جان ماكسول


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه رهبری کنیم (وقتی رییس ما نمی‌داند و نمی‌تواند مدیریت کند)
21 ویژگی بایسته رهبری (صفت‌های بایسته رهبری آن کسی باشید دیگران آرزو دارند از او پیروی کنند)
معجزه رهبری شما (با هم جهان بهتری بسازیم)
  • 24,500 تومان
  • با تخفیف: 24,500 تومان
گاه می‌برید گاه یاد می‌گیرید (بزرگترین درس‌های زندگی را از باخت‌هایمان می‌آموزیم)
تا بی‌کران توانمندی‌ها
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
رهبران متحول می‌شوند (11 گام برای تحول در رهبری سازمان‌ها و شرکت‌ها)
قوانین رشد (دی‌وی‌دی)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
برنامه‌ریزی روزانه (رمز موفقیت در برنامه‌ریزی روزانه نهفته است)
5 مرحله رهبری
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
جهشی به سوی پیشرفت
  • 11,900 تومان
  • با تخفیف: 11,900 تومان
جهشی به سوی تفکر
  • 11,900 تومان
  • با تخفیف: 11,900 تومان
صفت‌های بایسته 1 رهبر
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

چگونه رهبری کنیم (وقتی رییس ما نمی‌داند و نمی‌تواند مدیریت کند)

  • 23,500 تومان

اگر تاکنون به رئیسی برخورده‌اید که به درستی رهبری نمی‌کند بدانید که تنها نیستید. اما خبر خوب این است که مجبور نیستید بگذارید او از موفقیت شما جلوگیری کند. جان سی مکسول توضیح داده است که چگونه می‌توانید با یک رئیس بد کار کنید و درضمن موفق شوید. او توضیح می دهد که چگونه با رهبری کردن خود، یک کارمند می‌تواند به موفقیت برسد.

21 ویژگی بایسته رهبری (صفت‌های بایسته رهبری آن کسی باشید دیگران آرزو دارند از او پیروی کنند)

  • 50,000 تومان

من این کتاب را به این دلیل نوشتم که به شما کمک کنم که بتوانید ویژگی‌های شخصیتی خود را تشخیص دهید آنها را گسترش دهید و اصلاح کنید ویژگی‌هایی که در احقاق نقش رهبری خود به آن‌ها نیاز دارید و دیگران نیز برای پیروی از شما به آن ویژگی‌ها اهمیت می‌دهند.

معجزه رهبری شما (با هم جهان بهتری بسازیم)

  • 24,500 تومان

فرازهایی از کتاب: - رهبران موفق به دیگران اهمیت داده و قادرند ویژگی و توان نهانی هر فرد را ببینند. - اگر به پشت سر نگاه کنید، نمی‌توانید با اعتماد به نفس پیش بروید. - برای درک دیگران باید تلاش کنید تا از زاویه دید آن‌ها به اوضاع نگاه کنید. - رهبری می‌کنیم تا بهترین توانایی دیگران را برای کسب نتایج عالی شکوفا کنیم. - رویاها هزینه‌ای ندارند، ولی برای تحقق آن‌ها باید هزینه بپردازید. و ...

گاه می‌برید گاه یاد می‌گیرید (بزرگترین درس‌های زندگی را از باخت‌هایمان می‌آموزیم)

  • 180,000 تومان

وقتی شکست می‌خورید چه می‌آموزید؟ افراد در حالی که به راحتی درباره رویاهایشان حرف می‌زنند، حاضر نیستند درباره شکست‌هایشان صحبت کنند. اغلب اشخاص دوست ندارند درباره اشتباه‌ها و شکست‌هایشان صحبت کنند. در نهایت می‌گویند «گاه برنده و گاه بازنده می‌شوید.» نتیجه اخلاقی این پیام این است: «امیدوار باشید که برنده شوید، انتظار شکست خوردن را داشته باشید و با نتایج هر دو زندگی کنید.»

تا بی‌کران توانمندی‌ها

  • 40,000 تومان

فرازهایی از کتاب: - هدف این کتاب این است تا بتوانید آن محدودیت‌های ذهنی که توانمندی‌های شما را محدود کرده است پس بزنید. - بدون رشد و پرورش افراد، نمی‌توانیم دنیای بهتری بسازیم. برای این کار، هر کدام از ما ضمن این که برای رشد خود تلاش می‌کنیم، می‌بایست هم‌زمان مسئولیت پرورش کل بشریت را نیز به‌طور مشترک بر دوش گیریم. - بسیاری از رهبران فکر می‌کنند که برای قابل قبول بودن و کسب اعتبار باید تصویری بی‌نقص از خود نشان دهند. آن‌چه این رهبران درک نمی‌کنند این است که بی‌نقص جلوه کردن، خود یک نقص است. - اگر پیروزی و شکست در هر بازی را به چشم مرگ و زندگی ببینید، به مشکل برمی‌خورید. به یک دلیل، چون بارها خواهید مرد. - زندگی خود را به شناس واگذار نکن، تنها به این ترتیب می‌توانی بر شکست‌ها و بی عدالتی‌های گذشته غلبه کنی. - رشد و پیشرفت تابع اتفاقات نیست، بلکه حاصل انتخاب وشمندانه و نظم است. - انضباط مثل ماهیچه است. هر چه بیش‌تر آن را ورزش دهیم، بیش‌تر به رشد آن کمک می‌کنیم. - دیوانگی را این گونه تعریف می‌کنند: «کارهای مشابه انجام دادن و انتظار نتیجه متفاوت داشتن.» - داشتن رویا رایگان است، اما رسیدن به رویا رایگان نیست. - به آینده فکر کنید، اما امروز عمل کنید.

رهبران متحول می‌شوند (11 گام برای تحول در رهبری سازمان‌ها و شرکت‌ها)

  • 89,000 تومان

هدف زندگی این نیست که در این دنیا حیات ابدی داشته باشیم، بلکه هدف این است که چیزی خلق کنیم که تا ابد باقی بماند. پست و مقام شما به کارکنان سازمان شما اشاره می‌کند که دست خود را به دست شما بدهند، اما این اقتدار اخلاقی است که آن‌ها را برمی‌انگیزد تا قلب‌شان را به شما بدهند. اقتدار اخلاقی را خودتان نمی‌توانید به خودتان اعطا کنید. البته می‌توانید برای کسب آن تلاش کنید، اما این دیگران هستند که اقتدار را به شما هدیه می‌کنند و باید کار را در کمال آزادی انجام دهند. اقتدار اخلاقی با زندگی واقعی به‌دست می‌آید، بر اساس اعتماد شکل می‌گیرد و با سعی و تلاش و رهبری موفقیت‌آمیز، استمرار می‌یابد. شما فقط زمانی می‌توانید رهبر بزرگی باشید که متوجه شوید آرمان و هدف بزرگ رهبری این است که کاری کنید تا کارکنان از آرمان شما پیروی کنند. عامل محدودیت سازمان‌ها، فرصت‌ها و امکانات آن‌ها نیست، بلکه رهبری آن‌ها است. بنابراین قبل از آن‌که هرگونه تحول مثبتی را رهبری کنید، باید نخست خودتان تحول را تجربه کنید. این کار نیاز به شجاعت دارد، شجاعت رها شدن از وضع موجود و آغاز راهی بهتر.

قوانین رشد (دی‌وی‌دی)

  • 35,000 تومان

قوانین رشد ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا به عنوان یک رهبر برتر، مطرح شوید. ابزارها و تکنیک‌هایی در این دوره در اختیار شما قرار می‌گیرد که به واسطه آن به بالاترین سطح موفقیت می‌رسید و می‌توانید نیروی رهبری را درون خود فعال کنید تا دیگران مجبور به پیروی از شما شوند. همچنین اهمیت پرسیدن سوالات عالی را می‌آموزید و به اهمیت زمان نیز پی می‌برید. 1. ارزش امروز 2.نگرش چیزی است که باعث تفاوت می‌شود. 3.کار هوشمندانه انجام دهید 4.امتیازات را بدست آورید...

برنامه‌ریزی روزانه (رمز موفقیت در برنامه‌ریزی روزانه نهفته است)

  • 16,000 تومان

جان ماکسول، پرفروش‌ترین نویسنده، مربی و سخنران از نظر نیویورک تایمز است که بیش از 24 میلیون کتاب در 50 زبان دنیا فروش داشته است. ماکسول که اغلب از او به عنوان قدرت اول رهبری آمریکا نام برده می‌شود، توسط مجله INC در سال 2014 به عنوان محبوب‌ترین کارشناس رهبری معرفی شد. وی شش سال متوالی، عنوان حرفه‌ای‌ترین رهبر را در سایت leadershipgurus.net کسب کرده است. او سرمایه‌گذار شرکت جان ماکسول، تیم جان ماکسول و EQUIP است که یک سازمان غیر انتفاعی بوده و بیش از 5 میلیون رهبر را در 180 کشور جهان آموزش داده است.

5 مرحله رهبری

  • 215,000 تومان

در این کتاب، جان مکسول شرح می‌دهد که عملکرد رهبری صادقانه چگونه است و آن را در دسترس همگان قرار می‌دهد. رهبری چیزی نیست که از عناوین انسان‌ها سرچشمه گرفته باشد. در واقع، منصوب شدن در مقامی، نخستین و پایین‌ترین مرحله از مراحل پنج‌گانه‌ای است که هر رهبری به آن دسترسی دارد...

جهشی به سوی پیشرفت

  • 11,900 تومان

خواه مسیر جدیدی را در زندگی آغاز کرده باشید، خواه در تلاش برای ارتقای شغلی باشید، خواه به دنبال تعالی معنوی خویش باشید، این کتاب ابزار لازم را در اختیارتان می‌گذارد نا همان کسی شوید که باید باشید.

جهشی به سوی تفکر

  • 11,900 تومان

این کتاب می‌تواند آینده شما را تغییر دهد. جان سی مکسول نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌ها، در این اثر رازهایی را با شما در میان گذاشته تا در طول 90 روز، پتانسیل تفکری خود را به حداکثر برسانید. مکسول با درس‌‌های روزانه، سوالات انگیزشی و تمرین‌های عملی، ذهن شما را تحریک می کند تا توانمندی اندیشمندی آن را ارتقا دهد.

صفت‌های بایسته 1 رهبر

  • 75,000 تومان

رویای شما پیرامون چه دور می‌زند؟در لجام گسیخته‌ترین تصوراتتان خود را در حال انجام دادن چه کاری می‌بینید؟اکنون چه چیزی بین شما و رویایتان مانع ایجاد کرده است؟پاسخش رهبری است.با مشاهده رهبران بزرگ،درمی‌یابید که آنان 21 خصوصیت مطرح شده در این کتاب را دارا هستند.اگر بتوانید در درون رهبری شوید که باید باشید،می‌توانید در بیرون رهبری شوید که می‌خواهید باشید،اگر بتوانید چنین کنید،می‌بینید که کاری در دنیا نیست که نتوانید انجام بدهید.

1  2  3  4  صفحه‌ی 1