جمعي از نويسندگان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آگاهی از نادانی (در شناخت جهان اندیشگی کارل رایموند پوپر)
دام جهنمی (داستان‌های کوتاه جنایی 1900 - 1950) مجموعه داستان
دروغ (داستان‌های برگزیده پنجمین دوره جایزه ارغوان) مجموعه داستان
تاریخچه بلاهت (داستان‌هایی مختصر و مفید از گند زدن بشر به همه‌چیز و همه‌جا)
درخت زندگی (1 فیلم 1 جهان 23)
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
جادوگر و شیطان لاپلاس و داستان‌های دیگر (مجموعه داستان)
درس‌های کارگردانی یوگنی واختانگوف
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
چکیده معیارهای تشخیصی دی اس ام فایو تی آر
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
زیبایی‌شناسی (دانش‌نامه فلسفه استفورد 5)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
شب در شهر (مجموعه داستان کوتاه)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
1 تابستان با پروست
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

درمان شناختی رفتاری اختلال اضطراب فراگیر (راهنمای جلسه به جلسه درمان مراجع برای دانش‌آموختگان روان‌پزشکی و روان‌شناسی)

  • 70,000 تومان

کتابی که در دست دارید؛ هم راهنمای جلسه به جلسۀ درمان است، هم راهنمایی برای استفاده از مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های درمانی برای افرادی که از اختلال اضطراب فراگیر رنج می‌برند. بدین‌صورت که در طول درمان، درمانگر می‌تواند کاربرگ‌ها و جداول این راهنما را کپی کرده و در اختیار مراجع قرار دهد تا او تجربیات خود از اختلال و همچنین توصیه‌های جانبی درمانگر در موارد خاص را در آنها ثبت کند. مراجع به این شکل می‌تواند پس از پایان درمان و کسب بهبودی، برای مدیریت فشار روانی و مواجهه با مشکلات احتمالیِ آینده به‌عنوان منبع خودیاری از آنها استفاده کند و با خواندن بخش مربوط با مشکل خویش و عمل به توصیه‌های آن، به نتیجۀ دلخواه یعنی به آرامش برسد.

آگاهی از نادانی (در شناخت جهان اندیشگی کارل رایموند پوپر)

  • 80,000 تومان

پوپر بر این باور است که خردگرایِ واقعی همواره می‌داند که اندک می‌داند. او همچنین از این واقعیت ساده آگاه است که هر آنچه هم از خرد دارد، وامدار دادوستد فکری و تبادل اندیشه با دیگران است که از طریق گفت‌وگو می‌تواند صورت گیرد. ازاین‌رو، گرایش خردگرایِ واقعی به این سمت است که از اساس نگاهی یکسان به انسان‌ها داشته باشد و خرد انسانی را همچون رشتۀ پیوندی در نظر بگیرد که انسان‌ها را به هم وصل می‌کند. گفتارها و گفت‌وگوهای گردآمده در این کتاب کوششی است دوباره تا در صدوبیستمین سالگرد تولد کارل پوپر، چکیده‌ای از آرا و افکار و نظریه‌های او با دوستداران مسائل اجتماعی و مباحث فلسفی به بحث و گفت‌وگو گذاشته شود؛ با این امید که با درنگ و دراندیشیدن و نیز با نگرشی انتقادی در اندیشه‌های این فیلسوف اروپایی، دریچه‌ای تازه به جهان اندیشگی او به روی ما گشوده و چشم‌اندازی هرچند دوردست پیش روی ما گسترده شود و از این طریق امکان خوانشی نو و متناسب با زمان از اندیشه‌های او برایمان فراهم آید. آگاهی از نادانی مشتمل است بر دو گفتار از خسرو ناقد در شناخت جهان اندیشگی پوپر، ترجمه دو گفت‌وگو با پوپر، و پیوست‌هایی دربارۀ آثار پوپر و تأثیر اندیشه‌های او در ایران، و نیز گزیدۀ کتاب‌شناسی آثارش.

دام جهنمی (داستان‌های کوتاه جنایی 1900 - 1950) مجموعه داستان

  • 90,000 تومان

این کتاب شامل سه داستان کوتاه جنایی از سه نویسنده فرانسوی در نیمه اول قرن بیستم است: موریس لوبلان، گاستون لورو، و لئو ماه می‌باشد که توسط میشل لوبرن و کلود مسپلد گردآوری شده است.

دروغ (داستان‌های برگزیده پنجمین دوره جایزه ارغوان) مجموعه داستان

  • 59,500 تومان

شازده کوچولو هم از واجبات است، از جشن تولد پنج‌سالگی که پدرش برایش شازده کوچولو خرید و برایش خواند، شازده شد جزو رسوم تغییرناپذیر تولدش، نه که اهل مطالعه باشد، خواندن هم نمی‌داند، اصلش شاید همین باشد که پدرش را فراری داد. رضا که به دنیا آمد پدرش شکست.

تاریخچه بلاهت (داستان‌هایی مختصر و مفید از گند زدن بشر به همه‌چیز و همه‌جا)

  • 148,000 تومان

«در اتیوپی عنتر خانمی، یعنی عنتر مؤنثی، به نام لوسی، تصمیم گرفت با جهشی بزرگ زندگی‌اش را از این رو به آن رو کند. ما نمی‌دانیم هدف او از این جهش بزرگ چه بود. شاید در اندیشه این بود که چیزی برای خوردن پیدا کند یا همسان مذکری تا با او جفت‌گیری کند. شاید هم در اندیشه پریدن روی درخت دیگری بود که تصور میکرد درخت بهتری است. او مطمئناً نمی‌دانست اتفاقی که آن روز با شکستن نیمی از استخوانهای بدنش برایش رخ می‌دهد، او را تبدیل به مهم‌ترین و مشهورترین فرد گونه‌اش می‌کند. چنین ماجراجویی‌های بزرگی معمولاً بهای گزافی دارند که برای لوسی جانش بود‌. البته اگر هم می‌دانست، چندان فرقی برایش نداشت، چون سه میلیون و دویست هزار سال پیش برای کسی شهرت اهمیتی نداشت.» کتابهای زیادی درباره اقدامات بزرگ جامعه بشری، رهبران بزرگ، مخترعان و کاشفان نابغه و انسانهایی برخوردار از روحی والا و معنویتی سرشار نوشته شده است. این کتاب اما درباره مصادیق حماقت در طول تاریخ بشریت و توان بالای انسانها برای گند زدن است؛ از سرگذشت رهبران خودکامه‌ای که با تصمیمات ابلهانه کشور و ملت‌شان را به فنا دادند گرفته تا مردمی که به خاطر باورهای خرافی یا حرص و طمعشان با انتخاب‌هایی غلط دستی دستی خودشان را به خاک سیاه نشاندند.

درخت زندگی (1 فیلم 1 جهان 23)

  • 89,000 تومان

چه در پس درخت زندگی ترنس مالیک نهفته که چنین موجب شگفتی می‌شود و چنین در حافظه سینمایی‌مان به نقطه ارجاع دائمی بدل می‌گردد؟ چگونه هربار که به تماشایش می‌نشینیم گوشه‌ای از راز نهفته‌اش را عیان می‌کند و سفری دیگرگون به ارمغان می‌آورد؟ چطور از تفاسیر پیش‌پا‌افتاده بر حذرمان می‌دارد و به مداقه ژرف می‌خواندمان؟

جادوگر و شیطان لاپلاس و داستان‌های دیگر (مجموعه داستان)

  • 110,000 تومان

ادبیات گمانه‌زن، به ویژه آثار علمی‌تخیلی، تلاش می‌کنند به دنیایی خیالی نقب بزنند؛ دنیایی که در آن قوانین زمینی و این‌زمانی نقض می‌شوند یا در آن‌ها چنان غلو می‌شود که وضعیت بشر را در افراطی‌ترین شکل نشان می‌دهند. این ادبیات بنا دارد ما را به تفکر وادارد که اگر مرهمی بر درد‌های کنونی نگذاریم و راهکاری برای راست کردن ناراستی‌ها تمهید نکنیم، چه خواهد شد. آیا در جهان جادو وجود دارد و اگر دارد آیا اثبات کردنی است؟ آیا دانش حلال همه مسائل است؟ اگر زمانی یک هوش مصنوعی جهان‌گستر، با دانش شیطان لاپلاس، همه چیز را بداند، آیا می‌تواند جادویی اثبات‌ناپذیر را محاسبه یا با آن مقابله کند؟

درس‌های کارگردانی یوگنی واختانگوف

  • 79,000 تومان

یوگنی واختانگوف یکی از کارگردانان بزرگ تئاتر روسیه در اوایل قرن بیستم بود. نظریات او در خصوص کارگردانی و بازیگری تاثیر بسیار بر دیگر استادان این حوزه گذاشته است. وی گرچه شاگرد استانیسلاوسکی و دوست میرهولد بود اما راه هیچ‌کدام را نرفت و در واقع شیوه‌ای بین آن دو را انتخاب کرد. نه واقع‌گرایی استانیسلاوسکی و نه تئاتروارگی میرهولد، بلکه رئالیسم خیال‌پردازانه که مصالح خود را از زندگی واقعی می‌گرفت ولی آن را با تخیل کارگردان آمیخته می‌کرد تا تئاتر را به ریشه‌های خودش بازگرداند. به او لقب پدر اکسپرسیونیسم را داده‌اند؛ واختانگوف صحنه را با پیچ‌و‌تاب‌های خود می‌آراست که معمولا بازتاب ذهن بیمار شخصیت‌های نمایش او بودند.

چکیده معیارهای تشخیصی دی اس ام فایو تی آر

  • 250,000 تومان

این کتاب شامل دو بخش می‌باشد. بخش اول راهنمای استفاده از کتاب و هشدار درباره استفاده از DSM-5-TR می‌باشد و بخش دو شامل 22 فصل است. فصل‌های اختلالات عصبی ـ رشدی، اختلال طیف اسکیزوفرنی و سایر اختلالات سایکوتیک، اختلالات دوقطبی و اختلالات مرتبط با آنها، اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، اختلال وسواسی اجباری و اختلالات مرتبط با آن، اختلالات مرتبط با تروما و استرس، اختلالات گسستگی، اختلال سوماتیک سمپتوم و اختلالات مرتبط با آن. اختلالات خورد و خوراک، اختلالات دفعی، اختلالات خواب و بیداری، اختلالات جنسی، اختلال دیسفوریای جنسیتی، اختلالات اخلالگرانه، کنترل تکانه و سلوک، اختلالات اعتیادی و مرتبط با مواد، اختلالات عصبی‌شناختی، اختلالات شخصیت، اختلالات پارافیلیک، سایر اختلالات روانی و کدهای مکمل، اختللات حرکتی ناشی از دارو و سایر عوارض جانبی داروها، سایر عارضه‌هایی که می‌توانند کانون توجه بالینی باشند، می‌باشد.‌

زیبایی‌شناسی (دانش‌نامه فلسفه استفورد 5)

  • 320,000 تومان

با این‌که هنرمندان، منتقدان و دوستداران هنر احتمالا انکار این امر را مضحک می‌دانند که اثر هنری به اندازه هر چیز دیگری که ممکن است با آن مواجه شویم واقعی است، اما بسیاری از فلاسفه و نظریه‌پردازان هنر پرسش‌هایی درباره نفس وجود یا «نحوه هستی» آثار هنری طرح کرده‌اند...

شب در شهر (مجموعه داستان کوتاه)

  • 120,000 تومان

نگاره شب در شهر را منتسب به میرسیدعلی نگارگر و از خمسه شاه‌طهماسب می‌دانند. کتاب حاضر مجموعه داستان‌هایی است پیرو این نگاره. در اثر میرسیدعلی، مردمان کوچه و بازار و دربار همگی در زندگی شبانه یک شهر مصور شده‌اند. در این کتاب هر شخصیت به یک نویسنده سپرده شده تا داستان آن را بنویسد. از قصاب و منجم و شاه و جن گرفته، تا درخت و باد و گربه؛ همانند شخصیت‌های یک نمایش زندگی و زمانه‌شان را روایت می‌کنند. از این نظر مجموعه حاضر می‌تواند در تلافی نمایش و نگارگری و ادبیات، تصویر یکه و زیبایی از داستان‌گویی باشد.

1 تابستان با پروست

  • 110,000 تومان

این کتاب دروازه ورود به کتاب سترگ پروست یعنی در جستجوی زمان از دست رفته است. کتابی که ملغمه‌ای است از تخیل، روانشناسی، زیبایی هنر، فلسفه ،خاطره، عشق و زمان. منتقدان سرشناسی همچون ژولیا کریستوا، ژان ایو تدیه و رافائل آنتوان در بخش‌هایی مجزا کتاب پروست را تحلیل کرده‌اند و خوانشی عمیق از او ارائه و به طرفداران ادبیات معرفی می‌کنند طرفدارانی که یا فرصت خواندن جستجو و یا جرئت ورود به دنیای پروست را نداشته‌اند. زیرا هر خواننده‌ای می‌تواند رویاهایش را در کتاب جستجو پناه دهد، ترس‌ها و شادی‌هایش را بشناسد و به حقایقی درباره خود پی ببرد.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1