باربارا كلوروسو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

بچه‌ها ارزشش را دارند (نظم و انضباط درونی را به فرزند خود هدیه دهید)

  • 349,900 تومان

این کتاب اثر برجسته‌ای درباره فرزند‌پروری است که با افزودن فصل‌ها، فهرست‌ها و اطلاعات جدید درباره مهم‌ترین مسائل روز در خصوص فرزندان، اصلاح و تجدید چاپ شده است. این کتاب، راه‌حل‌های «سریع و مقطعی» را رد کرده است و بر کمک به بچه‌ها تمرکز می‌کند تا به انضباط درونی دست یابند؛ بدین‌سان که به اشتباهات خود اقرار کنند، به‌دنبال راه‌حل باشند و بدرفتاری‌های خود را اصلاح کنند، درحالی که به عزت‌نفسشان خدشه‌ای وارد نشود. باربارا کلوروسو این اصول را با آوردن ده‌ها مثال در عمل نشان می‌دهد، مثال‌هایی از رقابت بین خواهر و برادر گرفته تا شورش‌ نوجوانان، از بدرفتاری‌های متداول گرفته تا مصرف مواد و رفتارهای ضداجتماعی. او همچنین توضیح می‌دهد چگونه فرزندانی با اراده قوی تربیت کنیم، جایگزین‌های موثر برای رشوه و تهدید بیابیم و به آنها کمک کنیم اختلافات و بی‌عدالتی‌هایی، مانند زورگویی را حل کنند. کتاب «بچه‌ها ارزشش را دارند» با ارائه توصیه‌های عملی برای پرداختن به مشکلات عادی و غیرعادی سن بلوغ، به شما کمک می‌کند کودکان خود را یاری دهید تا به بزرگسالانی مسئولیت‌پذیر، انعطاف‌پذیر و کاردان تبدیل شوند، نه به این دلیل که شما از آنها می‌خواهید، بلکه به این دلیل که خود آنها می‌خواهند. «راهنمای فرزندپروری کلوروسو، اثری عاری از اشتباه و قابل فهم است: به کودکان خود بیاموزید برای خود فکر کنند تا یاد بگیرند عاقلانه تصمیم بگیرند.» شیکاگو تریبون.

قلدر تو سری‌خور و تماشاچی از پیشی‌دبستانی تا دبیرستان (پدر و مادرها و آموزگاران چگونه می‌توانند به شکستن چرخه خشونت کمک کنند)

  • 32,000 تومان

قلدری مقوله‌ای مرتبط با مرگ و زندگی است، که آن را به قیمت به مخاطره انداختن جان کودکان‌مان نادیده می‌گیریم. بزرگسالان نمی‌توانند این خطر را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهند و به آن بی‌اعتنا باشند یا آن را انکار کنند. ترس و نگرانی وجود هزاران کودکی را که هر روز به مدرسه می‌روند، لبریز کرده است. بچه‌هایی که حرف زور می‌شنوند، ساعت‌ها وقت صرف می‌کنند تا ببینند از چه راه‌هایی می‌توانند از آسیب مصون بمانند و از این رو، دیگر انرژی چندانی برایشان باقی نمی‌ماند.

صفحه‌ی 1