جان مدينا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصول کارکرد مغز در نوجوانان
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
مغز بچه‌های باهوش و شاد چگونه تربیت می‌شود (پیش از تولد تا 5 سالگی)
قوانین مغز برای سالمندان (10 اصل برای گذر عمر با حفظ سرزندگی شادابی چابکی و چالاکی)
چگونه فرزند شما آینده‌ای موفق خواهد داشت (راهکارهایی بر اساس قوانین مغز کودک) کتاب گویا
چگونه فرزند شما آینده‌ای موفق خواهد داشت (راهکارهایی بر اساس قوانین مغز کودک)
قوانین مغز برای بقا و موفقیت در محیط خانه کار و تحصیل
قوانین مغز برای کودکان
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
اصول کارکرد مغز در کودکان (پرورش کودک شاد و باهوش از تولد تا 5 سالگی)
از آغوش تا هوش (جدیدترین روش‌های پرورش‌ کودکان باهوش و شاد از تولد تا 5 سالگی)

اصول کارکرد مغز در نوجوانان

  • 65,000 تومان

امید است این کتاب با کمک علوم ومطالعات مربوط به مغز و استدلال‌های محکم علمی به شما کمک کند تا با تاروپود رشد مغزی نوجوانان آشنا شوید.

مغز بچه‌های باهوش و شاد چگونه تربیت می‌شود (پیش از تولد تا 5 سالگی)

  • 59,000 تومان

مهم‌ترین کاری که می‌توانید در دوران بارداری انجام دهید چیست؟ تماشای تلویزیون تا چه حد برای کودک مناسب است؟ در کتاب «مغز بچه‌های باهوش و شاد چگونه تربیت می‌شود» دکتر جان مدینا بین فضای میان دانسته‌های دانشمندان و والدین پل می‌زند. او که یک بیولوژیست مولکولی و در عین حال پدر چند فرزند است به شما می‌آموزد: ـ چه جایی فطرت پایان پذیرفته و تربیت و پرورش آغاز می‌شود. ـ چرا مردان باید کارهای خانه بیش‌تری انجام دهند. ـ اهمیت توانایی فرزندتان در برقراری ارتباط با دیگران. ـ هوش و شادی در مغز جدا ناشدنی هستند. ـ تنها نوع تربیت اثبات شده برای به‌وجود آوردن کودکان فوق‌العاده. آنچه اکنون انجام می‌دهید (پیش از بارداری، هنگام بارداری و طی پنج سال اول عمر فرزندتان) روی بقیه عمر فرزندتان تاثیر خواهد گذاشت.

قوانین مغز برای سالمندان (10 اصل برای گذر عمر با حفظ سرزندگی شادابی چابکی و چالاکی)

  • 55,000 تومان

چرا همیشه کلیدم را گم می‌کنم؟ چرا مثل قبل نمی‌توانم خوب بخوابم؟ چرا دوستانم به تکراری بودن حرف‌هایم اعتراض دارند؟ چه کار باید بکنم تا مغزم را تند و تیز نگه دارم؟ ... دانشمندان پاسخ این سئوال‌ها را می‌دانند. دکتر ”جان مدینا“ محقق و میکروبیولوژیست آمریکایی، مولف کتاب پرفروش ”قوانین مغز“ و ”قوانین مغز برای کودکان“ در کتاب جدید خود ”قوانین مغز برای سالمندان“ به چگونگی کارکرد واقعی مغز پرداخته، اصولی را در رابطه با مغز و عملکرد آن در دوران پیری به تصویر می‌کشد و سپس توصیه‌هایی را با سبک و بیانی صمیمانه برای گذر بهتر عمر به ما ارائه می‌دهد؛ اطلاعاتی جالب که شاید انتظار شنیدن آن‌ها را نداشته باشید.

چگونه فرزند شما آینده‌ای موفق خواهد داشت (راهکارهایی بر اساس قوانین مغز کودک) کتاب گویا

  • 20,000 تومان

مسلما دانشمندان همه چیز را در مورد مغز نمی‌دانند، ولی چیزهایی که می‌دانیم به ما بهترین فرصت را می‌دهد برای تربیت فرزندانی شاد، باهوش و موفق. باعث مسرت من خواهد بود که در این اثر به سوالات مهم والدین در زمینه تربیت یک کودک موفق جواب دهم و پرده از افسانه‌سرایی‌هایی بردارم که احتمالا به گوش‌شان خورده است. والدین به حقایقی در مورد تربیت فرزند احتیاج دارند، و نه فقط پند و مشاوره. متاسفانه پیدا کردن این حقایق، در انبوه رو به رشد کتاب‌های تربیت فرزند خیلی سخت است. به این‌ها بیفزایید وبلاگ‌ها، سایت‌ها، پادکست‌ها، مادر شوهر، مادر زن‌ها و در کل هر فامیلی که تابه حال بچه داشته. اطلاعات فراوانی وجود دارد ولی برای والدین، دانستن این‌که کدامشان را باید باور کنند، سخت است...

چگونه فرزند شما آینده‌ای موفق خواهد داشت (راهکارهایی بر اساس قوانین مغز کودک)

  • 25,000 تومان

مسلما دانشمندان همه چیز را در مورد مغز نمی‌دانند، ولی چیزهایی که می‌دانیم به ما بهترین فرصت را می‌دهد برای تربیت فرزندانی شاد، باهوش و موفق. باعث مسرت من خواهد بود که در این کتاب به سوالات مهم والدین در زمینه تربیت یک کودک موفق جواب دهم و پرده از افسانه‌سرایی‌هایی بردارم که احتمالا به گوششان خورده است. والدین به حقایقی در مورد تربیت فرزند احتیاج دارند، و نه فقط پند و مشاوره. متاسفانه پیدا کردن این حقایق، در انبوه رو به رشد کتاب‌های تربیت فرزند خیلی سخت است. به این‌ها بیفزایید وبلاگ‌ها، سایت‌ها، پادکست‌ها، مادرشوهر، مادرزن‌ها و در کل هر فامیلی که تابحال بچه داشته. اطلاعات فراوانی وجود دارد ولی برای والدین دانستن این که کدامشان را باید باور کنند، سخت است...

قوانین مغز برای بقا و موفقیت در محیط خانه کار و تحصیل

  • 165,000 تومان

به راستی آموزش در انسان چگونه انجام می‌پذیرد؟ خواب و همین‌طور فشارهای روانی چه تاثیری بر مغز ما می‌گذارند؟ چرا انجام چند فعالیت هم‌زمان با هم برای آدمی تنها یک آرزوست؟ چرا مطالب آموخته‌ شده را به راحتی از یاد می‌بریم؟ و به چه علت تکرار اطلاعات تازه درک ‌شده از اهمیت بسیاری برخوردار است؟ آیا حقیقت دارد مردان و زنان مغزهای متفاوت از یکدیگر دارند؟ جان مدینا، محقق و زیست‌شناس مولکولی و مدیر تحقیقات آموزش علمی در دانشکاه پاسیفیک سیاتل آمریکا، حاصل سال‌ها تلاش خود را درباره اینکه شناخت و دانش ما از مغز تا چه حد می‌تواند بر شیوه تربیت ما بر کودکان‌مان، عملکرد کاری ما در محیط کار و بر نحوه یادگیری فرزندان‌مان در محیط آموزش و مدرسه تاثیرگذار باشد، با زبانی روشن و البته دقیق با خواننده در میان می‌گذارد.

قوانین مغز برای کودکان

  • 65,000 تومان

پدر و مادر در مسیر پرورش فرزند به جای شنیدن پند و اندرز بیشتر نیازمند دانستن حقیقتند. این حقایق را نمی‌توان در سیل عظیم کتب تربیتی، رادیو و تلویزیون و یا در لابلای کلام مادربزرگ یا خویشاوندان پیدا نمود. تربیت با رشد مغز در ارتباط است. "قوانین مغز برای کودکان" رشد مغزی را در کودکان از تولد تا پنج سالگی مورد مطالعه قرار می‌دهد. کتاب قصد دارد توجه شما را به سال‌های اولیه تولد کودک معطوف کند. عملکرد شما در پنج سال اول تولد و نه فقط سال اول، عمیقا بر رفتار او در دوره بزرگسالی اثر می‌گذارد. "جان مدینا" میکروبیولوژیست و عصب‌شناس آمریکایی با کوله باری از تجارب علمی و عملی، آخرین یافته‌ها را در رابطه با پرورش فرزندانی سالم، شاد و باهوش، در این کتاب با قلمی جذاب و طنزگونه به ما انتقال می‌دهد. ما می‌توانیم بر رفتار فرزند خود بسیار فراتر از آنچه تصور می‌رود تاثیرگذار باشیم. مسئولیتی بس عظیم که زحمت زیادی را می‌طلبد. این مهم‌ترین شغلی که اکنون به استخدام آن درآمده‌اید، احتمالا جذاب‌ترین پیشه‌ای است که در کل زندگی خود تجربه خواهید کرد.

اصول کارکرد مغز در کودکان (پرورش کودک شاد و باهوش از تولد تا 5 سالگی)

  • 125,000 تومان

دکتر جان مدینا یک زیست‌شناس مولکولی و یک محقق مشاور است. او کتاب دیگری به نام 12 روش کامیابی در کار، خانه و مدرسه دارد که از نظر روزنامه نیویورک تایمز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه اصول کارکرد مغز است. مدینا استاد مهندسی ژنتیک در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن است. او همچنین رئیس بخش مطالعات آموزشی مرکز مغز دانشگاه سیاتل است.

از آغوش تا هوش (جدیدترین روش‌های پرورش‌ کودکان باهوش و شاد از تولد تا 5 سالگی)

  • 90,000 تومان

تاکید این کتاب بر اصول و قوانین مغزی است. قوانین مغزی آن چیزهایی است که به ‌طور قطع درباره نحوه عملکرد مغز نوزادان و کودکان می‌دانیم. هر قانون از دل روانشناسی رفتاری؛ زیست‌شناسی سلولی؛ و زیست‌شناسی مولکولی استخراج شده است. این قوانین به این دلیل انتخاب شده‌اند که می‌توانند در تکلیف ترسناک مراقبت از یک نوزاد درمانده به پدر و مادران جوان کمک کنند.

صفحه‌ی 1