جان گاتمن ـ جون دكلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بهبود رابطه (راهنمای 5 مرحله‌ای برای بهبود رابطه با همسر فرزندان خانواده دوستان همکاران)
گزیده‌ای از کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان
کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
فنون افزایش هوش هیجانی کودکان
  • 9,500 تومان
  • با تخفیف: 9,500 تومان

بهبود رابطه (راهنمای 5 مرحله‌ای برای بهبود رابطه با همسر فرزندان خانواده دوستان همکاران)

  • 516,000 تومان

مولف در این کتاب در پنج مرحله نشان می‌دهد که می‌توانید در فرآیند بهبود رابطه مهارت یابید و روابط خود را کارآمدتر کنید. 1. روش‌های دریافت و ارسال پیام عاطفی را تحلیل کنید. 2. کشف کنید که سیستم فرماندهی هیجانی مغز چگونه بر فرآیند رابطه عاطفی شما تاثیر می‌گذارد. 3. تاثیر میراث هیجانی را بر توانایی دریافت و ارسال پیام بررسی کنید. 4. مهارت‌های ارتباط عاطفی خود را ارتقا بخشید. 5. در رابطه با دیگران معانی مشترک بیابید. برقراری رابطه جادوگری نیست و مثل هر مهارت دیگری می‌توان آن را آموخت و تمرین کرد و در آن ماهر شد؛ اما زمان خاصی برای کسب مهارت در برقراری ارتباط در نظر گرفته نشده است. هر چند برقراری ارتباط شفابخش است، به طور خودکار روی نمی‌دهد. حتی وقتی افراد انگیزه بسیاری در این زمینه دارند، باز هم باید آگاهانه و به صورت مداوم بکوشند. این کتاب کمکتان می‌کند آموخته‌هایتان را برای بهبود رابطه با همسر، فرزندان، دوستان، خواهر و برادرها و همکاران به کار گیرید و از شش مانع تخریب‌کننده ارسال و دریافت پیام اجتناب کنید.

گزیده‌ای از کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان

  • 50,000 تومان

این کتاب والدین را به پنج گام در روند راهنمایی عاطفه مجهز می‌کند و به آنها می‌آموزد که چگونه: به عواطف کودک توجه کنند. ابراز عواطف را به‌ عنوان فرصتی برای صمیمیت و آموزش ببینند. با هم‌دلی به کودک گوش بدهند و به احساسات او اعتبار بخشند. عواطف را با کلماتی نامگذاری کنند که برای کودک قابل فهم باشند. به کودک کمک کنند تا راه‌حل مناسبی برای مشکل خود بیابد و به شیوه مناسبی با مورد یا وضعیت ناراحت‌کننده رویه‌رو شود.

کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان

  • 210,000 تومان

کتاب حاضر، والدین را به 5 گام در روند راهنمای عاطفه مجهز می‌کند و به آنها می‌آموزد چگونه: به عواطف کودک توجه کنید، ابراز عواطف را به عنوان فرصتی برای صمیمیت و آموزش ببینند، با همدلی به کودک گوش بدهند و به احساسات او اعتبار ببخشند، عواطف را با کلماتی نامگذاری کنند که برای کودک قابل فهم باشد، به کودک کمکفرناز فرود کنند تا راه حل مناسبی برای مشکل خود بیابد و به شیوه مناسبی با مورد وضعیت ناراحت کننده روبرو شود. با رعایت این روندها پیوند عمیقی بین والد و فرزند ایجاد می‌شود و در پرورش نسلی سالم، با عاطفه و موفق سهم به سزایی خواهید داشت.

فنون افزایش هوش هیجانی کودکان

  • 9,500 تومان

همه‌‌ی والدین از اهمیت آماده‌سازی فرزندان برای یادگیری توانایی‌های هوشمندانه لازم برای موفقیت در مدرسه و زندگی آگاه هستند. اما کودکان به مدیریت هیجان‌ها در خود نیز نیاز دارند. کتاب "فنون افزایش هوش هیجانی کودکان" راهنمایی برای آموزش، درک و مدیریت دنیای هیجانی کودکان است. همان‌گونه که جان گاتمن، روانشناس و پژوهشگر برجسته‌ نشان می‌دهد، وقتی کودکان این مهارت با اهمیت را در زندگی مدیریت کنند، به افرادی تبدیل می‌شوند که از هوش هیجانی بالا برخوردارند و دارای اعتماد به نفس بالا،‌سلامت جسمانی بیشتر،‌ عملکرد تحصیلی بهتر و روابط اجتماعی سالم‌تر هستند. این کتاب برای والدین کودکان در همه گروه‌های سنی نوشته شده است و تقویت‌‌کننده پیوند والد و کودک می‌باشد و همچنین در ایجاد نسلی از بزرگسالان که از سلامت هیجانی برخوردارند، نقش به سزایی دارد.

صفحه‌ی 1