جان مكسول


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
16 قانون ارتباطات (این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید)
16 قانون موثر ارتباط (تاثیر پیامتان را به حداکثر برسانید)
بهترین بازده رهبری
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان
تغییر رویکرد رهبری (11 تغییر اساسی که رهبر باید بپذیرد)
موفقیت 1 انتخاب است (دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند)
رهبر خودآگاه (از توانایی‌های خود بهره ببرید و توانمندی‌های تیم خود را کشف کنید)
کتاب نهایی موفقیت (معرفی بخش‌های اصلی ساخت 1 زندگی رویایی)
موفقیت 1 انتخاب است (انتخاب‌هایی بکنید که شما را موفق بسازند)
صفت‌های بایسته 1رهبر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
تغییر شیوه رهبری (11 تغییر مهم که هر رهبری باید پذیرا باشد)
قدرت درون تو
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان

16 قانون ارتباطات (این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید)

  • 225,000 تومان

همه راه‌های نرفته‌ای که طی می‌شود، همه چشم‌اندازهای جدیدی که گشوده می‌شود، همه پیشرفت‌هایی که جهان امروز شاهد آن است، همه تکنولوژی‌های نویی که ساخته و پرداخته می‌شود، و همه قواعد جدیدی که کشف می‌شود، باید به دست انسان بیفتد و به دست انسان‌ها در راستای رفاه و سعادت بشریت به کار بسته شود. این انسان‌ها هستند که یاد می‌گیرند و به یکدیگر می‌آموزند که چگونه همه امکانات و ظرفیت‌های طبیعی و نوساخته باید به کار گرفته شود تا روز و روزگاری خوش‌تر برای همگان رقم بخورد... و این آموختن‌ها و آموزش دادن‌ها و به کاربستن‌ها میسر نمی‌شود مگر با شکل‌گیری و ارتقای مداوم روابط و ارتباطات انسانی.

16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات (آنها را به کار بگیرید و پیام خود را به بهترین شکل ممکن منتقل کنید)

  • 279,900 تومان

دیگر هرگز از صحبت کردن در جمع نترسید. گفته می‌شود که صحبت کردن در مقابل جمع، ترس شماره یک بیشتر افراد است و مرگ در رتبه دوم قرار دارد. کمدین، جری ساینفلد در این باره می‌گوید: «این بدان معناست که اگر قرار باشد در مراسم تدفین حضور داشته باشید، ترجیح می‌دهید در تابوت باشید تا اینکه نطق مربوط به مراسم ختم را ایراد کنید.» چگونه می‌توانید به عنوان یک سخنران بر ترس یا ناکارآمدی غلبه کنید؟ قوانین سخنوری و ارتباطات را بیاموزید! «جان سی. مکسول» بیش از پنجاه سال سخنران عمومی و معلم انگیزشی بوده است. او یکی از هشت نفری است که در کل دنیا موفق به دریافت تندیس سخنران برتر شده و به تالار مشاهیر انجمن ملی سخنرانان راه یافته است. او در کتاب «16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات»، هر آنچه را که از یک عمر سخنرانی و برقراری ارتباط آموخته، با شما به اشتراک می‌گذارد. یاد بگیرید که چگونه: - مقاعدکننده سخنرانی کنید. - خودتان و محتوای سخنرانی‌تان را آماده کنید. - نقاط قوت شخصی و ارتباطی خود را بیابید و از آنها استفاده کنید. - بر مخاطبان خود تمرکز کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. - داستان‌های بهتری مطرح کنید. - فضا را بسنجید و به ایجاد انرژی و انتظار مشتاقانه بپردازید. - به افراد ارزش بیافزایید. - الهام‌بخش افراد برای اقدام باشید. هرکس پیامی برای به اشتراک گذاشتن دارد. چه بخواهید توانایی خود را برای الهام‌بخشیدن به کارکنانتان افزایش دهید، در جلسات اولیا و مربیان صحبت کنید، گزارشی به هیئت مدیره ارائه دهید، تدریس کنید، برای عموم سخنرانی کنید یا در یک جمع کوچک صحبت کنید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. از یکی از بهترین سخنرانان در جهان بیاموزید و از همین امروز پیام خود را به بهترین شکل ممکن منتقل کنید.

16 قانون موثر ارتباط (تاثیر پیامتان را به حداکثر برسانید)

  • 189,000 تومان

گفته شده که سخنرانی در جمع اولین ترس مردم است و مرگ در رتبه دوم قرار دارد. جری ساینفلد طنزپرداز در این باره می‌گوید: «اکثر آدم‌ها اگر بخواهند در یک مراسم تدفین حضور داشته باشند، ترجیح می‌دهند توی قبر خوابیده باشند تا اینکه به یاد متوفی سخنرانی کنند!» به‌عنوان یک سخنران چطور می‌توانید بر ترس یا ناکارآمدی غلبه کنید؟ قوانین ارتباط را بیاموزید! جان سی. مکسول بیش از پنجاه سال سخنران عمومی و معلم انگیزشی بوده و یکی از هشت نفری است که جایزه سخنران برتر را دریافت کرده و به تالار مشاهیر انجمن ملی سخنرانان راه یافته است. در این کتاب او همه چیزهایی را که از یک عمر ارتباط آموخته، با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که چطور از روی اعتقاد و خلوص صحبت کنید، نقاط قوت شخصی خود را بیابید و از آنها در ارتباطات استفاده کنید، روی مخاطبان خود تمرکز کنید،‌ داستان‌های بهتری بگویید، در مخاطبان اشتیاق و انتظار ایجاد کنید، الهام‌بخش عمل باشید و دیگر هیچ‌وقت از صحبت کردن در جمع نترسید!

بهترین بازده رهبری

  • 199,900 تومان

چرا باید رهبرانی را پرورش دهید؟ چرا باید وقت، انرژی، منابع و کوشش و سعیتان را برای کمک به رشد و رهبری دیگران اختصاص دهید؟ آیا این کار ارزشش را دارد؟ به راستی می‌توان تفاوت ایجاد کرد؟ آیا این بازده، تمام تلاش‌های لازم برای آن را توجیه می‌کند؟ کاملا! به هرجایی که بنگرید، کمبود رهبری وجود دارد. در کشورهای سراسر جهان، رهبرانی وجود ندارند که به اندازه کافی شایستگی داشته باشند. ما به رهبران بیشتر و بهتر نیاز داریم. در کسب و کارها، سازمان‌های غیرانتفاعی و خانواده‌ها هم رهبرانی با شایستگی کافی وجود ندارند! خبر خوش این است که می‌توان رهبران را پرورش داد و هرگاه که رهبران بتوانند رهبران خوبی را پرورش دهند، همه برنده‌اند. اگر شما یک رهبر هستید، در هر سطح و با هر قابلیتی، به سود سازمانتان خواهد بود که پرورش رهبران را آغاز کنید؛ می توانید این کار را از ابتدای امروز شروع کنید. می‌خواهم در پرورش رهبران به شما کمک کنم. می‌خواهم راهی را به شما نشان دهم تا به بالاترین بازده رهبری برسید. در این جهان چیزی جز جذب، پرورش و تکثیر رهبران به یک رهبر عالی، بازده سرمایه بیشتر نمی‌دهد. این موضوع نکته کلیدی موفقیت هر کشور، خانواده، سازمان یا نهادی است.

تغییر رویکرد رهبری (11 تغییر اساسی که رهبر باید بپذیرد)

  • 125,000 تومان

کتاب تغییر در رویکرد رهبری به خوانندگان می‌آموزند که چگونه رهبری خود را به نوآوری، پیشرفت و تاثیرگذاری بر دیگران در دنیای پرشتاب امروزی تغییر دهند. امروزه تغییر به قدری سریع است که رهبران باید کاری بیش از ماندن در مسیر موفقیت انجام دهند. اگر آنها چابک و آماده سازگاری نباشند، دوام نخواهند آورد و به طور کامل از چرخه رقابت حذف می‌شوند. نکته مهم این است که یاد بگیرند چگونه تغییر کنند. در این کتاب به رهبران کمک می‌شود تا توانایی و اراده خود را برای ایجاد تغییرات رهبری که به طور مثبت رشد سازمانی و شخصی آنها را افزایش می‌دهد، به دست آورند.

موفقیت 1 انتخاب است (دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند)

  • 75,900 تومان

آیا تا به حال احساس ناامیدی و دلسردی کرده‌اید؟ آیا از اینکه تنها از بخش کوچکی از توانتان استفاده می‌کنید، خسته شده‌اید؟ آیا در جست و جوی راهی هستید تا همه چیز را تغییر دهید؟ جان مکسول می‌تواند به شما کمک کند. موفقیت، بیشتر از آنکه به استعداد مربوط باشد، یک انتخاب است. در این کتاب جان مکسول به شما می‌گوید که همین حالا می‌توانید انتخاب‌هایی بکنید که استعداد خدادادی‌تان را به حداکثر برساند. مکسول با آوردن مثال‌های معتبر و با دانشی که در طول زمان ثابت شده، با به اشتراک گذاشتن چهارده فصل، راهی به شما نشان داده که به راحتی می‌توانید زندگی رویایی‌تان را بسازید. اکنون زمان آن رسیده کارهایی انجام دهید که واقعا به شما کمک می‌کنند زندگی بهتری برای خودتان بسازید - هم در زندگی شخصی و هم حرفه‌ای.

رهبر خودآگاه (از توانایی‌های خود بهره ببرید و توانمندی‌های تیم خود را کشف کنید)

  • 120,000 تومان

عدم خودآگاهی بزرگ‌ترین مانعی است که رهبران برای توسعه کسب و کار، اثربخشی و پیشرفت خود با آن رو به رو هستند. رهبر خودآگاه، اثر دکتر جان سی. مکسول، به هر رهبری کمک می‌کند تا خودآگاه، متمرکز و مطمئن‌تر عمل کند. در این اثر کوتاه و درعین‌حال روشنگر، شما یاد خواهید گرفت که چگونه: کارآیی خود را در جایگاه یک رهبر بسنجید؛ انتخاب‌هایی داشته باشید که به موفقیت می‌انجامند؛ اشتباهات خود را کشف و تصحیح کنید؛ به کمک تیمتان رهبری خود را ارتقا دهید؛ معاملات مناسب حرفه خود را پیش گیرید. جان مکسول، که تأثیرگذارترین متخصص رهبری در جهان است و پنجاه سال سابقه رهبری و تدریس دارد، به شما کمک می‌کند تا بهترین رهبر در حوزه مدیریتی خود باشید. و اما چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟ مردان و زنان در هر سنی. رهبرانی که می‌خواهند از مدیریت خرد بهره ببرند، با ملایمت انتقاد کنند و اعتبار خود را به دیگران اثبات کنند. مدیرانی که در پی شناسایی نقاط قوت خود، یادگیری بهتر و بهبود مهارت‌های گوش دادن هستند. وقتی رهبران توانمندی‌های خود را به‌وضوح نمی‌بینند، نقاط قوت و ضعف خود را درک نمی‌کنند یا به تعاملات منفی‌شان با تیم خودآگاه نیستند، تأثیرگذاری خود را محدود و اثربخشی خود را تضعیف می‌کنند. بر همین اساس، جان مکسول به شما پیشنهاد می‌دهد که به رهبری خودآگاه تبدیل شوید.

کتاب نهایی موفقیت (معرفی بخش‌های اصلی ساخت 1 زندگی رویایی)

  • 70,000 تومان

موفقیت چگونه به‌دست می‌آید؟ «ادوارد پالیرون» شاعر و نمایشنامه‌نویس فرانسوی می‌گوید، «همیشه احمق‌هایی هستند که موفقیت شما را به‌حساب استعدادتان بگذارند». وقتی یک‌فرد به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا می‌کند، مردم تلاشش را به استعدادش نسبت می‌دهند. ولی این برداشت از موفقیت اشتباه و گمراه‌کننده است. اگر استعداد به‌ تنهایی کافی بود، چرا خیلی از افراد باهوشی که من و شما می‌شناسیم، چندان موفق نیستند؟ استعداد به‌ تنهایی هرگز کافی نیست. «پیتر دراکر» پدر علم مدیریت مدرن می‌گوید، «به‌نظر می‌رسد ارتباط چندانی بین کارآمد بودن فرد و هوش، تخیل یا دانشش وجود ندارند. هوش، تخیل و دانش لازم‌اند، ولی این کارآمدی‌ست که آن‌ها را به نتیجه می‌رساند و خودشان به‌تنهایی فقط می‌توانند دستاوردهای شما را محدود کنند». اگر استعداد کافی بود، باید بانفوذترین و کارآمدترین مردم همیشه باهوش‌ترین‌ها باشند. ولی اغلب این‌طور نیست...

موفقیت 1 انتخاب است (انتخاب‌هایی بکنید که شما را موفق بسازند)

  • 75,900 تومان

اولین و بزرگ‌ترین مانع برای موفقیت بیشترین افرادء در باور آن‌ها نسبت به خودشان قرار دارد. زمانی که افراد کشف کردند که نقاط قوت آن‌ها در کجا قرار دارد (جایی که بیشترین توانمندی به آن‌ها اعطا شده است) چیزی که مانع آن‌ها می‌شود معمولا فقدان استعداد نیست. این فقدان اعتماد به خودشان است که موجب تحمیل محدودیت خودخواسته به خودشان می‌شود. فقدان باور به خودء می‌تواند به عنوان سقفی برای استعداد عمل نماید. وقتی افراد به خودشان باور داشته باشندء قدرت درون و منابع اطراف خودشان را آزاد می‌کنند و تقریبا بلافاصله به سطح بالاتر می‌روند. استعداد شماء تصویری است از آنچه می‌توانید بشوید. باور به شما کمک می‌کند این تصویر را ببینید و آن را تحقق ببخشید.

صفت‌های بایسته 1رهبر

  • 45,000 تومان

چه دلیلی باعث می‌شود که مردم بخواهند از یک رهبر پیروی کنند؟ چرا مردم از یک رهبر با اکراه اطاعت می‌کنند در حالی که با شور و اشتیاق آنچه در توان دارند را به کار می‌برند تا از رهبر دیگری پیروی کنند؟ وجه تمایز نظریه پردازان رهبری با رهبران موفقی که در دنیای واقعی به طور موثر رهبری می‌کنند چیست؟ اگر می‌خواهید جواب این پرسش‌ها و هزارن سوال دیگر را که در این زمینه هستند بدانید این کتاب را مطالعه کنید و به نتیجه برسید.

تغییر شیوه رهبری (11 تغییر مهم که هر رهبری باید پذیرا باشد)

  • 220,000 تومان

در دنیای امروز که همه‌چیز به سرعت پیش می‌رود، رهبران دیگر قادر نیستند با تکیه بر اصول و راهبردهای قدیمی به موفقیتی دست پیدا کنند. جان مکسول که در زمینه آموزش‌های رهبری چهره‌ای موفق، با سابقه و شناخته شده در سطح جهان است، راز تبدیل شدن به رهبری توانمند و تاثیرگذار در عصر حاضر را تغییر در شیوه رهبری می‌داند. مکسول در این کتاب به خوانندگان خود کمک می‌کند تا توانایی و تمایل ایجاد تغییرات لازم در شیوه رهبری خود را کسب کنند و بدین وسیله شرایط را برای رشد فردی و سازمانی خود مهیا سازند. او در فصولی مجزا یازده تغییری که خود در شیوه رهبری‌اش ایجاد کرده را بیان می‌دارد و با بیانی ملموس نقش هر کدام از این تغییرات را در دستیابی‌اش به پیشرفت مطرح می‌کند.

قدرت درون تو

  • 135,000 تومان

بسیاری از ما خود را عقب نگه می‌داریم، چرا که اکیدا باورمان شده که توانایی‌هایمان محدودند. اما اگر محدودیت‌هایی که در تصورمان است فقط یک خیال باطل باشند چه؟ در کتاب «قدرت درون تو» جان مکسول به معرفی و آزمودن هفده ظرفیت کلیدی که هر کدام از ما مالک آن هستیم می‌پردازد. برخی از این ظرفیت‌ها با ما متولد می‌شوند؛ از جمله این‌که چگونه می‌اندیشیم و یا چگونه به‌طور طبیعی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم. باقی موارد انتخاب‌هایی هستند که اغلب در ضمیر ناخودآگاه ما وجود دارند و شامل چیزهایی مثل طرز فکرمان و یا قوانین شخصی‌مان می‌شوند، که همگی قابل گسترش هستند. مکسول به ما توصیه‌هایی کاربردی و واضح می‌دهد تا بدانیم که در هر یک از این حوزه‌ها چه کار می‌توانیم انجام دهیم که رشد کنیم. با آموختن اینکه چطور عواطفمان را مدیریت کنیم و سطح انرژی‌مان را در جهت غلبه بر به تعویق انداختن کارها بالا ببریم، و از سویی دیگر راحت‌تر ریسک‌پذیری کنیم، به مرور می‌بینیم که انتظاراتمان با موفقیت مواجه گشته و تبدیل به فردی می‌شویم که از تصورمان خیلی بهتر است.

1  2  3  صفحه‌ی 1