توماس اريكسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
محاصره‌شده با سایکوپات‌ها
  • 179,900 تومان
  • با تخفیف: 179,900 تومان
محاصره شده با احمق‌ها
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان
در محاصره ابلهان (4 گونه رفتار انسانی یا چگونه کسانی را که نمی‌توان درک کرد درک کنیم)
در محاصره احمق‌ها (شناخت آدم‌هایی که نمی‌توانیم بشناسیم)

محاصره شده با رئیس‌های بد و کارمندان تنبل (چگونه با جلوگیری از بروز کشمکش‌ها به موفقیت برسیم و با احمق‌های محل کارمان دست و پنجه نرم کنیم)

  • 229,900 تومان

ترفندهایی ساده برای خلاص شدن از شر افراد مزاحم، رؤسای بد و ورشکستگی. آیا مدیری خرده‌پا در حال خفه کردن ایده‌های شماست؟ آیا رئیس «خوب» شما، در واقعیت کسی است که از پشت به شما خنجر می‌زند؟ یا اینکه تیم شما به جای انجام دادن مسئولیت‌هایش مدام در حال بهانه‌تراشی است؟ دیگر زمانش فرارسیده است؛ به دیگران اجازه سوء‌استفاده ندهید! روش دیسک که در کتاب «محاصره شده با احمق‌ها»، اثر توماس اریکسون، معرفی شد شما را با ابزارها و تاکتیک‌هایی آشنا می‌کند که برای سروکله زدن با دیگران به آنها نیاز دارید. توماس اریکسون به شما در ایجاد انگیزه در دیگران، تحت تأثیر قرار دادن مدیرتان و به موفقیت رسیدن در شغلتان کمک می‌کند. توماس اریکسون رفتارشناس سوئدی‌تبار است. متخصصی که بیست سال تجربه آموزش رهبری به شرکت‌های بزرگ از جمله ایکیا، مایکروسافت و کوکاکولا را داشته است.

در محاصره خودشیفتگان (چگونه انسان‌های منفی‌باف را شناسایی از آنها دوری و از خود دفاع کنیم بی‌آنکه خود را ببازیم)

  • 120,000 تومان

آیا این سوال برای شما پیش آمده است که: آیا من خودشیفته هستم؟ چه سوال مهمی! در این کتاب سعی می‌شود نشانه‌های خودشیفتگی شما، اگر خودشیفته باشید، تا آنجا که ممکن باشد و تا حدی نمایان شود. در سال‌های اخیر درمورد خودشیفتگی و شیوع آن بسیار صحبت شده است. خودشیفتگی از دایره یک اختلال معمولی بالینی فراتر رفته است. حتی کسانی که به هیچ‌روی خودشیفته نیستند رفتارهایی مبتنی بر خودشیفتگی از خود بروز می‌دهند که گمان نسبت خودشیفتگی واقعی آنها را افزایش می‌دهد. انگار نشانه‌های خودشیفتگی در فرهنگ امروزی شکل گرفته است. این شیوه رفتاری همچون یک بیماری مسری در بین همه انسان‌ها و به‌خصوص در میان جوانان امروزی همه‌گیر شده است.

محاصره‌شده با سایکوپات‌ها

  • 179,900 تومان

این اثر ویژگی‌های رفتاری افراد را با طبقه‌بندی به وسیله رنگ‌ها توضیح می‌دهد. اما در مورد آدم‌هایی که در هیچ‌کدام از این طبقه‌بندی جایی ندارند چطور؟ آن‌ها افرادی به مراتب پیچیده‌تر هستند در این اثر نویسنده درباره افراد صحبت می‌کند؛ افرادی رازآلود که تقریبا دو درصد از اجتماع را تشکیل می‌دهند. سایکوپات‌ها (جامعه‌ستیزها) افرادی عاری از هرگونه احساسند که فقط به منافع خودشان فکر می‌کنند. آن‌ها شما را به خوبی تحت‌نظر می‌گیرند و در یک زمان مناسب شکارتان می‌کنند. آن‌ها می‌توانند زندگی خصوصی و حرفه‌ای شما را خراب کنند. در این اثر چگونه محافظت کردن از خودتان در برابر این افراد را خواهید آموخت.

در محاصره احمق‌ها (4 الگوی رفتاری انسان‌ها چگونه با هر فردی در دنیای تجارت و زندگی ارتباط موثر برقرار کنیم)

  • 227,000 تومان

این کتاب با روشی ساده و در عین حال نو‌آورانه به ما کمک می‌کند تا بر‌اساس چهار الگو‌ی شخصیتی (قرمز، آبی، سبز و زرد)، شخصیت افرادی را که با آنها در ارتباطیم ارزیابی کنیم و با بینشی که در اختیارمان می‌گذارد بتوانیم روش‌های تعامل و به اشتراک‌ گذاری اطلاعات خود را با دیگران تطبیق دهیم. اریکسون به شما کمک خواهد کرد خود را بهتر بشناسید، مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی خود را پرورش دهید، با اطمینان خاطر به رسیدگی به اختلافات بپردازید، پویایی رابطه خود با رئیس و تیمتان را بهبود ببخشید و به شما می‌آموزد در مدیریت و ارتباط با افراد، کاری کنید که آنها بهترین خودشان باشند. و با کمی شانس، می‌توانید خاطر‌جمع شوید که شما آن فرد احمق نیستید!

محاصره شده با احمق‌ها

  • 199,900 تومان

«راهنمایی برای برقراری ارتباط با افرادی که ارتباط گرفتن با آن‌ها نا‌ممکن است به زبانی ساده، واضح و قابل درک برای همه» همه ما در زندگی با آدم‌های احمق سر و کار داریم؛ آدم‌های ترسناکی که درک آن‌ها حقیقتا برای ما ممکن نیست، اما اغلب این آدم‌ها - که آن‌ها را احمق خطاب می‌کنیم- کسانی هستند که متفاوت از ما فکر و عمل می‌کنند. محاصره شده با احمق‌ها ارتباط ما را با آدم‌های اطرافمان به وسیله تفکیک ویژگی ‌های شخصیتی‌شان آسان‌تر می‌کند. با یاد‌گیری و در نظر گرفتن خصوصیات هر دسته، با فهمیدن اینکه چطور با آن‌ها رفتار و صحبت کنیم یا چطور برایشان پیامی موثر بفرستیم، کیفیت ارتباط ما با انسان‌های اطرافمان بهتر خواهد شد.

در محاصره ابلهان (4 گونه رفتار انسانی یا چگونه کسانی را که نمی‌توان درک کرد درک کنیم)

  • 125,000 تومان

تاکنون درگیر مشاجره‌ای شده‌اید چون از حرفتان بد برداشت شده است؟ همکارتان مطلقا منظورتان را درک نمی‌کند و نمی‌دانید چه کنید؟ یاء از اینکه به حرفتان گوش نمی‌دهند خسته شده‌اید؟ فقط شما این مشکلات را ندارید. توماس اریکسونء متخصص روابط انسانیء پس از جلسه فجیعی که با کارآفرین موفقی داشت - کسی که گمان می‌کرد در محاصره ابلهان است - خود را وقف درک عملکرد مردم و اینکه چرا اغلب در تلاشیم تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم کرد. در محاصره ابلهانء شیوه ساده ولی پیشگامانه او برای ارزیابی دیگرانء بر اساس چهار گونه شخصیتی است: قرمزء آبیء سبزء زرد. با این مطالعه دلپذیرء تمام ابزارهای لازم برای درک و تاثیر بر اطرافیانتان را - از زبان بدن گرفته تا برخورد با درگیری‌ها - به شما می‌دهد؛ چه در محل کارء چه خارج از آنء و خاطرجمعتان می‌کند که آن ابله شما نیستید!

در محاصره احمق‌ها (شناخت آدم‌هایی که نمی‌توانیم بشناسیم)

  • 210,000 تومان

آیا خودمان را می‌شناسیم؟ سوال ساده است اما خیلی از ما جواب قانع کننده‌ای برای آن نداریم. آیا خودمان را می‌شناسیم؟ آیا همسر و فرزندانمان را می‌شناسیم؟ آیا همسر مناسبی انتخاب کرده‌ایم؟ آیا می‌دانیم با رییس یا همکارمان چگونه رفتار کنیم؟ اگر خودمان و آن‌ها را نشناسیم امکان برقراری ارتباط، حفظ ارتباط، و وفاداری در ارتباط وجود نخواهد داشت. آیا خبر داریم رفتار انسان‌ها در موقعیت‌های مختلف یک شکل نیست؟ ریشه بسیاری از اختلافات، جدایی‌ها و ناسازگاری‌ها را باید در همین نشناختن‌ها جستجو کرد. اگر مایل هستید با مشاهده نوع رفتار طرف مقابلتان او را بشناسید این کتاب به شما کمک زیادی خواهد کرد.

صفحه‌ی 1