بتي جي ايدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غرق در نور
  • 65,500 تومان
  • با تخفیف: 65,500 تومان
در آغوش نور 4 (تاثیر و بازتاب اعمال بشری در عالم بشری هر آنچه را می‌کاریم برداشت می‌کنیم)
فایل صوتی غرق در نور
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
غرق در نور (کتاب گویا)
  • 18,500 تومان
  • با تخفیف: 18,500 تومان
در آغوش نور 1
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
در آغوش نور 2 (بیداری معنوی ادامه سفر به سوی نور عشق)

غرق در نور

  • 65,500 تومان

تجربه حالت مرگ، در واقع تجربه مردن است. همه ما، دارا و ندار، جانی یا قدیس، آن را درک خواهیم کرد. همیشه فکر می‌کردم وقت مردن، صرفا وارد تاریکی می‌شویم و زندگی‌مان به آخر می‌رسد اما... تجربه بتی جواب سوالاتی است که مردم سال‌هاست درباره تجربه مرگ از من می‌کنند. سوالاتی که هیچ‌وقت نتوانسته‌ام به آن ها پاسخ دهم. بتی شرح می‌دهد که در در آن عالم چه‌طور به حساب‌هایش رسیدگی کردند در حالی که هیچ‌کس جز خود او قاضی اعمالش نبود. معنی و علت برخی حالات منفی دم مرگ را توضیح می‌دهد که زندگی غالبا مشکل است و چرا برای مردم خوب معمولا اتفاقات بد رخ می‌دهد. توضیح چرا کسانی که می‌میرند از بازگشت به جسم اکراه دارند. شرح می‌دهد که سنگینی و سردی جسم چیست؟ فرح ناشی از آزادی روح از جسم کدام است؟ می‌گوید دیدم مرگ در حقیقت تولدی دوباره است در حیاتی والاتر و درک و معرفتی عمیق‌تر که از گذشته تا آینده امتداد می‌یابد. مردن چیزی جز انتقال از مرحله‌ای به مرحله دیگر نیست. ما شدیدا نیاز داریم این نکته را بیاموزیم که به همان اندازه که ماشین‌های بیولوژیکی هستیم موجوداتی معنوی نیز هستیم. بسیاری از مشکلات اجتماع ما ناشی از درنیافتن این نکته است که ما موجوداتی معنوی هستیم.

در آغوش نور 4 (تاثیر و بازتاب اعمال بشری در عالم بشری هر آنچه را می‌کاریم برداشت می‌کنیم)

  • 65,000 تومان

اجازه دادن برای آن که نورمان برای دیگران بدرخشد، اجازه دادن برای آن که عشق و حقیقتی که در وجودمان نهفته است، به بیشترین تعداد افراد سرازیر گردد، ماموریتی است که به هر یک از ما ارزانی شده است. اجازه دادن برای آن‌که نیکی و خیرمان، بر روی انسان‌های دیگر جاری شود، نه تنها ما را به خدای مهربان و متعال نزدیک‌تر می‌سازد، بلکه موجب ایجاد شدن همان ”بیداری معنوی“ اساسی در عالم هستی کنونی می‌گردد! این بیداری، هر لحظه بیشتر شکل می‌گیرد و از قدرت و نیروی خاصی بهره‌مند می‌شوند. این بیداری موجب می‌شود تا بسیاری از انسان‌های روی زمین، بیش از پیش در جوار ذات اقدس و جلیل الهی قرار گیرند. این جنبش، عالم‌گیر و همگانی است. این جنبش، غیرقابل توقف است! و نخستین حرکت آن، باید همانا از درون قلب‌هایمان آغاز شود و به سمت زندگی دیگران سرازیر شود... این یگانه کار خدای متعال نیست. کاری نیست که خدای مهربان به تنهایی انجام دهد. این وظیفه و ماموریت ماست. شانس و موقعیت ماست. یاری و خدمت ماست. و تنها زمانی می تواند به راستی پیشرفت کند که ما احازه دهیم نورمان به هر یو بتابد و نورافشانی خیره‌کننده‌ای را ایجاد کند.

فایل صوتی غرق در نور

  • 12,000 تومان

این کتاب داستان سفری است به درون معنی این جهان، حاوی رازی است درباره زندگی که همه از آن با خبریم و همان چیزی است که پیامبران بزرگ و راهنمایان معنوی طی هزاران سال کوشیده‌اند تا به ما تفهیم کنند و به ما می‌آموزد زندگانی فردی ما مهم و پر معنی است. این راز قدرت آن را دارد که زندگی همة ما را عوض کند.

غرق در نور (کتاب گویا)

  • 18,500 تومان

با صدای: نسترن حسنی
تجربه حالت مرگ، در واقع تجربه مردن است. همه ما، دارا و ندار، جانی یا قدیس، آن را درک خواهیم کرد. همیشه فکر می‌کردم وقت مردن، صرفا وارد تاریکی می‌شویم و زندگی‌مان به آخر می‌رسد اما... نتوانسته‌ام به آن پاسخ دهم. بتی شرح می‌دهد که در آن عالم چطور به حساب‌هایش رسیدگی کردند، در حالی که هیچ کس جز خود او قاضی اعمالش نبود. معنی و علت برخی حالات منفی دم مرگ را توضیح می‌دهد و روشن می‌کند که چرا بعضی‌ها از این تجربه سخت ناراحت می‌‌شوند. توضیح می‌دهد که زندگی غالبا مشکل است و چرا برای مردم خوب، معمولا اتفاقات بد رخ می‌دهد. توضیح می‌دهد چرا کسانی که می‌میرند از بازگشت به جسم اکراه دارند شرح می‌دهد که سنگینی و سردی جسم چیست؟
زمان: 4 ساعت و 26 دقیقه
AudioBook mp3

در آغوش نور 1

  • 110,000 تومان

تجربه متعالی بتی‌جین‌ ایدی، مدرکی شگفتی‌آور و انکارناپذیر از حیاتی پس از مرگ جسمانی است. شاید او بیش از تمام انسان‌هایی که پیش از او، از این تجربه عجیب گذشته‌اند، چیزهای خارق‌العاده و آسمانی دیده باشد. در آغوش نور از حقایقی سخن می‌گوید که به نویسنده کتاب آموزش داده شده، و نیز از واقعیت‌های باشکوه، خارق‌العاده و انکارناپذیر، که همچون حقیقتی یگانه در عالم روحانی و در بهشت الهی وجود دارد. نویسنده با نقل داستان سفر ماروا خود، امیدوار است قلب و روح و جان میلیون‌ها انسان را در سراسر عالم هستی به رقت آورد، تا آنان را به سوی عشق و نور درخشان الهی نزدیک‌تر سازد.

در آغوش نور 2 (بیداری معنوی ادامه سفر به سوی نور عشق)

  • 220,000 تومان

آن هنگام که به وجود دیگری، و به کمک دیگری نیاز پیدا کردیم، در کنار هم حضور پیدا کنیم و مرحمی برای یکدیگر باشیم...

صفحه‌ی 1