تام شرايتر كيت شرايتر


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چیرگی بر آبجکشن‌ها (بازاریابی شبکه‌ای را بدون مخالفت انجام دهید)
به زبان رنگ‌ها (با هرکس به زبان خودش صحبت کنید)
راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه‌ای
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
انگیزه عمل نتایج
  • 12,900 تومان
  • با تخفیف: 12,900 تومان
3 عادت (به موفقیت عادت کنید)
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
اصول و تکنیک‌های موثر پیگیری مشتریان در بازاریابی شبکه‌ای
پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای (چطور الان نه را به همین الان تبدیل کنیم)

چیرگی بر آبجکشن‌ها (بازاریابی شبکه‌ای را بدون مخالفت انجام دهید)

  • 50,000 تومان

آبجکشن‌ها مطرح می‌شوند. ای وای! چه باید بکنیم؟ از آن‌ها خوشمان نمی‌آید. احساس می‌کنیم با ما مخالفت شده است. وارد حالت دفاعی می‌شویم. ولی لزوما نباید این‌طور باشد. آبجکشن‌ها شرایط مرگ/زندگی، برد/باخت و جدل کلامی تا سر حد مرگ نیستند. اکثر آبجکشن‌ها فقط سوال‌های ذهنی مشتری‌های احتمالی ما هستند که پاسخ داده نشده‌اند. آن‌ها پیشنهاد ما را می‌خواهند ولی تردید، مانع‌شان می‌شود. چطور می‌توانیم این شرایط را تغییر دهیم؟ دو راه داریم. 1- یاد بگیریم از بروز آبجکشن‌ها جلویری کنیم. 2- یاد بگیریم دقیقا چطور به آبجکشن‌های مطرح شده پاسخ بدهیم. خبر خوب؟ می‌توانیم با مشتری‌های احتمالی‌مان موافقت کنیم. می‌توانیم به دیدگاهشان احترام بگذاریم. بدین ترتیب ارتباطمان مستحکم باقی می‌ماند. می‌خواهیم مهارت‌هایمان را ارتقا دهیم؟ در بخش دوم کتاب به معرفی سناریوهای تصویری خواهیم پرداخت. بله، ما می‌توانیم بسیاری از آبجکشن‌ها را با کمک ویژن‌های بزرگ‌تر خنثی کنیم. اگر ویژن مشتری‌های احتمالی ما به اندازه کافی بزرگ باشد، چیزی مانع راهشان نخواهد شد. در این کتاب، قالب‌های اساسی پاسخگویی به آبجکشن‌ها را یاد می‌گیرید. پاسخ‌های کلمه به کلمه را خواهید خواند که مشتری‌های احتمالی‌مان را آماده خرید و ملحق شدن به تجارت ما می‌کنند.

به زبان رنگ‌ها (با هرکس به زبان خودش صحبت کنید)

  • 24,000 تومان

مشتری احتماالی معمولا خیلی زود درباره ما قضاوت می‌کند یعنی ظرف چند ثانیه اول. منصفانه نیست اما واقعیت همین است. برای اینکه مطمئن شویم مشتری به حرف‌های ما با دقت گوش می‌کند باید قلق او را به دست بیاوریم و در کمترین زمان تشخصیص دهیم که تیپ شخصیتی‌اش چیست و با زبان خودش با او صحبت کنیم.

راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه‌ای

  • 45,000 تومان

آیا امکان دارد اعضای جدیدمان از همان ابتدا، آماده به کار باشند و سازمان‌سازی را به سرعت آغاز کنند؟ بله، فقط به یک شرط، اینکه بدانند «دقیقا چه بگویند و دقیقا چه کاری انجام دهند!» فقط در عرض چند دقیقه، دستورالعمل‌های شروع سریع، می‌تواند به هم‌تیمی جدیدمان کمک کند تا مشتریان مناسبی پیدا کند، خجالت را کنار بگذارد، با آن‌ها ارتباط برقرار کند و از همه مهم‌تر اینکه جواب «نه» نشنود! هم‌تیمی جدیدمان قبلا هرگز نتورک را تجربه نکرده، بنابراین باید خیلی زمان و انرژی صرف کند تا آماده به کار شود. اما اینطور نیست! ما می‌توانیم زمان یادگیری وی را به اندازه‌ای کوتاه کنیم که در کمتر از 24 ساعت آینده، دست به کار شود و حتی نتیجه بگیرد!

انگیزه عمل نتایج

  • 12,900 تومان

ذهن، بخشی از وجود انسان است که کمتر از همه بخش‌ها شناخته شده است، اما سرنخ‌هایی وجود دارد. ما می‌توانیم از این سرنخ‌ها کمک بگیریم تا خودمان و دیگران را بیشتر برانگیزانیم. این کتاب، کتاب مرجع یا کتاب درسی در زمینه علم انگیزه انسان نیست. این کتاب چیست؟‌ این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک‌های انگیزشی کاربردی است که می‌توانیم در کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای به کار بگیریم. ترغیب و برانگیختن توزیع‌کنندگان جدیدمان، تنها وظیفه ما به عنوان لیدر در بازاریابی شبکه‌ای نیست. با این همه، مطمئنا وظیفه مهمی است. بیایید با کشف و یادگیری بعضی از روش‌های جالبی که می‌توانیم خودمان و دیگران را برای موفقیت بیشتر و درآمد بالاتر ترغیب کنیم، خوش بگذرانیم. آماده‌اید...

3 عادت (به موفقیت عادت کنید)

  • 7,000 تومان

اگر می‌خواهیم زندگی‌مان را تغییر دهیم، باید عادت‌های‌مان را تغییر دهیم. بعد از آن، تغییرات خود به خود و بدون نیاز به اراده جدی اتفاق میافتند، چون عادت‌ها بدون نیاز به انرژی و دخالت مستقیم ما کارشان را انجام می‌دهند. در این کتاب، گام به گام و با توضیحات ساده، به شما یاد می‌دهیم که چطور سه اصل اساسی بازاریابی شبکه‌ای را به عادت خود تبدیل کنید تا از این به بعد از روی عادت به موفقیت برسید و، در واقع، به موفقیت عادت کنید.

اصول و تکنیک‌های موثر پیگیری مشتریان در بازاریابی شبکه‌ای

  • 23,000 تومان

چرا خواندن این کتاب برای هر نتورکری واجب است!؟ این کتاب شاهکار «ال بزرگ» بیگ ال شرایتر، از بزرگ‌ترین اساتید بازاریابی شبکه‌ای جهان است. این کتاب بهترین کتاب تاریخ بازاریابی شبکه‌ای، در زمینه اصول و مبانی پیگیری موثر است. ناب‌ترین تجربیات و تکنیک‌های قدرتمند پیگیری مشتریان در این کتاب جمع شده است. در این کتاب شیوه‌های اصولی متقاعد ساختن پراسپک‌ها در طول مرحله پیگیری آموزش داده می‌شود. سه تکنیک کاربردی این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور پیگیری کنید تا به جواب «بله» برسید. از تکنیک‌های این کتاب استفاده کنید تا جواب؛ «باشد برای بعد» پراسپکت، به «الان خرید می‌کنم» تغییر کند. در این کتاب ده‌ها نمونه از موقعیت‌هایی که بهنگام پیگیری در آن قرار می‌‌گیرید و عکس‌المعل حرف‌هایی که باید به عنوان یک نتورکر خبره انجام دهید شرح داده شده است.

پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای (چطور الان نه را به همین الان تبدیل کنیم)

  • 79,000 تومان

وقتی مهارت‌های درست برای پیگیری را داشته باشیم ترس و تعلل از بین می‌روند. دیگر از تلفن کردن نمی‌ترسیم و حالا ما می‌توانیم مشتاقانه منتظر گفتگوهای صمیمانه با مشتریان‌مان باشیم که ما را دوست دارند.وقتی که به پراسپکت‌مان اعتماد‌به‌نفس بدهیم، برقراری تماس دوباره با آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود. برای هر دوی ما و آن‌ها. مگر هر دوی ما یک تجربه‌ی خوشایند نمی‌خواهیم؟

صفحه‌ی 1