جان استرلسكي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آنتراکت در کافه چرا
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
کافه چرا (کافه‌ای که پرسش‌هایتان را می‌توانید آن‌جا پیدا کنید)
کافه چرا (داستانی در مورد مفهوم زندگی)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
کافه‌ای به نام چرا (مکانی برای یافتن چراهای زندگی)

آنتراکت در کافه چرا

  • 22,000 تومان

گذر زمان یک واقعیت است. شاید پذیرفتن این واقعیت برای تو کار دشواری باشد و آن را نپسندی اما بی‌فایده است زیرا واقعیت واقعیت است و وجود دارد و به همین دلیل تو باید از لحظه لحظه زمانی که هنوز برایت باقی مانده بیش‌ترین لذت را ببری.

کافه چرا (کافه‌ای که پرسش‌هایتان را می‌توانید آن‌جا پیدا کنید)

  • 22,000 تومان

جان در شبی که تصمیم گرفته برای مدتی دست از کار بکشد و به قول خودش «باطری‌هایش را شارژ کند»، در جاده گم می‌شود و پس از ساعت‌ها پرسه زدن، از کافه‌ای ناکجاآباد سر در می‌آورد. کافه‌ای عجیب و مرموز که با کافه‌های دیگر متفاوت است. جان در این کافه برای نخستین بار در زندگی با این پرسش‌ها مواجه می‌شود: چرا این‌جایید؟ آیا از مرگ می‌ترسید؟ آیا از زندگی احساس رضایت می‌کنید؟ این اتفاق زندگی جان و دیدگاه او را به زندگی دگرگون می‌کند. این کتاب شما را وادار می‌کند به زندگی از زاویه دیگری نگاه کنید.

کافه چرا (داستانی در مورد مفهوم زندگی)

  • 15,000 تومان

جان استرلسکی به عنوان یک مدیر تبلیغاتی که مدام در تنش و استرس به سر می‌برد یک شب در یک کافه کوچک در مکانی پرت با پرسش‌هایی در رابطه با مفهوم هستی روبه‌رو می‌شود. این پرسش‌ها جان را عمیقا به فکر واداشته و او را از روز‌های کاری‌اش دور کرده و به سواحل هاوایی می‌برد. و به این ترتیب دیدگاه جان نسبت به زندگی و روابطش تغییر کرده و درمی‌یابد که از یک لاک‌پشت سبز دریایی چه چیزهای زیادی می‌شود یاد گرفت و از این روی مسافرت او در نهایت تبدیل می‌شود به یک سفر عمیق درونی به اعماق وجود خودش.

کافه‌ای به نام چرا (مکانی برای یافتن چراهای زندگی)

  • 110,000 تومان

جان، مردی عجول و شتاب‌زده که در تقاطع‌های واقعی و استعاری سرگردان شده، خود را مقابل غذاخوری کوچک و دورافتاده‌ای می‌یابد که گویا در وسط ناکجاآباد واقع شده است. او که فقط به قصد بنزین زدن برای ادامه سفر پیاده شده، به طرزی کاملا متفاوت تغذیه می‌شود. در آن مکان استثنایی، مشتریان تشویق می‌شوند درباره‌ی این سه سوال تعمق کنند: چرا اینجا هستید؟ آیا از مرگ می‌ترسید؟ آیا راضی هستید؟ جان با این غذای فکر و راهنمایی سه شخصیتی که در کافه ملاقات می‌کند وارد سفر خودشناسی می‌شود، و در طول راه به نگرشی تازه نسبت به زندگی و روابط دست می‌یابد.

صفحه‌ی 1