اليزابت پنتلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انضباط بدون گریه (راهکارهایی ملایم برای تشویق رفتار خوب بدون نق زدن کج‌خلقی و گریه کردن)
راهنمای کامل تربیت کودک
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان

انضباط بدون گریه (راهکارهایی ملایم برای تشویق رفتار خوب بدون نق زدن کج‌خلقی و گریه کردن)

  • 240,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ ‌کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فروانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آنها پاسخ می‌گوید.

کلیدهای تربیت کودک حرف ‌شنو (چگونه غر زدن فریاد کشیدن و التماس کردن را متوقف کنیم و کاری کنیم که کودک با ما همکاری کند)

  • 77,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ‌ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آن‌ها پاسخ می‌گوید.

راهنمای کامل تربیت کودک

  • 300,000 تومان

این کتاب راهنمای شما در جهت یافتن پاسخ‌های مناسب برای بسیاری از مسائل انضباطی و رفتاری کودکتان است که به صورت روزمره با آن مواجه می‌شوید. در این کتاب انتخاب‌ها و روش‌های متعددی وجود دارد که به شما کمک می‌کند در پرورش فرزندان‌تان نگرشی منطقی داشته باشید. این راه‌حل‌های منطقی و کاربردی زندگی شما را راحت‌تر خواهند کرد و باعث خواهند شد اعتماد به نفس و آرامشی را که در پرورش فرزندان‌تان نیاز دارید به جزء لاینفک زندگی خانوادة شما تبدیل شود.

صفحه‌ی 1