باربارا دي آنجليس


تولیدکننده
















بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انتخاب عشق (ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
رازهایی درباره مردان (آنچه زنان باید درباره مردان بدانند)
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند (با سی‌دی)
دگرگونی و تحول روح
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
تحول روح تجلی عشق (دستیابی به خردی برتر خلق زندگی‌ای سرشار از بیداری آزادی و معنویت)
روابط موفق (25 قانون مهم برای انتخاب مرد یا زن دلخواه خود بر اساس رابطه‌ای مبتنی  بر عشق)
رازهایی درباره‌ مردان که هر زنی باید آن را بداند
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
رازهایی درباره زنان (آنچه مردان باید درباره زنان بدانند)
آیا تو آن گمگشته‌ام هستی (بدانیم چه کسی مناسب ماست و از فرد نامناسب اجتناب کنیم)
آنچه مردان دوست دارند که زنان بدانند
  • 3,000 تومان
  • با تخفیف: 3,000 تومان

انتخاب عشق (ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه)

  • 185,000 تومان

شما برای عاشق بودن الزاما نیازی ندارید که با فرد خاصی رابطه‌ی عاشقانه داشته باشید. نیازی ندارید که بر ترس‌هایتان برای عشق ورزیدن غلبه کنید. شما نیاز ندارید که از درد عشق گذشته به طور کامل شفا پیدا کنید. تمام آن چیزی که نیاز دارید این است که احساس کنید عشق چیزی است که از پیش، درون شما را به آتش کشیده است؛ آتشی که جرقه‌های آن خاموش‌شدنی نیست ... عشق نوشداروی زندگی‌بخش تمام دردهاست...

رازهایی درباره مردان (آنچه زنان باید درباره مردان بدانند)

  • 220,000 تومان

کتابی که هم‌اکنون در دست دارید، کتابی است که تحول مثبتی در یک زندگی زناشویی و یک رابطه عاشقانه رقم خواهد زد. در این کتاب خواهید آموخت: ـ چگونه می‌توان برای همسر خود (زن و معشوق) بود و در عین حال وقار، متانت و شخصیت کامل یک زن را حفظ کرد. ـ چرا بعضی زنان فقط به وضع مالی مردها توجه می‌کنند و این مردها را دل‌زده می‌کند. ـ آیا می‌دانید مهم‌ترین اشتباهاتی که زن‌ها درباره مردها مرتکب می‌شوند کدامند. ـ چگونه می‌توانید به همسر خود کمک کنید تا احساسات درونیش را بیان کند. ـ چرا مردان همواره بر زن‌ها سلطه دارند و فکر می‌کنند همیشه حق با آن‌هاست. ـ چرا به نظر می‌رسد مردان کمتر از زنان به عشق و روابط اهمیت می‌دهند. ـ چرا مردها از این‌که زنان آشفته یا احساساتی می‌شوند، متنفرند. ـ چرا مغز مردان با زنان متفاوت است. این کتاب را بخوانید تا در روابط با همسرتان دقیق‌تر و بهتر عمل کنید.

رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند (با سی‌دی)

  • 18,500 تومان

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که ای کاش مردها هم مانند ماشین لباسشویی، دفترچة راهنما داشتند؟ کتابی که پیش رو دارید کتابی است که آرزو می‌کردید قبل از آشنایی با اولین مرد زندگیتان خوانده بودید. در این کتاب دکتر باربارا دی‌آنجلیس، یکی از مجرب‌ترین متخصصان روابط انسانی به شما خواهد آموخت: آنچه را که دربارة مردان و روابط جنسی باید بدانید، خواستة واقعی مردان از روابط جنسی چیست، چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر عشق بورزیم، چگونه ممکن است منظور واقعی مردان با آنچه می‌گویند متفاوت باشد، چگونه از مادری کردن در حق مرد زندگی‌مان خودداری کنیم،… . در این پرفروش‌ترین کتاب سال نویسنده که متخصص روانشناسی ارتباطی است، دانش و بینش خود را با شما در میان گذاشته و راهنمایی‌هایی را در مورد مردان به شما بازگو می‌کند و به جهت خلق روابط همیشگی و موفق با مرد زندگی‌تان یاری‌تان خواهد کرد.

دگرگونی و تحول روح

  • 80,000 تومان

نویسنده پیشنهاد می‌کند هنگام خواندن این کتاب، نه تنها برای کسب آگاهی، که برای انتقال انرژی نیز آماده باشید. در تار و پود این کتاب مطالب بسیار زیادی در هم بافته شده‌اند که ذهن شما تنها با خواندن کلمات نخواهد توانست معانی آن را به طور کامل دریابد. شما می‌توانید آگاهی داشته باشید که این کتاب تنها مجموعه‌ای از کلمات و افکار نیست، بلکه موجودی زنده است که با آن ملاقات می‌کنید، انرژی نیک‌خواهی که به زندگی شما آمده است تا رهنمود، همدلی و عشق را به شما تقدیم کند.

مشاوره خصوصی با باربارا دی آنجلیس (عشقی پایدار قبل حین و بعد از ازدواج مشاوره ازدواج مشاوره خانواده)

  • 29,900 تومان

این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است تا همه مطالبی را که نیاز دارید از آن بیاموزید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا راه‌حل مشکلات و پاسخ پرسش‌های خود را درباره زندگی عشقی، روابط رمانتیک یا ازدواج بیابید. به موازات آن روش‌های نوینی را برای عشق ورزیدن و برقراری ارتباط خواهید آموخت و این قبیل روابط، زندگی شما را برای همیشه دگرگون خواهد ساخت.

تحول روح تجلی عشق (دستیابی به خردی برتر خلق زندگی‌ای سرشار از بیداری آزادی و معنویت)

  • 76,900 تومان

کتاب تحول روح، تجلی عشق راهنمایی عملی و روشن برای نیل به آگاهی بیشتر است. این کتاب یکی از برجسته‌ترین کارهای جدید باربارا دی آنجلیس است. این کتاب، حاصل تجربیات و تعالیمی است که در طول زندگی به دست آورده و هم برای کاوشگران دیرینه، بصیرت و بینش به همراه خواهد داشت و هم برای تازه نفس‌ها در طول سفر تعالی هدایت‌گر خواهد بود.

روابط موفق (25 قانون مهم برای انتخاب مرد یا زن دلخواه خود بر اساس رابطه‌ای مبتنی بر عشق)

  • 12,500 تومان

کتاب روابط موفق در مورد این نیست که سعی کنیم تبدیل به خواسته یک مرد شویم، تا اینکه با ما ازدواج کند. این قوانین در مورد ترس نیست، ترس از تنهایی، ترس از یک قطع رابطه، به خاطر یک حرکت نادرست. کتاب روابط موفق در مورد تبدیل شدن به یک زن مستقل و منحصر به فرد است که شما واقعا هستید و پیدا کردن مردی که به همین خاطر شما را دوست دارد. کتاب روابط موفق باربارا دو آنجلیس تنها به شما آموزش نمی‌دهد که چگونه یک مرد را به چنگ آورید، بلکه به شما آموزش می‌دهد که چگونه مرد مناسب خود را بیابید و رابطه عاشقانه‌ای ایجاد کنید که برای همیشه تداوم داشته باشد.

رازهایی درباره‌ مردان که هر زنی باید آن را بداند

  • 13,000 تومان

کتابی که هم‌اکنون در دست شما است. کتابی سرشار از رمز و راز درونی مردان است. این کتاب نوشته استاد روابط عاطفی، خانم باربارا دی‌آنجلیس می‌باشد که به صورت کم‌نظیر و زیبا نوشته شده است. در این کتاب خواهید دانست: سه راز بزرگ درباره مردان. اسراری درباره مردان و مسائل جنسی آنان. 20 مورد از انحرافات جنسی مردان. اسراری درباره چگونگی ارتباط با مردان. چگونگی عشق ورزیدن به مردان. 6 اشتباه بزرگ زنان در ارتباط با مردان. برای این که زندگی زیبا و دوست‌داشتنی داشته باشید حتما این کتاب را مطالعه کنید و به دوستان خود پیشنهاد دهید.

رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

  • 150,000 تومان

من و شما، هر روز از زندگی‌مان با مردها سر و کار داریم، رؤسا، کارمندان، دوستان، پسران و یا پدرانمان. ما سعی می‌کنیم آنان را درک کینم، از ایشان مراقبت کنیم، دوستشان بداریم و کاری کنیم که آن‌ها هم در مقابل ما را دوست بدارند. وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، فکر می‌کنیم مردها فوق‌العاده و زندگی بدون آن‌ها میسر نیست، اما وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، فکر می‌کنیم مردها غیرقابل تحمل هستند و زندگی بدون آن‌ها راحت‌تر است. اگر شما هم مثل من باشید، اطمینان دارم بارها در زندگی‌تان مواقعی پیش آمده که دستانتان را از خشم به هم فشرده‌اید و با خود گفته‌اید: (این مرد را به کارخانه‌اش پس بفرستید. حتما یک قطعه‌اش گم شده، چون درست کار نمی‌کند.) شما به عنوان یک زن سه راه حل برای کنار آمدن با مرد زندگی‌تان دارید: ...

رازهایی درباره زنان (آنچه مردان باید درباره زنان بدانند)

  • 290,000 تومان

این کتابی است که زنان همواره منتظرش بودند تا آن را بخوانند و به مرد زندگی‌شان نیز هدیه دهند. در این پرفروش‌ترین کتاب سال، باربارا دی‌آنجلیس متخصص پرآوازة روابط انسانی از تمامی رازهایی پرده برمی‌دارد که زن‌ها دوست دارند مرد زندگی‌شان باخبر باشد: سه نیاز پنهان که در بین تمامی زن‌ها مشترک است، هفت افسانه از باورهای مردها نسبت به زنان و دلایل غلط بودن آن‌ها، چگونه خشم زنان را شعله‌ور نکنید، بیست عامل سردمزاجی جنسی زن‌ها، چگونه نبرد قدرت را به همکاری و تشریک مساعی تبدیل کنید، روش‌ها و راه‌کارهایی برای عشق‌ورزی هرچه بیشتر. اگر شما یک مرد هستید: این کتاب را بخوانید تا رؤیاهای همسرتان را تحقق بخشید.

آیا تو آن گمگشته‌ام هستی (بدانیم چه کسی مناسب ماست و از فرد نامناسب اجتناب کنیم)

  • 99,000 تومان

کنار نامزدتان نشسته‌اید و همان‌طور که در خطوط چهره‌اش نگاه می‌کنید با خود فکر می‌کنید که آینده این رابطه به کجا خواهد انجامید. دوستش دارید و حتی تصورش را هم نمی‌کنید که بدون او زندگی کنید اما فکر ازدواج با او کمی ترسناک است. اگر به او متعهد شوید و بعد دریابید که شخص دیگری هست که با او تفاهم بیشتری دارید چه؟ از کجا بدانید؟ از کجا معلوم که واقعا همان فرد مناسب (گمگشته) شماست؟

آنچه مردان دوست دارند که زنان بدانند

  • 3,000 تومان

آیا تاکنون آرزو کرده‌اید که ای کاش مردها به همراه خود یک کتابچه راهنما می‌آوردند؟ اگر بخواهید یک توستر یا دستگاه پیغام‌گیر بخیرد حتما کتابچه راهنمای آن را نیز از فروشنده دریافت می‌کنید چون یک کتابچه در مورد خصوصیات آن توضیح می‌دهد و به شما می‌گوید که چه‌کار کنید تا حین استفاده از دستگاه به خود آسیب نزنید. خوب در مورد آقایان چطور؟ ما زن‌ها در زندگی بیش از هرچیز دیگر با مردها سروکار داریم اما همیشه از ما انتظار می‌رود که خودمان به تنهایی آقایان و ویژگی‌های خاص آن‌ها را درک کنیم.

1  2  صفحه‌ی 1