جفري كاتلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راز درمانگران برجسته (به‌راستی چرا برخی از درمانگران کاربلد هستند)
در مسیر درمانگر شدن
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

راز درمانگران برجسته (به‌راستی چرا برخی از درمانگران کاربلد هستند)

  • 150,000 تومان

به‌طور حتم هر حرفه و شغلی اسراری دارد که موجب رشد و موفقیت روز افزون آن حرفه می‌شود؛ این اسرار به شکلی هستند که از نسلی به نسلِ دیگر منتقل می‌شوند. حرفۀ ما یعنی مشاوره و روان‌درمانی هم از این قاعده مستثنی نیست. این اسرار ارزشمند که برخاسته از تجارب متنوع و اصیل هستند، توسط اساتید برجسته و کاربلد به دانشجویان و همکاران آموخته می‌شود. اساتید برجسته معمولاً ایده‌های نو، مداخلات درمانی اساسی و حتی ترفندهای کوچکی را که در طی عمر بالینی خود آموخته‌اند به فراگیران آموزش می‌دهند. جفری کاتلر در این کتاب تلاش کرده است تا برخی از این به اصطلاح «فوت‌وفن کوزه‌گری‌ها» را که عمدتاً از مصاحبه با درمانگران برجسته و صاحب‌نظر مانند نظریه‌پردازان بزرگ به دست آمده را جمع‌آوری کند و تحت عنوان تجاربی ارزشمند منتشر کند. کاتلر در این کتاب به برخی از بزرگ‌ترین اشتباهات این درمانگران و صاحب‌نظران بزرگ هم اشاره کرده است تا به نوعی درمانگران تازه‌کار را به ادامۀ مسیر رشد و پیشرفت امیدوار کند. از آنجا که این کتاب بر دانش عملی و راهبردهای سازنده تأکید می‌کند، بنابراین قابلیت این را دارد که در کارگاه‌ها و دوره‌های تربیت درمانگر همانند دوره‌های سوپرویژن (نظارت) نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

کتاب کار در مسیر درمانگر شدن (تمرینات خودارزیابی خودمراقبتی و خودبهبودی برای متخصصان بهداشت روانی)

  • 130,000 تومان

کتاب کار در مسیر درمانگر شدن راهنمای مفید و ضروری کتاب اصلی کاتلر یعنی در مسیر درمانگر شدن است. این اثر در 12 فصل تدوین یافته که در فصل یکم درباره درمانگر بودن و عواقب ناشی از این انتخاب و در فصل دوم تا چهارم به ترتیب، لذت‌ها و امتیازات کار درمانگری، شناسایی منابع استرس، محدودیت‌ها و شکست‌ها، توصیف و تحلیل می‌شود. در فصل‌های دیگر کتاب مراجعان در نقش معلمان، معنابخشی، خودمراقبتی، درگیری عاطفی درمانگر، اجتناب و مقابله با فرسودگی شغلی و... بسیار مسائل ضروری دیگر که هر درمانگر با آن مواجه خواهد شد، مورد بحث قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های ممتاز کتاب، صداقت و دقت کاتلر در گزارش تجربه 40 ساله در عرصه درمانگری است. امید و اطمینان دارد که مطالعه کتاب نه تنها برای دانشجویان رشته‌های مشاوره، روان‌پزشکی، روانشناسی بالینی و مددکاری بلکه برای همه دست‌اندرکاران بهداشت روان مفید خواهد بود.

در مسیر درمانگر شدن

  • 160,000 تومان

«درمسیر درمانگر شدن» روایت تجربه‌های درمانگر متخصص با تجربه کهنه کاری است که رنج‌ها، چالش‌ها و راه‌حل‌های غلبه بر مشکلات درمانگران را به تصویر می‌کشد. مطالعه کتاب حاضر نه تنها برای درمانگران تازه کار، بلکه برای مجرب‌ها نیز مفید و ضروری است. اثر حاضر در دوازده فصل تدوین یافته که سفر درمانگر، جدال برای اعمال قدرت، زندگی شخصی و حرفه‌ای، مصایب درمانگری، خستگی و فرسودگی شغلی، خلاقیت و رشد شخصی از جمله مطالبی است که مورد بحث قرار می‌گیرد. بیان تجربه‌های تلخ و شیرین و راه‌حل‌های نویسنده برای رفع نواقص و ارتقای دائمی فرآیند درمانگری مطالعه کتاب را گیرا و کارگشا کرده است. امید است مطالعه این اثر مورد استقبال روان‌پزشکان، روانشناسان، مشاوران، مددکاران و متخصصان توان‌بخشی قرار گیرد.

صفحه‌ی 1