جف فوستر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شگفتی وجود (بیدار شدن به صمیمیتی ورای کلام)
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
غیبتی فوق‌العاده (آزادی در میانه زندگی روزمره)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
مسیر آرامش (شجاعت کشف عشق در همه‌چیز)
  • 196,000 تومان
  • با تخفیف: 196,000 تومان
عمیق‌ترین پذیرش (بیداری بنیادین در زندگی روزمره)

شگفتی وجود (بیدار شدن به صمیمیتی ورای کلام)

  • 155,000 تومان

من اینجا نیستم تا به شما یاد بدهم چگونه شخصی بیدار یا روشن ضمیر شوید یا چگونه تمرینات معنوی انجام دهید تا وارد حالت‌های معنوی شوید. همه حالات و تجارب، حتی زیباترینشان می‌آیند و می‌روند. آن‌ها ممکن است زیبا و بسیار دلپذیر باشند، اما زمانمند هستند و بنابراین می‌آیند و می‌روند. این کتاب در مورد آن چیزی است که نمی‌آیند و نمی‌روند. به امکانی اشاره می‌کند که از تلاش های شما برای بیدار شدن و جست و جویتان برای روشن ضمیری و تجاربتان از حالات سرور، صلح، شادی، سکوت و ... فراتر می رود، امکانی که درست به مرکز کسی که شما واقعا هستید -ورای کسی که فکر می‌کنید هستید- می‌رسد. به ذات بی‌کلام ورای صورت‌های این جهان اشاره می‌کند، ذاتی که در تحلیل نهایی، از صورت‌هایی گه ظاهر می‌شوندجدا نیست. این چیزی است که احساس می‌کنم معنای راستین کلمه «نادوگانگی» است.

غیبتی فوق‌العاده (آزادی در میانه زندگی روزمره)

  • 130,000 تومان

در قلب این کتاب،پیام ساده، مستقیم و جاودان نادوگانگی قرار دارد. کلمه دوگانگی امروزه اغلب برای شرح سنت معنوی باستانی آدویتای هند استفاده می‌شود که به‌سادگی به معنای نه دو است و به یگانگی ذاتی اشاره می‌کند. فقط یک واقعیت وجود دارد: یگانگی همه‌ی چیزی که وجود دارد و ما را نیز شامل می‌شود. این کتاب کیفیتی کاملا دلسوزانه دارد که نمی‌تواند به آسانی قالب کلمات درآید. این نوشته به‌صورت یادداشتی کامل از اقتدار به‌نظر می‌رسد که متقاعد کننده است و احترام می‌گذارد. با وجود این، هر کسی آزاد است که به آن گوش کند یا از آن دور شود و جف فوستر در این مورد صریح است. او می‌گوید وقتی شما در مورد موضوع نادوگانگی صحبت می‌کنید، همواره در مورد چیزی صحبت می کنید که نمی‌توان در موردش صحبت کرد، حقیقتی است که نمی‌توان گفت: نادوگانگی شیرجه زدن در رمز و راز است.

مسیر آرامش (شجاعت کشف عشق در همه‌چیز)

  • 196,000 تومان

به ما آموخته‌اند که فکر کنیم «لحظه حال»، جزئی بسیار خرد از زمان است که بین گذشته و آینده پیچیده شده است؛ اما این کاملا صحیح نیست. اجازه دهید آن را به جای این که «لحظه حال» بنامیم، «حرکت حال» نام‌گذاری کنیم و آن را به گونه‌ای متفاوت ببینیم: به عنوان رقصی حاضر از حیات، رقصی حقیقی، فوری، لرزاننده و همواره متغیر افکار، انگیزش، احساس، آواها، رایحه‌ها، انگیزه‌ها، مقاصد، تصاویر، حافظه و رویاها. زمانی که نگاهی تازه به جایی که هستیم، می‌افکنیم، آن‌چه در می‌یابیم، این حرکت حال است، نه «در» گذشته یا آینده، بلکه اینک زنده و در حال وقوع است. البته، گذشته و آینده نیز به عنوان تصاویر و احساسات، خاطرات و بازتاب‌ها این‌جا ظهور می‌یابند، آن‌جا، فقط این حرکت حال وجود دارد که شامل گذشته و آینده «شما» می‌شود و این تمامی آن‌چه شما تا به حال دانسته‌اید و تمامی آن‌چه خواهید دانست، می‌باشد: چرا که تمامی اطلاعات و تردیدها را نیز دربر می‌گیرد.

عمیق‌ترین پذیرش (بیداری بنیادین در زندگی روزمره)

  • 260,000 تومان

به زندگی‌ات نگاه کن. دعوت در همه‌جا هست: در شادی و در درد، در ملالت و در هیجان، در اندوه و در وجد، در شیرینی و در تلخی، در تولدتان و در بستر مرگ‌تان. دعوت این‌جاست، در هر تک‌لحظه این هدیه گران‌بها و ظریف زندگی که ما آن‌را بسیار به آسانی مسلم می‌پنداریم؛ و آن هم‌اکنون، حتی وقتی این کلمات را می‌خوانی، به‌طور مؤدبانه تو را به‌ سوی خودش فرا می‌خواند.

صفحه‌ی 1