برنه براون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
موهبت کامل نبودن (رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی) مجموعه کتابخانه‌ای برای همه
اطلس دل (راهنمایی برای شناخت احساسات و ایجاد ارتباط معنادار با خود و دیگران)
با نقشه درست پیش برویم
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
اطلس دل (طرحی برای پیوند معنادار و زبانی برای انتقال تجربه‌های انسانی)
شجاعانه رهبری کن
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
موهبت کامل نبودن (راهنمای شما برای زندگی با همه وجود)
با اقتدار برخاستن آن هم وقتی زمین خورده‌ایم و تنهاییم
رهبری شجاعانه (در محیط کار با اقتدار ظاهر شوید)
روان‌شناسی خجالت
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
زندگی حضورمندانه (چگونه کاستی‌ها و نقص‌های ما به موهبت‌های زندگی ما تبدیل می‌شوند)

موهبت کامل نبودن (رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی) مجموعه کتابخانه‌ای برای همه

  • 59,500 تومان

کمال‌گرایی یک جهنم است و اگر مراقب نباشید، شما را از بین خواهد برد. کمال‌گرایی تلاش برای تبدیل شدن به شخصی است که نیستید و چیزی که در آخر کار هم هیچ فایده‌ای ندارد. بسیاری از ما گفت‌وگوهای درونی کمال‌گرایی داریم اما هوشیار بودن از این، صادق‌بودن و البته مهربان‌بودن با خودتان از طریق تمرین دلسوزی، می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد. برای بسیاری از ما مهربانی با خود کمک می‌کند تا افراد بهتری شویم و اگر اکنون این‌طور هستید، زندگی شادتری را شروع کرده‌اید. بیاموزید که نقص خود را در آغوش بگیرید و دریابید که تلاش برای رسیدن به کمال غیرممکن است.

اطلس دل (راهنمایی برای شناخت احساسات و ایجاد ارتباط معنادار با خود و دیگران)

  • 220,000 تومان

برنه براون در کتاب «اطلس دل» ما را به سفری میان 87 مورد از احساسات و تجربیاتی که انسان بودن را معنا می‌کنند می‌برد. او در این کتاب مهارت‌های ضروری و چهارچوبی قابل استفاده را برای برقراری ارتباط معنادار با دیگران در اختیار ما می‌گذارد. همچنین ما را با زبان و ابزارهایی آشنا می‌کند تا به جهانی از انتخاب‌های جدید و شانس‌های دوباره دست پیدا کنیم. در این جهان تازه می‌توانیم داستان‌های شجاعانه و دلخراش زندگی خود را به گونه‌ای که موجب ایجاد ارتباط با دیگران شود به اشتراک گذاشته و به گفت‌وگو بنشینیم.

با نقشه درست پیش برویم

  • 130,000 تومان

برای ایجاد ارتباطات معنادار با دیگران، اول باید با خودمان ارتباط برقرار کنیم و حتی قبل از آن، اول باید مفهوم مشترک از زبان احساس و تجربه انسان خلق کنیم. می‌خواهم این کتاب برای همه‌ی ما، نقشه‌ی اطلس باشد. چون معتقدم که با قلبی بی‌پروا و نقشه‌های درست، می‌توانیم به هر کجا که خواستیم سفر کنیم و هیچ‌وقت از گم شدن نترسیم. حتی موقعی که نمی‌دانیم در کجا قرار گرفته‌ایم.

اطلس دل (طرحی برای پیوند معنادار و زبانی برای انتقال تجربه‌های انسانی)

  • 239,000 تومان

اگر می‌خواهیم برای رسیدن به خودمان و دیگران راهی پیدا کنیم، به زبانی مناسب و اعتمادبه‌نفسی ریشه‌دار نیاز داریم تا داستان خود را بیان کنیم و شنونده داستان‌های دیگران نیز باشیم. برنه براون در اطلس دل ما را از میان هشتادوهفت احساس و تجربه مختلف که مشخصه انسان بودن هستند به سفری هیجان‌انگیز می‌برد. او، برای ایجاد ارتباط معنادار، نقشه مهارت‌های لازم و چارچوبی اجرایی را ترسیم می‌کند. همچنین برای دسترسی به دنیایی از انتخاب‌های تازه و فرصت‌های دوباره، زبان و ابزارهایی را که نیاز داریم در اختیارمان می‌گذارد؛ دنیایی که می‌توانیم در آن داستان شجاعانه‌ترین و غم‌انگیزترین لحظات زندگی‌مان را با دیگران درمیان بگذاریم و به ارتباطی عمیق و انسانی برسیم. در طول بیست سال گذشته، پژوهش‌های گسترده براون درباره تجربیاتی که بیانگر شخصیت ما هستند گفت‌وگوی فرهنگی مؤثری را شکل داده و کمک کرده‌اند به تعریفی از شجاعت در زندگی کردن برسیم. اطلس دل از همین پژوهش‌ها و البته مهارت‌های بی‌مانند براون در قصه‌گویی بهره برده است تا نشان دهد نام‌گذاری دقیق تجربیات آنها را قدرتمندتر نمی‌کند، بلکه به ما قدرت درک، معناسازی و انتخاب می‌دهد. براون می‌گوید: «می‌خواهم این کتاب اطلسی برای همه ما باشد، چون باور دارم، با داشتن قلبی ماجراجو و نقشه‌ای مناسب، می‌توانیم به هر جایی سفر کنیم و هیچ‌گاه از گم شدن نترسیم.»

شجاعانه رهبری کن

  • 150,000 تومان

برای این کتاب یک هدف دارم که به نحو گول‌زننده‌ای ساده و کمی خودخواهانه است، و آن این است که شدیدا‏‎ دلم می‌خواهد همه‌ی آموخته‌هایم را با شما در میان بگذارم. دلم می‌خواهد دو دهه پژوهش و تجربه‌ای را که در صدها سازمان داشتم بردارم و کتابی عملی و با زبان ساده به شما عرضه کنم که بگوید لازمه‌ی شجاعانه رهبری کردن چیست.

موهبت کامل نبودن (راهنمای شما برای زندگی با همه وجود)

  • 185,000 تومان

این کتاب ارزشمند درباره سفری هیجان‌انگیز است که مبدا آن (مردم درباره من چه فکر می‌کنند؟) و مقصد آن (من همین هستم)، می‌باشد. خواندن کتاب موهبت کامل نبودن مانند این است که با دوستی دانا، خردمند و دلسوز که برای شما بهترین‌ها را می‌خواهد، مشورت می‌کنید.

رهبری دلیرانه (چگونه رو در رو شدن با آسیب‌پذیری به کار درست شکوفایی و خلاقیت و انسانی‌تر شدن کار و زندگی می‌انجامد)

  • 170,000 تومان

رهبر کسی نیست که دارای لقب، مقام و قدرت اداره کردن است. رهبر کسی است که مسئولیت می‌پذیرد استعدادهای بالقوه را در افراد،فرآیندها و ایده‌ها شناسایی کند و شجاعت دارد که آنها را به فعل دراورد. وقتی دلیرانه رهبری می‌کنیم دیگر وانمود نمی‌کنیم که دیگر همه پاسخ‌ها پیش ماست. کنجکاو می‌مانیم و پرسش‌های درست را مطرح می‌کنیم دیگر قدرت را امری محدود نمی‌بینیم که مجبور به انباشتش باشیم، چرا که می‌دانیم وقتی آن را با دیگران به مشارکت می‌گذاریم ، بی حد و حصر می‌شود. آنگاه که باید کار درست انجام شود از گفتگوهای سخت و موقعیت‌های دشوار نمی‌پرهیزیم و به آسیب‌پذیری روی می‌آوریم. رهبری دلیرانه مجموعه‌ای از مهارت‌ها و کنش‌هاست که صد درصد قابل یادگیری‌اند رهبری دلیرانه آموزه‌هایی است که باید برای کار دلیرانه، گفت‌و گوهای دشوار و ظاهر شدن با قلب باز یاد بگیریم و نیز عادت‌هایی که باید ترک کنیم. آیا دلیرانه رهبری کردن آسان است؟ خیر به هیچ وجه. زیرا انتخاب کار شجاعانه به جای کار راحت، همیشه مطابق با طبیعت ما نیست. آیا دلیرانه رهبری کردن ارزشمند است؟ همواره. زیرا ما می‌خواهیم در کار و زندگی دلیر باشیم و این دلیل بودن ما در اینجاست. برنه براون در این کتاب به کمک پژوهش، داستان‌ها و پژوهش، داستان‌ها و شواهد چنان که میلیون‌ها خواننده آثارش انتظار دارند و عاشق آن هستند در مورد وجوه ممیزه رهبری دلیرانه با رهبری مبتنی بر ترس و شرم، ضرورت دلیرانه رهبری کردن و مجموعه مهارت‌های لازم برای این کار با ما سخن می‌گوید.

با اقتدار برخاستن آن هم وقتی زمین خورده‌ایم و تنهاییم

  • 219,000 تومان

وقتی در زندگی شجاع هستید، گاهی زمین می‌خورید. آن موقع گر چه می‌خواهید دوباره بلند شوید، داستان‌هایی که درباره کشمکش‌های شخصی و حرفه‌ای به خودتان می‌گویید، شما را در چرخه ترس، تردید درباره خود و پشیمانی نگه می‌دارند. با اقتدار برخاستن به شما کمک خواهد کرد این داستان‌ها را به مبارزه بطلبید تا بتوانید آینده خود را از نو بنویسید. برنه براون در این کتاب برای پذیرش ترس و شکست و خلق زندگی شجاعانه‌تر، رویکردی بسیار شخصی و عملی مطرح می‌کند. از معلمان و رهبران شرکت‌های بزرگ گرفته تا نظامیان و هنرمندان برجسته، او پای صحبت افراد مختلفی نشسته و به داستان‌های‌شان درباره شجاعت، شکست خوردن و دوباره سر پا شدن گوش داده و سپس این سوال را از خود پرسیده است: آن‌ها قدرت احساسات را درک کرده‌اند و از تکیه کردن به آن‌ها و رنجیدن نمی‌ترسند....

مواهب عدم کمال بیایید رها شوید از آن‌که تصور می‌کنید باید باشید و آن‌که را که هستید با آغوش باز بپذیرید (راهنمایی برای زندگی کردن از صمیم قلب)

  • 36,000 تومان

زندگی کردن از صمیم قلب، درباره پرداختن به زندگی از جایگاه ارزش‌هاست. آن به معنای پرورش شجاعت، محبت و پیوند است. برای اینکه صبح از خواب بیدار شویم و با خود فکر کنیم: مهم نیست چه کارهایی انجام شده و چه مقدار از کارها انجام نشده باقی مانده است. من زنده هستم. آن به معنای به رخت خواب رفتن در شب است در حالی که می‌اندیشیم: بله، من فاقد کمال هستم، ضعیفم، و گاهی اوقات می‌ترسم؛ اما آن این حقیقت را تغییر می‌دهد که من شجاع نیز هستم و ارزش عشق ورزیدن و تعلق داشتن را دارم.

رهبری شجاعانه (در محیط کار با اقتدار ظاهر شوید)

  • 45,000 تومان

رهبران باید زمان منطقی را برای توجه به نگرانی‌ها و احساسات سرمایه گذاری کنند. یا اینکه مقدار غیرمنطقی از زمان را در تلاش برای مدیریت رفتارهای غیرموثر و غیرسازنده به باد بدهند. در گذشته شغل‌ها با ماهیچه‌ها سر و کار داشتند، امروزه با ذهن سر و کار دارند، اما در آینده با دل سر و کار خواهند داشت...

روان‌شناسی خجالت

  • 95,000 تومان

کمال‌طلبی احساسی فرساینده و پایان‌ناپذیر است. برای مدیریت انتظاراتی که نسبت به ما وجود دارد انرژی فراوان و باارزشی را صرف می‌کنیم تا الگوهای به‌دقت اصلاح‌شده وجودمان را برای نشان‌دادن به این جهان فراهم آوردیم. هرچه در این راه بیشتر تلاش کنیم باز نمی‌توانیم آن نوار صوتی که ذهنمان را پر می‌کند از کار بیندازیم. همان نداهایی که به ما می‌گوید: به قدر کافی خوب نیستیم یا مردم چه فکری می‌کنند؟

زندگی حضورمندانه (چگونه کاستی‌ها و نقص‌های ما به موهبت‌های زندگی ما تبدیل می‌شوند)

  • 75,000 تومان

زندگی حضورمندانه یعنی درگیر شدن با زندگی از جایگاه ارزشمند بودن. زندگی حضورمندانه یعنی پروراندن شجاعت همدردی و ارتباط به گونه‌ای که صبح با این فکر از خواب بیدار شویم که مهم نیست چه کارهایی انجام داده‌ام و چه کارهایی باقی مانده‌اند من کافی‌ام و شب با این فکر به خواب رویم که آری من ناقص و آسیب‌پذیرم و گاه می‌ترسم اما این چیزها در این حقیقت تغییر ایجاد نمی‌کند که من همچنان شجاعم و ارزش احساس عشق و تعلق را دارم... این کتاب دعوتی است برای پیوستن به انقلابی حضورمندانه پیوستن به جنبش اجتماعی کوچک و آرامی که با سخنی آغاز می‌شود که فرد فردمان بیان می‌کنیم تجربه و داستان من اهمیت دارد چون من اهمیت دارم...

1  صفحه‌ی 1