توماس مارا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای رفتاردرمانی دیالکتیکی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
رفتاردرمانی دیالکتیکی فردی (1 راهنمای جامع و کاربردی)
رفتاردرمانی دیالکتیکی برای افسردگی و اضطراب
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

راهنمای رفتاردرمانی دیالکتیکی

  • 75,000 تومان

روش رفتاردرمانی دیالکتیکی همانند درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش است. برای فرد مبتلا به افسردگی و اضطراب آمیخته با سایر آزردگی‌های روانی، نخستین گام این است که بپذیرد مشکلی دارد که باید با یاری و پیگیری خودش حل شود. از این گذشته به توانمندی خویش برای حل مشکل اعتماد کرده و با آن به صورت واقع‌بینانه روبه رو شود. در این صورت می‌تواند بر سستی ناشی از افسردگی و ترس از اضطراب غلبه کرده، از رفتارهای اجتنابی و فرار از مشکل پرهیز کند. کتاب «راهنمای رفتاردرمانی دیالکتیکی افراد افسرده و مضطرب» به 9 قسمت یادیار تقسیم و هر یادیار نیز از راهبردهای متعددی تشکیل شده است. هر یک از یادیارها نیز به نوبه خود با مثال‌های گوناگون، روشن و قابل فهم گردیده و راه را برای درک هر چه بیشتر خواننده هموار کرده است. نویسنده برای استفاده از راهبردهای ارائه شده، تمرین‌هایی فراهم آورده که در جدول‌های منظم و جداگانه، روش پیگیری هر کدام را با مثال بیان کرده است.

رفتاردرمانی دیالکتیکی فردی (1 راهنمای جامع و کاربردی)

  • 125,000 تومان

رفتاردرمانی دیالکتیکی برای بیمارانی موثر است که درد هیجانی شدیدی را تجربه می‌کنند و معمولا به اجتناب یا فرار از تجربیات دردناک روی می‌آورند. در کتاب حاضر، به مواردی از این رویکرد و بدتنظیمی هیجان پرداخته می‌شود از جمله پژوهش‌های مربوط به کاربرد رفتاردرمانی دیالکتیکی، بررسی‌های روان‌شناختی و عصب‌شناختی در مورد تنظیم هیجان، مطالعه نحوه احساس و دیگاه بیماران، تبیین شیوه‌های رفتاردرمانی دیالکتیکی و چگونگی انجام آن‌ها، توضیح دیالکتیک‌های فعال در بسیاری از اختلالات هیجانی و توضیح مهارت‌های مورد استفاده در این رویکرد. همچنین، لوح فشرده‌ای که همراه این کتاب است با در اختیار گذاشتن نمونه برگه‌های تمرین و اسلایدهای پاورپوینت، متخصص را یاری می‌دهد تا در هدایت گروه‌هایی که برای یادگیری مهارت‌های رفتاردرمانی دیالکتیکی (آموزش ذهن‌آگاهی، تنظیم هیجان، تحمل پریشانی، معنابخشی و مهارت‌های رفتار راهبردی) تشکیل شده‌اند موفق باشد.

رفتاردرمانی دیالکتیکی برای افسردگی و اضطراب

  • 125,000 تومان

اگرچه مقابله با افسردگی و اضطراب خیلی سخت نیست، پژوهش‌های بالینی تخمین زده‌اند که بیشتر از 60 درصد از افرادی که از افسردگی رنج می‌برند، هم‌زمان ممکن است برخی از اختلال‌های اضطرابی را نیز تجربه کنند. اگر شما در این گروه قرار دارید، کاملا معمولی است که عمیقا احساس بی‌انرژی و بی‌انگیزه بودن کنید و استرس و اضطراب قابل توجهی را نیز تجربه کنید. با گرفتار شدن بین فشار و کشش این دو وضعیت، در می‌یابید که شناخت و مقابله با هیچ یک از آنها آسان نیست. این کتاب با استفاده از فنون موثر رفتاردرمانی دیالکتیکی و انطباق آن با نیازهای خاص افرادی که از هم‌زمانی افسردگی و اضطراب رنج می‌برند، ابزار قدرتمندی برای بیرون آمدن از این شرایط را پیشنهاد می‌دهد.

صفحه‌ی 1