الوين تافلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آموختن برای فردا (نقش آینده در تعلیم و تربیت)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
شوک آینده
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
جابجایی در قدرت (دانایی و ثروت و خشونت در قرن بیست و یکم)
موج سوم
  • 480,000 تومان
  • با تخفیف: 480,000 تومان

آموختن برای فردا (نقش آینده در تعلیم و تربیت)

  • 40,000 تومان

تصور نویسندگان (آموختن برای فردا) بر این است: همان گونه که موضوعات مربوط به آینده، اجتماعی و سیاسی هستند، آموزشی نیز به حساب می آیند. فراتر از آن،بسیاری از آن ها بر این باورند که پیش شرط آموزش آینده،پرداختن به زیر ساخت هاست.شاید بتوان آینده را انقلابی در وقایع جاری دنیای امروز نام گذارد؛ کوشش برای آزادی زنان و هوشیار ساختن تمامی نژادها، تلاش برای تعیین جایگاه واقعی جوانان در سیستمی که تمایل به بیرون راندن آن ها از مراکز تصمیم گیری و محدود کردن آن ها در محیطی بسته دارد. به این دلایل مختلف،بر این باورم که در کتاب حاضر، مفاهیمی وجود دارد که تنها در پس دیوارهای کلاس درس و فراتر از زمان حال به دست می‌آید.

شوک آینده

  • 150,000 تومان

آینده برای بشر امروز در موارد بسیاری دیگر تداوم گذشته نیست. گسست‌های پی ‌در پی و گسترده، پیوند انسان معاصر را با گذشته‌اش گسیخته و از حد ظرفیت آدمی برای تحمل تغییرات فراتر می‌رود. تافلر معتقد است بشر دچار بیماری تغییر شده چرا که نمی‌تواند خود را با سرعت تغییر محیط پیرامونش تطبیق دهد. گرچه پاره‌ای ازین تغییرات گریزناپذیرند اما بخشی از آنها هدایت نشده و بیهوده‌اند. تافلر رسالت انسان و جامعه معاصر را شتاخت و هدایت تغییرات برای حفاظت بشر در برابر شوک آینده می‌داند و می‌پرسد که در این دنیای ناپایدار پدیده‌های گذرا، کدام ستون محکم می‌تواند ما را در برابر سیلاب آینده حفظ کند؟

جابجایی در قدرت (دانایی و ثروت و خشونت در قرن بیست و یکم)

  • 60,000 تومان

الوین و هایدی تافلر با کتاب‌های شوک آینده، موج سوم، جابه‌جایی در قدرت و جنگ و ضد جنگ به شهرت جهانی دست یافته‌اند. هر یک از این کتاب‌ها تحولات پیچیده جهانی را به دقت تحلیل کرده‌اند. جابه‌جایی در قدرت نشان می‌دهد که نقش عناصر سه‌گانه قدرت ـ زور، پول دانایی، در حیات سیاسی و اجتماعی بشر و تحول اهمیت آن‌ها در طول تاریخ چگونه بوده و چطور امروزه دانایی به نیرومندترین عنصر قدرت تبدیل شده است.

موج سوم

  • 480,000 تومان

موج سوم چیزی بیش از اشراق نسبت به آینده است. تجزیه و تحلیلی است بسیار درخشان از نیرو‌هایی که تمدن ما را تشکلیل داده‌اند. موج سوم سعی دارد ما را برای انتقال صلح‌آمیز به جامعه‌ای معقول‌تر و خردمندانه‌تر آماده سازد. موج سوم بینش ما را نسبت به خودمان، و نسبت به جهان اطرافمان دگرگون خواهد ساخت. جامع‌نگری خاص نویسنده ترکیبی تکان‌دهنده از موضوعاتی چون اقتصاد دورانی، شخصیت آینده، فرهنگ الکترونیک، خانواده هسته‌ای، اضمحلال حکومت ملی و انتقال از نظام سیاسی منسوخ فعلی به دموکراسی قرن بیست و یکم ارائه می‌دهد که بنیادی‌ترین فرضیات ما را تزلزل می‌سازد. همان‌گونه که انقلاب صنعتی باعث ویرانی ساختار‌های نظام کشاورزی شد، انقلاب الکترونیک نیز ساختار‌های نظام صنعتی را متلاشی خواهد کرد و بحران جهان کنونی نیز ناشی از این انتقال است.

صفحه‌ی 1