الن كريدمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آتش عشق زنت را شعله‌ور کن (رازهای دلبری از زنان)
آتش عشق شوهرت را شعله‌ور کن (رازهای دلبری از مردان)
چراغ دل شوهرت را روشن کن (راز دل‌بسته ‌کردن شوهر)
چراغ دل زنت را روشن کن (راز دل‌بسته کردن زن)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

آتش عشق زنت را شعله‌ور کن (رازهای دلبری از زنان)

  • 12,500 تومان

اگر موارد زیر را می خواهید، این کتاب را بخوانید: شب‌هایی پر از شادمانی واحساس ماجراجویی و رسیدن به رویاهای دلنشین تجربه شادی رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی معشوقی مهربان و پرهیجان زنی مهربان، فهمیده و پاسخگو تبدیل شدن به مردی که بیشتر زن‌ها خواهان او هستند.

آتش عشق شوهرت را شعله‌ور کن (رازهای دلبری از مردان)

  • 15,000 تومان

هشدار این کتاب را نخوانید مگر زنی هستید که : می‌خواهد مردی را تا آخر عمرش عاشق خود سازد. زندگی زناشویی‌اش در حال فروپاشی است و می‌خواهد آن را نجات دهد. در شرف ازدواج است و می‌خواهد همچنان شور و هیجان زندگی زناشویی خود را حفظ کند. شکست در ازدواج قبلی به او اجازه نمی‌دهد وارد رابطه جدیدی شود چون به شدت از احساس درد و فقدان می‌ترسد. چون روابط قبلی برای او خوشایند نبوده هر گونه رابطه‌ی جدید او را مضطرب و پریشان می‌کند. تکرار می‌کنم تحت هیچ شرایطی این کتاب را نخوانید مگر این که بخواهید بر سرنوشت و زندگی خود تسلط کامل داشته باشید.

چراغ دل شوهرت را روشن کن (راز دل‌بسته ‌کردن شوهر)

  • 70,000 تومان

امروزه بیشتر زنان نمی‌دانند چگونه مردی را به داشتن ارتباطی درازمدت متعهد نگه‌دارند. پس از خواندن این کتاب قابلیت و توانایی آن را خواهید یافت که مرد زندگی‌تان را با همة احساس و مهرش، به گونه‌ای توصیف‌ناپذیر به خود دلبسته کنید. زنی خواهید شد که او در سراسر عمرش بدان نیاز داشته است. چراغ دل شوهرت را روشن کن شامل نمونه‌ها و مثال‌هایی است که به طور گام به گام به شما یاد می‌دهد به چه دقت کنید و چه بگویید تا با مردی که انتخابش کرده‌اید بقیة عمر در کنارش به سر برید، ارتباطی مهرآمیز و عاشقانه برقرار سازید.

چراغ دل زنت را روشن کن (راز دل‌بسته کردن زن)

  • 45,000 تومان

در زندگی بسیاری چیزها وجود دارد که از اختیار شما خارج است، اما زندگی عشقی شما جزو این حیطه‌ها نیست. در این مورد همه چیز تحت سلطة شماست، اما ابتدا باید به این نتیجه برسید که خواهان همة آن چیزهایی هستید که زن قادر است به شما ارزانی دارد. زندگی کردن با یک زن و دوست داشتن او ممکن است بزرگترین مبارزه‌طلبی و تجربة توأم با پاداشی باشد که تاکنون داشته‌اید. چراغ دل زنت را روشن کن شما را به هزاران مرد دیگری ملحق می‌کند که وقتی دیگران روابطشان را با همسران‌شان می‌بینند، آنان را افرادی خوشبخت به شمار می‌آورند. شما مبدل به مردی می‌شوید که همسرتان زمینی که بر آن قدم می‌گذارید می‌ستاید و به هرکاری دست می‌زند تا موجبات شادی و سعادت شما را فراهم آورد.

صفحه‌ی 1