تام شرايتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه راهبران بازاریابی شبکه‌ای بسازیم (جلد 2)
یخ‌شکن‌ها
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
جادوی بازاریابی شبکه‌ای (چگونه گروهی را در بازاریابی شبکه‌ای بسازیم)
پیگیری کن (چگونه مشتری احتمالی خود را در بازاریابی شبکه‌ای دنبال کنید)
یخ‌شکن‌ها
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان
راهبران( راهنمای گام به گام پرورش راهبران حرفه‌ای در بازار شبکه‌ای) جلد اول
راهبران (جلد دوم)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
یخ‌شکن‌ها
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
یخ‌شکن‌ها
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
یخ‌شکن‌ها
  • 79,900 تومان
  • با تخفیف: 79,900 تومان
3 عادت ساده برای تضمین موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای
یخ‌شکنان (چگونه سر صحبت را باز کنیم)
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان

چگونه راهبران بازاریابی شبکه‌ای بسازیم (جلد 2)

  • 70,000 تومان

چگونه به توزیع کنندگان مشتاق، راهبری بیاموزیم؟ با نشان دادن، مشارکت داشتن، تجربه کردن ... و البته به اشتراک گذاشتن داستان‌ها. بله، آنها می‌توانند با تاسی از ما راهبر شوند. البته همه با مهارت‌ها یا برتری‌های یکسان آفریده نشده‌اند، پس باید درس‌هایی عمومی درباره راهبری برای همه وجود داشته باشد تا بیاموزند. در این کتاب راه‌های بسیاری برای تغییر دیدگاه‌ها، باور‌ها و برنامه ریزی مجدد اقدام دیگران خواهید یافت. وقتی این سه مورد تغییر کنند، طبیعتا نتیجه نیز عوض خواهد شد. ساخت راهبران در سازمان‌تان بهترین سرمایه‌گذاری برای امنیت مالی شماست که می‌توانید انجام دهید. بازگشت سرمایه‌گذاری شما بار‌ها و بار‌ها خواهد بود؛ و درآمد ناشی از پرورش یک راهبر خوب می‌تواند تقریبا برگشتی ماهیانه‌ی هر طرح بازنشستگی‌ای را کوچک جلوه بدهد.

یخ‌شکن‌ها

  • 20,000 تومان

یخ‌شکن‌ها اولین کلمات از گفت‌وگوی ما با مشتری احتمالی برای معرفی محصول یا فرصت شغلی مد نظرمان هستند. کلماتی که ما به عنوان یخ‌شکن‌های خود انتخاب می کنیم یا باعث شکل‌گیری یک کسب‌و‌کار موفق بازاریابی شبکه‌ای می‌شوند یا موجب شکست ما در این کسب‌وکار.

جادوی بازاریابی شبکه‌ای (چگونه گروهی را در بازاریابی شبکه‌ای بسازیم)

  • 25,000 تومان

دشوارترین قدم، همان قدم اول است. اما مطمئن شوید که اولین گام را در جهت درستی بردارید. آیا آماده‌اید که حرفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای را به چشم یک تجارت ببینید؟ آیا تصور می‌کنید زمان کافی برای انجام آن ندارید؟ آیا مشتاقید که هرچه زوتر یک گروه مستحکم و رو به رشد ایجاد کنید؟ این کتاب همچون یک راهنمای تایید شده، شما را برای ایجاد و رشد سازمان‌تان یاری خواهد داد.

پیگیری کن (چگونه مشتری احتمالی خود را در بازاریابی شبکه‌ای دنبال کنید)

  • 8,500 تومان

قطعا مشتریان به دنبال زندگی بهتر هستند. آن‌ها ناامیدانه در جستجوی این موارد هستند: - کسی که مشتریان بتوانند از او پیروی کنند. - کسی که بداند به سمت چه مقصدی می‌رود. - کسی که مهارت‌های مورد نیاز برای رفتن به سمت آن مقصد را دارا باشد. ما این فرصت را داشتیم که هدایت‌گر و چراغ راهی برای مشتریان‌مان باشیم. زمانی که ما اعتماد و اطمینان مشتریان‌مان را جلب کنیم، تماس دوباره با مشتریان جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. هم برای مشتریان و هم برای خودمان. آیا هر دوی ما به دنبال چنین تجربه خوشایندی نیستیم؟ تمام مشتریانی که در جلسه اول به ما ملحق نشده‌اند را از دست ندهید. اطمینانی مجدد به آن‌ها بدهید که شما و فرصت شغلی شما می‌تواند زندگی‌شان را تغییر دهد. از روش‌های این کتاب استفاده کنید تا بتوانید تصمیم مشتریان‌تان را از «الان نه» به «همین الان» تبدیل کنید.

یخ‌شکن‌ها

  • 21,000 تومان

آیا وادار کردن مشترین احتمالی به خواهش کردن از شما برای ارائه کار آسان است؟ بله! فقط یک مهمانی دیگر بروید تا بفهمید فرمول‌های یخ‌شکن چه تفاوتی ایجاد می‌کنند. مشتری‌های احتمالی حاضر در مهمانی شانسی ندارند. اگر فقط 20 نفر در مهمانی باشند به راحتی می‌توانیم کاری کنیم تا 8 یا 10 نفر از آن‌ها برای ارائه کار از ما خواهش کنند. ما می‌توانیم از راه‌های زیر استفاده کنیم: 1) یه راهی پیدا کردم که... 2) خوب نمیشه... 3) یافتن افراد منفی 4) یافتن افراد مثبت و منفی‌گرا کردن آن‌ها. 5) من به مردم نشان می‌دهم چطور... 6) خب می‌دونی که چطوری... اگر با صحبت کردن ذهن ناخودآگاه را خوانده باشید، احتمالا یخ‌شکنی فوق‌العاده را یاد گرفتید که با این کلمات شروع می‌شود: (( فقط کنجکاوم...)) شما حتما در حال حاضر یخ‌شکن‌های بیشتری مشاهده کرده و یاد گرفتید. چرا که از سادگی ایجاد یخ‌شکن‌ها آگاهید.

راهبران( راهنمای گام به گام پرورش راهبران حرفه‌ای در بازار شبکه‌ای) جلد اول

  • 80,000 تومان

راهبری مهارت و موضوع مهمی است. این کتاب ادعا ندارد که شامل تمام اصول و مهارت‌های لازم جهت تسلط‌یابی بر مبحث راهبری می‌شود. این کتاب فقط برای شروع است، اما بالاخره باید از جایی شروع کنیم، اینطور نیست؟ اگر ندانیم که چه چیزهایی را نمی‌دانیم، بهترین گزینه شروع است. این کتاب قاعده مهارت‌ها و روش‌های «چگونه انجام دادن» را شرح می‌دهد، گر چه قطعا همه آن‌ها را به طور کامل در بر ندارد. مانند هر مبحث دیگری، ابتدا مقدمات و مباحث اولیه راهبری را یاد می‌گیریم و سپس سراغ مباحث پیشرفته‌تر می‌رویم. برای همین است که این کتاب «جلد اول» نام دارد. موضوع این کتاب یک غول عظیم‌الجثه است به اسم مشکلات.

راهبران (جلد دوم)

  • 30,000 تومان

در جلد دوم کتاب راهبران بیش‌تر درباره فعالیت‌ها و نکاتی که می‌توانیم به راهبران احتمالی‌مان آموزش بدهیم صحبت می‌کنیم. با نصیحت و انتقاد نمی‌توان به تربیت راهبران پرداخت. از طریق راهنمایی، مشارکت و همراهی، و آموزش مهارت‌ها به نتایج خیلی بهتری دست می‌یابید. اگر فکر می‌کنید نصیحت و انتقاد ثمربخش است، کافی است سال‌های نوجوانی‌تان را به یاد بیاورید که نصیحت‌های والدین و معلم‌هایتان تاثیر چندانی روی‌تان نداشت. اما وقتی خودمان چیزی را، چه در عالم واقع و چه در ذهن‌مان، تجربه می‌کنیم، باورهای جدیدی در ما شکل می‌گیرد که می‌تواند سازمان‌مان را به اهدافش نزدیک‌تر کند. رویکردهای جدید به ما بینش‌های جدید می‌دهند و بینش‌های جدید به ما کمک می‌کنند بر محدودیت‌های کنونی‌مان غلبه کنیم.

یخ‌شکن‌ها

  • 10,000 تومان

این کتاب شامل چندین فرمول موثر با مثال‌های متعدد است که می‌توانید با کمک آنها مفهوم یخ‌شکن‌ها را خوب یاد بگیرید و دیگر نگران پیدا کردن مشتری احتمالی یا دعوت از او برای شرکت در جلسه معرفی نباشید، چون از این به بعد مشتری احتمالی خودش اصرار می‌کند که کار را به او معرفی کنید.

یخ‌شکن‌ها

  • 25,000 تومان

موفقیت نشانه‌هایی به جا می‌گذارد. بله، این حرف واقعیت دارد. اما حقیقت این است که شکست هم نشانه‌هایی دارد. سال 1972 بود و من تازه کار بازاریابی شبکه‌ای را شروع کرده بودم. مدام سعی می‌کردم با مشتری‌هایم قرار ملاقات بگذارم اما دورنمای کارم به من گفت: نه! نه! دوباره تلاش می‌کردم تا با مشتری‌های بالقوه دیگر سر صحبت را باز کنم اما آن‌ها همواره تغییر مسیر می‌دادند و موضوع بحث را عوض می‌کردند و با عذرخواهی از من جدا می‌شدند. دوباره برای پیدا کردن چشم‌اندازهای بهتر تبلیغ می‌کردم و بعد از کلی تلاش پاسخ همه آن‌ها به پیشنهادم یک کلمه بود: نه! خدای من! مانده بودم چه نشانه‌هایی برای این همه شکست وجود دارد؟

یخ‌شکن‌ها

  • 79,900 تومان

این کتاب چیزی به جز یک شروع نیست. رهبری یک مهارت و موضوعی بسیار مهم است. این کتاب به طور قطع تمامی اصول و مهارت‌هایی را که در رهبری نیاز است، پوشش نمی‌دهد و فقط می‌تواند شروعی برای آن باشد. وقتی این کتاب را می‌نوشتم، باید تصمیم می‌گرفتم که می‌خواهم از کجا شروع کنم و کجا به پایان برسانم. هیچ‌کس نمی‌خواهد فلسفه هزار صفحه‌ای رهبری را مطالعه کند؛ کسی نمی‌خواهد صد اصل رهبری را حفظ کند؛ آن هم صد اصل متفاوت رهبری! این کتاب شامل فلسفه، اصول، مهارت‌ها و روش‌های چگونگی است؛ اما بدون شک تمام آن‌ها محدود به دنیای رهبری نمی‌شوند. همانند همه موضوعات دیگر، ابتدا باید مطالب مرتبط با آن را بیاموزیم و بعد آن‌ها را به کار ببریم.

3 عادت ساده برای تضمین موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای

  • 29,000 تومان

عادت حاصل تکرار است. با ایجاد هدفمند عادت‌های خوب در حوزه مورد نظرمان می‌توانیم از قدرت ضمیر ناخودآگاه بهره ببریم. و کاری که برایمان عادت شده است را بدون نیاز به قدرت اراده زیاد، انجام دهیم. عدم نیاز به انرژی زیاد برای انجام یک عادت، تضمین‌کننده انجام آن در هر شرایطی است. ما نمی‌توانیم آینده را کنترل کنیم ولی می‌توانیم بر فرایندی که بیش‌ترین شانس موفقیت در آینده را به همراه دارد کنترل داشته‌ باشیم. یکی از ابزارهای اصلی این کنترل، عادت‌ها هستند. با ایجاد سه عادتی که در این کتاب مطرح شده‌اند می‌توانید در تمام روز‌ها، صرف نظر از شرایطی که دارید، به گسترش تجارت‌تان کمک کنید. تصور موفقیت حاصل از تکثیر این عادت‌ها در یک سازمان، به تنهایی انگیزه کافی برای ایجاد آن‌ها فراهم می‌کند.

یخ‌شکنان (چگونه سر صحبت را باز کنیم)

  • 14,000 تومان

«بیگ ال» در کتاب منحصر به فرد یخ‌شکنان در کنار شماست تا «مهارت یخ‌شکنی» را در شما ایجاد و تقویت کند. مهارتی که موجب خواهد شد گفتگوهای روزمره شما به منبعی بزرگ برای جذب افراد تبدیل شود. کافی‌ست آموزه‌های این رهبر بزرگ بازاریابی شبکه‌ای را درک کنید و سرلوحه کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان قرار دهید.

1  2  صفحه‌ی 1