جك كنفيلد مارك ويكتور هنسن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غذای جان برای روح نوجوانان 2
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
سوپ جوجه برای روح (101 داستان برای گشایش دروازه‌های قلب به روی خوبی‌ها و تقویت روح)
غذای جان برای نوجوانان
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
سوپ جوجه برای روح 3 (84 داستان کوتاه برای تلطیف و تقویت روحیه)

غذای جان برای روح نوجوانان 2

  • 68,000 تومان

چه به تازگی بهبود یافته باشید و چه قبلا مراحل التیام و شفا را از سر گذرانده باشید، داستان‌های این کتاب منبع خرد و مشوقی دائمی است. در این کتاب با افرادی درست مثل خودتان برخورد می‌کنید و با آنان در افشای ماجراهای شخصی‌شان درباره موفقیت‌ها و موانع موجود بر سر راه‌شان، عزم راسخ و تردیدهایشان، پیروزی‌ها و ناامیدی‌هایشان سهیم می‌شوید. مجموع این داستان‌ها به شما الهام می‌بخشد تا پذیرای ایجاد تغییراتی مثبت در زندگی‌تان شوید، روابط قدیمی‌تان را بازسازی و روابطی تازه برقرار کنید، و دوباره عزت نفس، انعطاف‌پذیری و اقتدارتان را به دست بیاورید. این کتاب فقط برای نوجوانان نیست! برای هر کسی است که درونش نوجوان است و در زندگی‌اش با نوجوانی در تماس است.

سوپ جوجه برای روح (101 داستان برای گشایش دروازه‌های قلب به روی خوبی‌ها و تقویت روح)

  • 65,000 تومان

«سوپ جوجه برای روح» در میان کتاب‌های حوزه تحول و انگیزش جزو سرآمدان بی‌بدیل است. به گمانم کتاب می‌تواند تمام موضوعات تحول فردی و سازمانی را که این روزها بر زبان خیلی از اساتید به نام این حوزه جاری می‌شود، پوشش دهد و آموزه‌هایی بسیار ارزشمند را منتقل کند، از تحول فردی بگیرید تا موضوعات اداره سازمان و کارآفرینی. حتی می‌توان از حوزه روابط بین فردی مثال زد که داستان‌های این کتاب، نمونه‌هایی عالی از این رویکرد را نشان می‌دهند و هر کدام درسی در این زمینه دارند. می‌گویند مهم‌ترین عامل خوشبختی داشتن روابط عالی و بامعنا در زندگی‌ست که از این جهت به گمانم «سوپ جوجه برای روح» یک شاهکار کلاسیک در این مورد است...

غذای جان برای نوجوانان

  • 89,000 تومان

این نسخه از کتاب غذای روح برای نوجوانان به در همه می‌خورد، انسان‌هایی که فشار زندگی، خیانت، از دست دادن سلامت، بهم ریختن اوضاع اقتصادی و سیاسی موجب می‌شود از بهشت امنیت خویش به بیرون پرتاب شوند و لازم دارند سفری را در درون خود آغاز کنند که مرزهای جدید روحشان را مشخص کنند. این کتاب یکصد شرح حال خواندنی از بازماندگان سختی‌های زندگی است و لذا با خواندنش، مرزهای روح خویش را وسیع خواهید کرد.

سوپ جوجه برای روح 3 (84 داستان کوتاه برای تلطیف و تقویت روحیه)

  • 37,000 تومان

(سوپ جوجه برای روح) خوانندگانش را به احترام عشق به زانو می‌نشاند و در ستایش آن می‌گریاند. صدرنشینی عشق و بی‌بهائی مقام دنیوی و تسلیم انسان سلیم در میعادگاه، عشق را القا می‌کند و غلبه کمال‌گرایی بر نقصان و جهالت را پاس می‌دارد.

صفحه‌ی 1