جمال قمري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
طراحی نطق و سخنرانی اقناعی
  • 51,000 تومان
  • با تخفیف: 51,000 تومان
سخنرانی جذاب و طنز در بیان
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
متقاعدسازی
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
فن چانه‌زنی در مذاکره و فروش
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

طراحی نطق و سخنرانی اقناعی

  • 51,000 تومان

در گذشته امپراتور با بلند کردن انگشت شست و بالا یا پایین بردن آن، سرنوشت گلادیاتور را مشخص می‌کرد. امروز هم اوضاع تغییر چندانی نکرده چرا که امروز عصر تکنولوژی تلفن همراه است و بدترین اتفاقی که ممکن است برای شما بیفتد این است که بعد از یک دقیقه سخنرانی حیاتی و نطق پراهمیت، به چشم خود ببینید که تصمیم‌گیرندگان کلیدی داخل سالن، موبایل در دست، سرشان را پایین انداخته‌اند و با انگشت شستی که بالا و پایین می‌رود درباره تأثیر نطق شما به شما بازخورد می‌دهند! اگر نطق شما نتواند مخاطب را قانع کند، احتمال شکست آن بسیار زیاد است. امروزه عمر توجه مخاطب از همیشه کوتاه‌تر است. شاید حالا دیگر تکان دادن انگشت شست پایان زندگی شما را مشخص نکند، اما می‌تواند نشانه روشنی از مرگ زودهنگام نطق شما باشد.

سخنرانی جذاب و طنز در بیان

  • 44,000 تومان

تحقیقات نشان می‌دهد که در 91 درصد سخنرانی‌ها، ذهن مخاطبان سخنرانی از موضوع، سخنران و ارائه، دور و منحرف می‌شود و به سمت افکار دیگر می‌رود. از طرفی در 39 درصد سخنرانی‌ها، تعدادی از مخاطبان بخواب می‌روند! بیایید در سخنرانی‌هایمان جهان را از شر محتویات کسالت‌بار خلاص کنیم! مردم بی‌صبرانه منتظر شنیدن داستان‌ها و گفتارهای جذاب و طنزآمیز شما هستند. تنها خود شما شایسته تعریف کردن آن‌ها هستید و هرگز نمی‌دانید وقتی آن را تعریف کنید چه اتفاقی خواهد افتاد. هر جا که می‌توانید، از طنز و جذابیت بیان استفاده کنید. همه ما نیازمند این دو هستیم. بچه‌ها به طور میانگین سیصد بار در روز می‌خندند؛ افراد بالای سی و پنج سال، تنها پازنده بار! می‌توان به جرات گفت که هر کس بتواند بخشی از این احساسات خوشایند از دست رفته را بازگرداند، به سرعت خود را به عنوان یک قهرمان مطرح می‌کند. اگر طنز و جذابیت را با اطلاعات واقعی و نکات آموزنده ملموسی ترکیب کنید که لابه‌لای سخنرانی شما جای گرفته‌اند، ستاره اقبالتان مدت بیشتری می‌درخشد.

متقاعدسازی

  • 70,000 تومان

متقاعدسازی، بزرگ‌ترین و پراهمیت‌ترین عنصر مذاکره و فروش است. با این حال، مهارتی کمیاب است و بر اساس پژوهش‌ها، شایع‌ترین ضعف در میان مذاکره‌کنندگان به شمار می‌آید. این کتاب بر اساس تجربیات متعدد از جلسات مذاکره و فروش و هم‌چنین دست‌یافته‌های روان‌شناسی اجتماعی و علم ترغیب، به سوالات زیر پاسخ می‌دهد: هوش متقاعدسازی به چه معناست؟ دو مسیر اصلی متقاعد کردن انسان‌ها کدامند؟ چه دلایلی در پس پاسخ "نه" وجود دارد؟ چه چیزهایی باعث می‌شود انسان "بلی" بگوید؟ تکنیک‌های تغییر ذهن و رفتار دیگران چیستند؟ کدام تغییرات کوچک، منجر به نفوذ در ذهن دیگران می‌شود؟‌ در انتقال و تاثیر پیام‌های متقاعدکننده، چه عواملی نقش دارد؟

فن چانه‌زنی در مذاکره و فروش

  • 60,000 تومان

چانه‌زنی بی‌تردید یک فن است. لحظات بسیار مهمی از جلسات مذاکره، خرید و فروش، به چانه‌زنی اختصاص می‌یابد. آنجا که طرفین تلاش می‌کنند تا با اعطای کمترین امتیاز، بیشترین امتیاز را دریافت کنند. این کتاب به شما می‌آموزد که: چگونه جریان چانه‌زنی را هدایت کنید. چگونه اولین پیشنهادات را مطرح کنید. چگونه مقاومت‌های طرف مقابل واکنش را بشکنید. چگونه در برابر پیشنهادات طرف مقابل واکنش حرفه‌ای نشان دهید. چگونه برخلاف اکثر افراد، در چانه‌زنی حرفه‌ای باشید.

صفحه‌ی 1