الوين فريد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تحلیل رفتار متقابل برای نوجوانان و جوانان 2
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
تحلیل رفتار متقابل برای نوجوانان و جوانان جلد 1
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
تحلیل رفتار متقابل برای خردسالان و سایر شاهزاده‌ها (جلد دوم)

تحلیل رفتار متقابل برای نوجوانان و جوانان 2

  • 95,000 تومان

تو یک شاهزاده متولد شده‌ای (یک برنده). هر چند ممکن است اکنون احساس قورباغه‌ای داشته باشی (یک بازنده). گاهی ممکن است به خودت بگویی که «من خوب نیستم. من نمی‌توانم برنده باشم، من هیچ کاری را درست انجام نمی‌دهم، هیچ چیز خوبی برای من اتفاق نمی‌افتد و هیچ کاری نیست که من بتوانم آن را انجام دهم.» اما تو می‌توانی باورت را تغییر دهی و برنده باشی. تو می‌توانی از یک قورباغه به یک شاهزاده تبدیل شوی. اینکه ما فکر می‌کنیم بی‌ارزشیم تنها یک باور است. ما همان چیزی هستیم که می‌اندیشیم. تو باورت را درباره خودت تغییر بده سپس همان‌گونه خواهی شد.

تحلیل رفتار متقابل برای نوجوانان و جوانان جلد 1

  • 180,000 تومان

بسیاری از مسائل رایج دوره نوجوانی، ناشی از فقدان صمیمیت در ارتباط بین والدین و نوجوانان است. این کتاب به والدینی که درباره موقعیت‌های فشارزا و ناسازگاری‌های نوجوانان آگاهی ندارند کمک می‌کند تا بتوانند مسائل پیچیده، ناراحتی‌ها، هیجانات و تخیلات نوجوانان و جوانان را بهتر درک کرده و مشکلات آنها را از جنبه‌های گوناگون بررسی کنند. به علاوه روش‌های موثر و کاربردی تحلیل رفتار متقابل که درفصل‌های کتاب خیلی خوب شرح داده شده است، به نوجوانان و جوانان کمک می‌‌کند که بتوانند مسائل پیچیده‌ای که در خانه، مدرسه و در محیط کار برایشان به وجود می‌آید را بالغانه حل کنند.

تحلیل رفتار متقابل برای خردسالان و سایر شاهزاده‌ها (جلد دوم)

  • 23,000 تومان

هدف از جلد دوم تحلیل رفتار متقابل برای خردسالان، تقویت احساس خودارزشی در بچه‌ها و تشویق به بحث و گفتگو در گروه‌های کوچک خردسالان (پیش‌دبستانی و دبستانی) است. اگر خردسالان و کودکان بیاموزند که بدون بدبینی و بدون اضطراب احساسات خودشان را بپذیرند و آن را هدایت کنند، در ارتباط با خانواده و افراد مهم زندگی‌شان، موثرتر عمل می‌کنند.

صفحه‌ی 1