برني بيدگروبر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
101 بازی جدید مهارت‌های زندگی برای بچه‌ها آموزش رشد همراه شدن (رده سنی 9تا 15 سال)
101 بازی مهارت‌های زندگی
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
101 بازی مهارت‌های زندگی
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان

101 بازی جدید مهارت‌های زندگی برای بچه‌ها آموزش رشد همراه شدن (رده سنی 9تا 15 سال)

  • 135,000 تومان

صرف نظر از مهارت‌های عملی که برای گذران امور لازم‌اند، کودکان باید مهارت های اجتماعی و عاطفی‌شان را نیز گسترش دهند تا به بزرگ‌سالانی متعادل تبدیل شوند. این مهارت‌ها محور بحث این کتاب هستند. بازی‌های این کتاب به ویژه (برای بچه‌های 6 تا 12 ساله) برای رشد و پرورش صلاحیت و آگاهی در زمینه‌های زیر طراحی شده‌اند: خودآگاهی، خودکنترلی عواطف، شنیدن فعال، ارتباط کلامی و غیرکلامی، همکاری بادیگران در گروه‌های دو نفره و بزرگ‌تر و مشاهده و درک احساسات دیگران.

101 بازی مهارت‌های زندگی

  • 28,000 تومان

والدین و اولیای مدارس، همیشه به دنبال ایده‌هایی نو هستند که به آنها کمک کند تا محیطی مناسب برای رشد کودکان فراهم سازند. این کتاب برای کمک به بچه‌ها نوشته شده تا به واسطه‌ی آن بتوانند اصلی‌ترین مهارت‌های اجتماعی و احساسی را یاد بگیرند. همان‌طور که مهارت‌های کاربردی مانند مدیریت مالی و انجام کارهای شخصی، بچه‌ها را برای زندگی آینده آماده می‌کند، بازی‌های این کتاب نیز درس‌های مهمی را به آنان می‌آموزد؛ اینکه به دیگران احترام بگذارند، کار گروهی را تجربه کنند و تشکر و قدردانی از دیگران را یاد بگیرند. بازی، بهترین روش برای آموزش به بچه‌هاست زیرا باعث تفریح و سرگرمی آنها نیز می‌شود. بازی‌های این کتاب، حاصل سال‌ها تحقیق است و به بازیکنان فرصت می‌دهد مشارکت، برقراری ارتباط و ابعاد تازه‌ای از خودآگاهی را یاد بگیرند. این بازی‌ها موضوعات مختلفی همچون ترس، صداقت، تحمل‌پذیری، عشق، احترام گذاشتن، برقراری ارتباط، مسئولیت‌پذیری، همکاری، تقویت اعتماد به نفس و ... را شامل می‌شود. این کتاب، همچنین به چالش‌های اجتماعی اشاره دارد که بچه‌ها با ورود به دوران نوجوانی و جوانی با آنها روبه‌رو می‌شوند و بدین ترتیب، مهارت‌های لازم را برای رویارویی با آنها می‌آموزند. برای هر بازی، اهداف و لوازمی تعریف شده است. دستورالعمل‌ بازی‌ها کوتاه هستند و بدین ترتیب، امکان خلاقیت را فراهم می‌کنند. در برخی از این بازی‌ها سؤالاتی مطرح شده که بازیکنان می‌توانند به آنها پاسخ دهند. بازی‌های پیشنهادی، به والدین و اولیای مدرسه، این امکان را می‌دهد که فعالیت‌هایی را در نظر بگیرند که با توجه به نیازهای کودکان، جالب‌تر و کاربردی‌تر باشد.

101 بازی مهارت‌های زندگی

  • 145,000 تومان

چگونه به کودکان خود بردباری، خودآگاهی و مسئولیت‌پذیری را می‌آموزید؟ چطور می‌توانید به آنها کمک کنید تا ترس، بدگمانی و پرخاشگری را کنترل کنند؟ بازی‌های گروهی می‌تواند راهی ایده‌آل برای توسعه مهارت‌های اجتماعی و عاطفی کودکان همراه با خلاقیت و لذت باشد. امروزه، مدارس و محیط‌های آموزشی، نیازمند ایده‌های جدید برای ایجاد محیطی خلاق به منظور یادگیری مثبت هستند. فعالیت‌های ارائه شده در کتاب 101 بازی مهارت‌های زندگی برای توسعه مهارت‌های پایه در کودکان جهت خودآگاهی و همراهی با دیگران تنظیم شده‌اند.

صفحه‌ی 1