جان فردريكسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روان‌پویشی فشرده کوتاه‌مدت تعدیل فردریکسون برای شخصیت‌های شکننده
دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
گفتارهایی در باب روان‌درمانی پویشی (چرایی و چگونگی درمان)
دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
هم‌آفرینی تغییر (فنون تاثیرگذار درمان پویشی)
  • 265,000 تومان
  • با تخفیف: 265,000 تومان

روان‌پویشی فشرده کوتاه‌مدت تعدیل فردریکسون برای شخصیت‌های شکننده

  • 140,000 تومان

روان‌درمانی پویشی فشرده کوتاه‌مدت، رویکردی انقلابی به درمان است که قلب خلاقیت آن فرمول‌بندی دفاع‌ها و تدوین تکنیک‌ها و فنونی است که مقاومت را از سر راه درمان برمی‌دارد. از این‌رو، این رویکرد درمانی (ISTDP)، برای شخصیت‌های با مقاومت بالا کاربرد بیشتری نسبت به سایر رویکردهای درمانی دارد. در این کتاب تعدیل «جان فردریکسون» بر روان‌درمانی پویشی فشرده کوتاه‌مدت را مطالعه می‌کنید که نشان می‌دهد چگونه رویکرد کلاسیک با تعدیل‌های خاص برای استفاده بر بیماران شکننده، قابل استفاده می‌باشد.

دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم (راهنمای عملی برای گذر از چالش‌ها و گام برداشتن در مسیر خوش‌بختی)

  • 145,000 تومان

دلیل اصلی رنج‌هایی که در زندگی می‌کشیم، دروغ‌هایی است که به خود می‌گوییم. زمانی روحمان تسلی می‌یابد که با واقعیت‌های زندگی، همان‌گونه که هست، مواجه شویم. به‌راستی کدام دروغ‌هاست که روح ما را درهم می‌کشند و جسم ما را از پای درمی‌آورد؟ کتاب حاضر کمک می‌کند نه‌تنها دروغ‌هایی را که باعث رنجش‌مان می‌شود درک کنید، بلکه نحوه مواجهه با واقعیت را آموزش می‌دهد تا از رنج‌ رهایی یابید.

دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم

  • 198,000 تومان

همه ما دچار مشکلات و دغدغه‌های زندگی شده‌ایم و این یک حقیقت است، اما با دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم از آن دوری می‌جوییم. دروغ‌هایی که تشخیص‌شان نمی‌دهیم و هرگز قصد گفتن آنها را نداریم. متاسفانه این دروغ ما ممکن است نخست جان ما را نجات داده باشد ولی در مدت زیاد بزرگ‌ترین دشمنان و علت اصلی رنج‌هایتان می‌شوند. شنیدن حقایق از دیگران به معنای تسلیم در برابر آنها نیست بلکه به این معناست که به مسئله بزرگ‌تری تسلیم شده‌ایم: «حقیقت»

گفتارهایی در باب روان‌درمانی پویشی (چرایی و چگونگی درمان)

  • 199,000 تومان

روان‌درمانی چیست؟ پذیرش دو طرفۀ کلیت زندگی درونی بیمار توسط درمانگر و بیمار. این همان فرایند شفا است. در درمانگری پویشی فشرده و کوتاه‌مدت (ISTDP)، ما همواره با تمامیت درونی بیمار کار می‌کنیم، چیزی که او یک عمر آن را طرد کرده است…، ما به حقایق وفادار می‌مانیم، نه تکنیک‌ها.

دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم (چگونه با حقیقت روبرو شویم خودمان را بپذیریم و زندگی بهتری برای خود خلق کنیم)

  • 52,000 تومان

کتاب دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم به ما کمک می‌کند دروغ‌هایی را که موجب رنج و ناراحتی‌مان می‌شوند را شناسایی کنیم تا بتوانیم پذیرای حقیقی باشیم که ما را التیام می‌بخشد و موجب رهایی از رنج و اندوه می‌شود. ما کیستیم؟ چرا رنج می‌بریم؟ چرا در این وضعیت به سر می‌بریم؟ در جستجوی چه هستیم؟ کتاب دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم می‌کوشد با ارائه توضیحاتی کامل و مثال‌هایی واقعی به این پرسش‌ها پاسخ دهد. داستان‌های واقعی و راهکارهای ارزشمندی که نشان می‌دهد چگونه مواجهه با چیزهایی که از آن‌ها دوری می‌کنیم می‌تواند به تغییراتی شگرف منجر شود.

دروغ‌هایی که به خود می گوییم (چگونه با حقیقت روبه‌رو شویم وجود خود را بپذیریم و زندگی بهتری را برای خود خلق کنیم)

  • 30,000 تومان

در کتاب دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم، آقای جان فردریکسون مشاور و درمانگر با سابقه، شیوه‌هایی که با استفاده از آن‌ها خودمان را فریب می‌دهیم را آشکار می‌سازد و روش رهایی پیدا کردن از آن‌ها را به ما می‌آموزد. وی در این کتاب با بیان ماجراها و مثال‌هایی در این زمینه نشان می‌دهد که علت‌های ظاهری مشکل ما، در اکثر مواقع علت واقعی مشکلاتمان نیستند. در ضمن، به ما نشان می‌دهد که ترش واقعی‌مان چیست و چگونه باید با آن مواجه شویم. مطالبی که در این کتاب مطالعه خواهید کرد عبارتند از: نحوه تشخیص و شناخت دروغ‌هایی که به خود می‌گویید. نحوه روبه‌رو شدن با حقایقی که همیشه از آن‌ها فراری بوده‌اید. علت ماندن شما با فردی که برایتان مناسب نیست. نحوه دست برداشتن از بله گفتن هنگامی که پاسخ واقعی‌تان نه است.

دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم (چگونه با حقیقت روبه‌رو شویم خودمان را بپذیریم و زندگی بهتری بیافرینیم)

  • 95,000 تومان

همه ما برای دوری جستن از درد، به خودمان دروغ می‌گوییم؛ این یک ویژگی انسانی است. ولی به‌خاطر دروغ‌هایی که پذیرفتیم و دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم، بیمار می‌شویم. ما از راه روبه‌رو شدن با حقایق زندگی درونی و زندگی بیرونی‌مان بهبود می‌یابیم. این کتاب می‌تواند کمکتان کند تا نه تنها به دروغ‌هایی که باعث رنجتان می‌شوند بلکه به روش رو‏به‌رو شدن با حقیقت برای رهایی یافتن نیز پی ببرید. همچنین، کمکتان خواهد کرد تا دریابید که روان‌درمانی چه جور چیزی است که به تغییر می‌انجامد. روان‌درمانی رابطه‌ای است بین دو نفر که خود را وقف روبه‌رو شدن با عمیق‌ترین حقایق زندگی می‌کنند. ما که هستیم؟ چرا رنج می‌کشیم؟ در زندگی دنبال چه می‌گردیم؟ در این کتاب برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها تلاش خواهد شد، البته نه به کمک تعاریف نظری، بلکه به کمک شرح‌حال‌های کوتاهی که نشان می‌دهند چگونه روبه‌رو شدن با آنچه از آن دوری می‌جوییم، به تغییر راستین می‌انجامد. هنگامی که زندگی درونی‌مان، کسانی را که به آنها عشق می‌ورزیم، و خود زندگی را با آغوش باز بپذیریم، شفا خواهیم یافت.

دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم

  • 150,000 تومان

این کتاب که در ظاهر درباره روان‌درمانی است، در واقع درباره معنای آدم بودن است. همه ما به خودمان دروغ می‌گوییم تا از درد در زندگیمان اجتناب کنیم. از این رو، همه به عنوان آدم‌هایی ناقص و ناکامل با هم برابریم‏؛ پس می‌توانیم با شأن برابر با هم گفتگو کنیم و موظف به بیان حقایق به خود و دیگران هستیم. با این کار، یعنی دیدن دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم و مواجهه با حقایقی که از آن‌ها اجتناب می‌کنیم، راهی را برای زیستن در حقیقت و با یکدیگر می‌یابیم. شنیدن حقیقت از دیگری به معنای تسلیم او شدن نیست، بلکه به این معناست که به چیزی بزرگتر تسلیم شده‌ایم: حقیقت.

هم‌آفرینی تغییر (فنون تاثیرگذار درمان پویشی)

  • 265,000 تومان

هم‌آفرینی تغییر، برنده جایزه بهترین کتاب روان‌پزشکی سال 2014 از انجمن پزشکی بریتانیا، اساسا یک کتاب آموزش فن است. اما، ورای این مهم، زیرساخت‌های روان‌شناختی و عصب‌پژوهی این فنون را نیز شرح می‌دهد و همچنین، کارکرد هر فن را در ساختار سلسله مراتبی فن، تاکتیک، راهبرد و هدف تعیین می‌کند. در کنار همه این‌ها، کاربرد وسیع و متنوع مثال‌های بالینی، همراه با معرفی و توصیف نکته به نکته هر یک از کنش‌ها و واکنش‌های بیمار و درمانگر، بیش از پیش، به ارزش آموزشی کتاب افزوده است.

صفحه‌ی 1