بهمن فرسي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خرده نسیان (مجموعه چند متن برای هنرهای نمایشی) نمایش‌نامه
آرامسایشگاه (بازی در 2 پرده) نمایش‌نامه
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
موش (بازی در 2 پرده و 1 تابلو) نمایش‌نامه
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

خرده نسیان (مجموعه چند متن برای هنرهای نمایشی) نمایش‌نامه

  • 26,000 تومان

بله،بله، البته! متین، بسیار متین و به قایده‌س فرمایش سرکار. تفنن مفیدی نیس این دود. ظاهرش ساده می‌نماد. ولی در باطن از هر اعتیادی سمج‌تر و نرو تره.

آرامسایشگاه (بازی در 2 پرده) نمایش‌نامه

  • 17,000 تومان

آیا در آرامسایشگاه مردمان آرام آرام ساییده می‌شوند تا به مطلق آرامگاه برسند؟ سازنده بازی خبره رمز و اشاره است. با اشاره‌های اوست که رمزها گشاده می‌شوند یا همچنان مستور می‌مانند. جهان آرامسایشگاه زیر ـ جهانی دارد که بحران در آن پیگیر و روزافزون است. چهار دیوار بی‌دیوار آن با یک دیواره پلاستوفوم و یک نرده آهنی از جهان بیرون جدا شده است. کودک روزنامه‌فروش، وقت و بی‌وقت پشت نرده می‌آید و یک «فوق‌العاده» به داخل می‌اندازد. آنجا فقط فوق‌العاده منتشر می‌شود. و مرد ماشین پیاپی استارت می‌زند اما موتورش روشن نمی‌شود. و بین دکتر توما و خوشه زخم عشقی قدیم می‌لغزد که به بهانه شوی بیمارش مقیم آنجاست. و گروه‌خوانی‌های بیماران، مرثیه‌واره‌های غریبه و غرب‌انگیخته، که ورطه به ورطه دور سندان عظیم توی محوطه طواف می‌کنند و از آشوبی خود ویرانگر خبر می‌دهند. آرامسایشگاه هنوز و همیشه برای جوینده اهل سرشار از کاویدنی و گشودنی‌هاست، به ویژه در جهانی که امروز با آن سر و کار داریم.

موش (بازی در 2 پرده و 1 تابلو) نمایش‌نامه

  • 48,000 تومان

شهر شهر ترفنج است. نه تن از ساکنان، شهر را از شهروندان آن خریده‌اند. ترفنج شده است یک کشور ـ شهر ویژه. شهروندان هفت سال به بالا حق همشهری‌گری‌شان را گرفته و از شهر رفته‌اند. کسانی هم فرزندان زیر هفت سالشان را به حکومت جدید سپرده‌اند. لشگری از هفت‌ سالگان نیز از گوشه و کنار جهان به ترفنج پیوسته‌اند. این کشور ـ شهر بناست از آن پس! با «آیین فردی» اداره بشود. حق با فرد است حتی به قیمت محکومیت جمع. فرد را اجتماع بار می‌آورد. جامعه است که جزئی از خودش یعنی فرد را به هر گونه خطا وا می‌دارد. از سوی دیگر، هم‌زمان با آغاز نظام تازه، یک شهروند ترفنج که با در اختیار گذاشتن داوطلبانه جسم و جانش دارند روی موضوع بیمرگی آدمیزاد تجربه می‌کنند، وارث ثروتی نجومی می‌شود. آن شهروند، به عنوان یک مومن به نظام، طی قراردادی ضبطی ثروت‌اش را در اختیار نظام تازه می‌گذارد. هنگام ضبط قرارداد، وقتی نامش را می‌پرسند می‌گوید موش! و شغلش را؟ موش آزمایشگاهی! و... موش در میان آثار دراماتیک سرزمین ما، و بسا که در سلسله آُثار دراماتیک جهانی کاری‌ست یکه و یگانه، و پر از شگفتی. و پر از پرسش.

صفحه‌ی 1