جف اولسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برتری خفیف (رسیدن به موفقیت و شادی ‌بیکران با انجام کارهای ساده و منظم)
برتری خفیف
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
برتری جزئی
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
برتری خفیف (تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود)

برتری خفیف (رسیدن به موفقیت و شادی ‌بیکران با انجام کارهای ساده و منظم)

  • 217,000 تومان

کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون در یک کلام می‌خواهد بگوید که موفقیت یک ‌شبه و ناگهانی اتفاق نمی‌افتد. اگر می‌خواهید مسیر موفقیت را طی کنید باید تصمیم بگیرید روی کارهای کوچک و بزرگی که در طول یک روز انجام می‌دهید تمرکز کنید و تمام کارهای خود را با مسیر موفقیت هماهنگ کنید. در واقع هر کاری که در طول روز انجام می‌دهید، شاید هم خیلی کوچک و جزئی باشد ولی مطمئن باشید بخشی از مسیر شما برای موفقیت یا شکست است. برتری خفیف به شما می‌گوید موفقیت به تلاش مستمر نیاز دارد. تاکنون موفق به خواندن کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی شده‌اید؟ در این کتاب بیان شده است که موفقیت نیاز به تکرار دائمی عادت‌های خوب و صحیح دارد. وقتی این عادت‌های درست و جزئی تکرار می‌شود، بعد از مدتی اثر آن‌ها با هم ترکیب می‌شود و تحولی بزرگ را ایجاد می‌کند.

برتری خفیف

  • 48,000 تومان

کتاب برتری خفیف نوشته‌ی جف اولسون در زمینه‌ی اصول موفقیت مالی نوشته شده است . این کتاب توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش بالایی در ایالات متحده دست پیدا کند و به زبان‌های مختلف ترجمه شود . برایان تریسی - نویسنده کتاب‌های خودیاری - در مورد کتاب برتری خفیف می‌گوید : ((این کتاب یک از قدرت مند ترین ، کاربردی ترین و مهم ترین اصول موفقیت را به شما یاد می‌دهد ، این کتاب زندگی شما را متحول می‌کند .))

برتری جزئی

  • 29,000 تومان

مردمان موفق همیشه در زندگی خود به سمت منحنی موفقیت در حرکت‌اند و می‌دانند که تنها یک مو با منحنی شکست فصله دارند. این فاصله، همان فعالیت‌های ساده و به ظاهر بی‌اهمیتی است که انجام دادن یا انجام ندادن آن‌ها به یک اندازه آسان است و این تفاوت محسوس، عمل به برتری جزئی است که عاقبت، تمام تفاوت‌ها را در زندگی افراد موفق و شکست‌خورده رقم می‌زند. کتاب پیش رو، این اصل مهم را به همگان خواهد آموخت.

برتری خفیف (تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود)

  • 220,000 تومان

ـ کتاب برتری خفیف از قانون‌های نانوشته‌ای سخن می‌گوید که همه ما برطبق آنها زندگی می‌کنیم اما از وجودشان بی‌اطلاعیم. مولف این اصول را به شیوه‌ای ساده توضیح می‌دهد و موجب می‌شود انتخاب‌های کوچک و ظاهرا بی‌اهمیت روزانه‌تان را دوباره ارزیابی کنید. ـ موفقیت حقیقی از پیشرفت‌های کوچک و ناچیز حاصل می‌شود، نه پیشرفت‌های بزرگ. جف اولسون در این کتاب از فلسفه‌هایی پرده بر می‌دارد که موفقیت حقیقی را برایتان به ارمغان می‌آورند. ـ کتاب برتری خفیف یکی از قدرت‌مندترین، کاربردی‌ترین و مهم‌ترین اصول موفقیت را به شما یاد می‌دهد. این کتاب زندگی شما را متحول می‌کند. جف اولسون در این کتاب می‌گوید، موفقیت روز به روز و قدم به قدم شکل می‌گیرد. کتاب برتری خفیف به شما نشان می‌دهد که تصمیمات روزمره می‌توانند کلید اصلی موفقیت باشند.

صفحه‌ی 1