اليزابت گيلبرت


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شهر دختران
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
بخور عبادت کن عشق بورز
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان
متعهد (آشتی با ازدواج)
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
غذا دعا عشق (داستان زنی در جستجوی همه چیز در ایتالیا هند و اندونزی)

شهر دختران

  • 65,000 تومان

در سال 1940 «ویویان موریس» نوزده ساله به خاطر عملکرد ضعیفش از «دانشگاه وسار» اخراج می‌شود. پدر و مادر ثروتمندش او را به «منهتن» می‌فرستند تا با «خاله‌ پگ» که صاحب یک تماشاخانه قدیمی با معماری گوتیک به نام «خانه بازی لیلی» است زندگی کند. آنجاست که ویویان با یک دنیای رنگی عجیب و پر از آدم‌های غیرعادی و جالب آشنا می‌شود. آدم‌هایی مثل «سلیا ری» خواننده و رقاص بازیگوش، «آنتونی روکلا» بازیگر نقش اول جذاب، «ادنا پارکر واتسون» بازیگر زن برجسته و همسر خوش قیافه اما بی شهرتش، نویسنده‌ای دخترکش و یک مدیر صحنه‌ی موذی که با همه‌ی کسانی که ویویان تا به‌حال در زندگی‌اش ملاقات کرده فرق دارند. ویویان به سرعت خودش را با این زندگی هیجان‌انگیز وفق می‌دهد و تمام آموزه‌های خانواده ساده و سختگیرش را پشت گوش می‌اندازد. او به کارهایی روی می‌آورد که از نظر پدر و مادرش نامناسب و خجالت‌آورند. اما ویویان دست به کاری می‌زند که باعث یک رسوایی بزرگ می‌شود و دنیای جدیدش را طوری دگرگون می‌کند که سال‌ها طول می‌کشد تمام ابعاد این ماجرا را درک کند. از سوی دیگر این ماجرا چشمان ویویان را باز می‌کند و باعث می‌شود بفهمد چه نوع زندگی‌ دوست دارد و بهای این زندگی آزادانه چیست و اینگونه ویویان عشق زندگی‌اش را پیدا می‌کند. عشقی که از همه چیز مهم‌تر است. ویویان که اکنون نودوپنج سال دارد داستان زندگی و استقلال خود را برای ما بازگو می‌کند و تاثیر اتفاقات گذشته در زندگی‌اش را بررسی می‌کند: « زمانی در زندگی هر زن فرامی‌رسد که از همیشه خجالت زده بودن خسته می‌شود و بعد از آن او آزاد است که کاملا خودش باشد.»

بخور عبادت کن عشق بورز

  • 27,000 تومان

اگر تا به حال کتابی دوست‌داشتنی‌تر از کتاب‌های گیلبرت چاپ شده باشد، من آن را ندیده‌ام. متن گیلبرت آمیخته‌ای از فراست و ظرافت، با چاشنی شور و حرارت محاوره‌ای است. همین ویژگی است که آن را جذاب و فریبنده می‌سازد. جنیفر ایگان، قسمت مرور کتاب روزنامه نیویورک تایمز.

متعهد (آشتی با ازدواج)

  • 7,000 تومان

مقاومت ما در برابر ازدواج اصلا ربطی به بی‌علاقگی ما به هم نداشت. برعکس من و فلیپه واقعا همدیگر را دوست داشتیم. از قول و قرارهای مختلفی که درباره همیشه وفادار ماندن به هم گذاشته بودیم راضی و خشنود بودیم. حتی قسم خورده بودیم که تا آخر راه به هم وفادار بمانیم. مشکل این بود که هر دو بازماندگان طلاق‌های بدی بودیم، و آن‌قدر این تجربه برایمان تلخ و فاجعه‌بار بود که از نفس ازدواج قانونی - حالا با هر کس، حتی با آدم‌های خوبی چون خودمان - وحشت می‌کردیم...

غذا دعا عشق (داستان زنی در جستجوی همه چیز در ایتالیا هند و اندونزی)

  • 60,000 تومان

الیزایت گیلبرت در این کتاب خاطرات پس از طلاقش را در سفری به دور دنیا روایت می‌کند و نیز از آن‌چه به دست می‌آورد ، سخن می‌گوید. در 32 سالگی، گیلبرت تحصیل کرده‌ای است که خانه و همسری دارد و به عنوان یک نویسنده، روزگار موفقی می‌گذراند، اما او از زندگی مشترکش راضی نیست و کارش به جدایی می‌رسد. پس از طلاق تلاش‌هایی برای برقراری روابط جدید می‌کند که حاصلی به همراه ندارد. سال بعد از جدایی دشوارش را در سفر می‌گذراند، چهار ماه در ایتالیا به خوردن و لذت بردن از زندگی (غذا)، چهار ماه در هند در جستجوی معنویات (دعا) و پایان سال سفر را در بالی اندونزی برای برقراری تعادل میان این دو و یافتن عشق (عشق)... استودیو کلمبیا پیکچرز فیلمی بر اساس این کتاب ساخته که با نقش‌آفرینی جولیا رابرتز هم‌زمان با انتشار ترجمه فارسی کتاب به روی پرده رفته است.

صفحه‌ی 1