براد جانسون كلي موري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عشق ویرانگر
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
شناخت اختلالات شخصیتی قبل و بعد از ازدواج
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
عشق ویرانگر
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

عشق ویرانگر

  • 190,000 تومان

شما داستان را می‌دانید: با یک فرد جدید ملاقات می‌کنید. باهوش، افسونگر، دوست‌داشتنی - شما عاشق می‌شوید. سپس متوجه رفتاری‌های غیر عادی می‌شوید. بعد از مدتی مشکلات شخصیتی جدی شروع می‌شود. کتاب عشق ویرانگر به شما کمک می کند دید روشنی از چنین فاجعه‌ی بالقوه‌ای به دست آورید یا در صورتی که فعلا در چنین رابطه‌ای هستید، به بهترین شکل رفتار کنید. شما راهکارهایی را برای تشخیص و اجتناب از شخصیت‌های مشکل‌دار، انتخاب درست و یافتن یک شریک زندگی سالم به دست می‌آورید.

شناخت اختلالات شخصیتی قبل و بعد از ازدواج

  • 45,000 تومان

این کتاب در 3 بخش و 16 فصل تنظیم شده است. کتاب برای بررسی ویژگی‌های زوج‌ها، آنها را در سه دسته کلی (عشاق عجیب و غریب و غیرعادی) شامل محبوب شکاک، محبوب گوشه‌گیر، محبوب عجیب و غیرعادی، عشاق نمایشی بی‌ثبات و خطرناک شامل محبوب خطرناک، محبوب طوفانی، محبوب نمایشی، محبوب خودشیفته، و محبود تضعیف‌گر و عشاق مضطرب دوری گزین و وابسته شامل محبوب وحشت‌زده، محبوب وابسته، محبوب خشک و منضبط و محبوب غمگین تقسیم‌بندی می‌کند. سوال کلی هر فصل نیز به این صورت است که ابتدا ویژگی‌های شخصیتی هر نوع محبوب و عاشقی را در عبارت‌های کوتاه بیان می‌کند که می‌تواند به عنوان کلید اصلی شناسایی شخصیت وی قرار گیرد. سپس داستانی را از زبان یک دختر یا پسر بیان می‌کند که چگونه با محبوب خود آشنا و سپس دوست شده است، اینکه در ابتدا ملاقات‌ها چه موقع و چگونه انجام شده است و چطور شد رابطه عاطفی بین این دو شکل گرفت ....

عشق ویرانگر

  • 180,000 تومان

غالبا داستان این‌گونه آغاز می‌شود که شما با فردی جذاب، فریبنده و دوست‌داشتنی ملاقات می‌کنید و در همان برخورد نخست سخت شیفته و عاشق او می‌شوید. آن‌گاه پس از مدتی متوجه عادات و رفتار غیرمعمول او می‌گردید و در نهایت مشکلات شدید شخصیتی او خود را به نمایش می‌گذارد. کتاب عشق ویرانگر به شما کمک خواهد کرد که از وقوع چنین مصیبتی در زندگی خود جلوگیری کنید و یا اگر اکنون درگیر چنین رابطه‌ای هستید، برخورد موثری با آن داشته‌باشید. شما از این کتاب به راهبردهایی برای تشخیص فرد دارای اختلال شخصیت و اجتناب از رابطه با او دست خواهید‌ یافت. تصمیمات کارآمدی خواهید گرفت و رابطه عشقی سالمی را تجربه خواهید کرد.

صفحه‌ی 1