد خود (ذهنی جدید برای آینده‌ای جدید)

  • 349,900 تومان

شما محکوم به زندگی با طرح ژنتیکی خود نیستید. شما مجبور نیستید مسیر شخصی را در زندگی طی کنید و به یک مقصد از پیش تعیین شده برسید. دانش جدیدی در حال ظهور است که همه انسان‌ها را قادر می‌سازد تا همان واقعیتی را برای زندگی‌شان انتخاب کنند که خود می‌خواهند. دکتر جو دیسپنزا، نویسنده، سخنران، پژوهشگر و پزشک مشهور، در کتاب شکستن عادت‌های خود علوم فیزیک کوانتوم، عصب‌شناسی، شیمی مغز، بیولوژی و ژنتیک را با هم ترکیب می‌کند تا به شما نشان دهد که به راستی توانایی شما در ساختن زندگی‌ای که خواهانش هستید تا چه اندازه است. در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به‌کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل اندازه‌گیری در هر زمینه از زندگی خود ایجاد کنید. دکتر جو دیسپنزا از رازهای باستانی پرده برمی‌دارد و فاصله بین علم و معنویت را از بین می‌برد. وی در کارگاه‌ها و سمینارهای قدرتمندش به هزاران نفر در 24 کشور مختلف کمک کرده است تا از این اصول برای تغییر خود و زندگی‌شان استفاده کنند. وقتی عادت خود بودن را ترک کنید و ذهنتان را تغییر دهید، زندگی شما دیگر هرگز مثل سابق نخواهد شد!

ماورای طبیعی شدن

  • 469,900 تومان

در این کتاب می‌خوانید: - پاک کردن 7 مرکز انرژی بدن و اینکه چگونه می‌توانید برای شفا یافتن آن‌ها را متعادل کنیدء - چگونه می‌توانید با ترمیم جسم و ساختن ذهن جدید، خود را از گذشته برهانیدء - چگونه می‌توانید با تغییر انرژی خود، به رویاهایتان جامه واقعیت بپوشانیدء - تفاوت بین ایجاد بعد سوم و ایجاد بعد پنجمء - دانش‌های بیان نشده در مورد غده پینه‌آل و نقش آن در دستیابی به قلمروهای عرفانیء - تمایز بین واقعیت‌های فضا - زمان در مقابل زمان - فضاء - و چیزهایی بسیار بیشتر.

ماورای طبیعی شدن (چگونه افراد عادی کارهای غیرعادی انجام می‌دهند)

  • 170,000 تومان

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه محیط آشنای اطرافتان بر طرز فکر و احساستان تاثیر می‌گذارد؟ کتابی که در دست دارید به شما کمک می‌کند تا زمان کمی از زندگی پرمشغله‌تان را به سرمایه‌گذاری روی خودتان اختصاص دهید و با تغییر عادت‌های کهنه، به خالق زندگی خود تبدیل شوید نه قربانی آن. همه ما قابلیت‌های پنهانی داریم که هرگز فرصت شناخت‌شان را نداشته‌ایم. پس از خواندن این کتاب متوجه شد که چگونه مراجعه به خود و شناخت این قابلیت‌ها شما را از تلاش برای بقا به تلاش برای شکوفایی سوق خواهد داد.

کمال ذهن

  • 330,000 تومان

کمال ذهن در اصل برای دانشمندان، محققین و دانشگاهیان نوشته نشده است، بلکه برای انسانی عادی نوشته شده است که می‌خواهد درک کند که علم، توانایی تغییر ما را تایید می کند و ما به عنوان ابناء بشر قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای داریم. شما نیز می‌توانید مدارهای مغزتان را تغییر دهید. شما قدرت انتخاب کوانتومی را در اختیاردارید. کتاب کمال ذهن به شما کمک می‌کند از قدرت خود برای انتخاب و تغییر استفاده کنید. اگر این کتاب را بخوانید و از ایده‌های آن در زندگی خود استفاده کنید. استعدادهایتان شکوفا خواهند شد.

ماورای طبیعی شدن

  • 128,000 تومان

ماورای طبیعی شدن یعنی چه؟ اگر بتوانید مغز خود را با فرکانس‌هایی فراتر از جهان مادی هماهنگ کنید... مدار و شیمی مغز خود را برای دسترسی به سطوح بالاتر از آگاهی تغییر دهید... و بیولوژی خود را برای دستیابی به سلامت کامل تغییر دهید؛ چه خواهد شد؟ دکتر جو دیسپنزا در این کتاب متحول کننده؛ مجموعه‌ای از ابزار را به شما معرفی می‌کند تا هر انسان عادی هم بتواند به موقعیت‌های خارق‌العاده دست یابد.

شکستن عادت (چگونه ذهن‌تان را پاک کنید و ذهنی جدید با ذهنیتی نو بیافرینید)

  • 225,000 تومان

این مغزتان است که شخصیت، ویژگی‌های اخلاقی، هوش و بنیان تمام تصمیم‌گیری‌هایتان را بنا می‌گذارد و اگر مغزتان سالم‌تر و شادتر باشد، ثروتمندتر و موفق‌تر خواهید بود. در این کتاب با روش‌های گوناگون بازسازی مغز آشنا خواهید شد تا با بهبود عملکرد مغز و غلبه بر عادت‌های ویرانگر، زندگی خود را زیر و رو کنید..

ماورای طبیعی شدن

  • 99,000 تومان

کتاب ماورای طبیعی شدن تمام نیروی درونی‌تان را به کار می‌گیرد تا شما را به سطح جدید و والا برساند. دکتر جو دیسپنزا با ترکیب خرد باستانی، تحقیقات علمی و تمرین‌های عرفانی دفترچه راهنمایی برجسته و کاربردی برای مغز و بدن انسان در قرن 21 فراهم کرده است. او به شما می‌آموزد که چطور به جریان های منسجم‌تری از آگاهی و انرژی دست پیدا کنید و شیمی مغز خود راتغییر دهید. با مطالعه این کتاب از محدودیت های گذشته خود عبور کرده و به معنای واقعی کلمه، بدن، ذهن و زندگی جدیدی را تجربه خواهید کرد. در این کتاب بصیرتی ماورای طبیعی را به وسیله دستورالعمل‌های گام به گام خواهید آموخت. اگر تا کنون به دنبال معجزه می‌گشتید اما به شواهدی علمی و مستدل نیاز داشتید، پس این کتاب برای شماست.

1  صفحه‌ی 1