ال ريس لورا ريس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
22 قانون تغییر ناپذیر برند
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

نبرد در اتاق فرمان (چرا مدیران چپ‌ذهن نمی‌توانند با بازاریاب‌های راست‌ذهن رو به رو شوند و راه حل چیست)

  • 120,000 تومان

ال ریس و دخترش، دو خبره‌ی بازاریابی و صاحب کتاب‌های پرفروش این حوزه از جمله سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، در کتاب نبرد در اتاق فرمان به کاوش فاصله‌ی میان مدیریت و بازاریابی پرداخته‌اند و زیان‌های چنین شکافی را به تصویر کشیده‌اند. این دو به اثبات طرز تفکر دو گروه پرداخته‌اند: مدیریت که با واقعیت سر و کار دارد (چپ مغز است) و بازاریابی که با ادراک مخاطب سرو کار دارد (راست مغز است). این انشعاب تمامی وجوه عملیات سازمانی را در بر می‌گیرد: محصول در برابر برند، بهتر در مقابل متفاوت، محصولات و برقراری ارتباط در برابر جایگاه‌سازی. نویسندگان این کتاب با بکارگیری نمونه‌های متعدد از مک‌دونالد گرفته تا پپسی و مستر کارت، شفافیت مقصود خود را بالا برده‌اند و نشان داده‌اند که چگونه رویکرد هر دوی این دو گروه برای رشد، رقابت و برندسازی لازم و حیاتی است و در این مسیر نیاز است که دو طرف از نیازها، چشم‌انداز و اولویت‌های یکدیگر مطلع باشند. این پدر و دختر به خوبی بر بحث مسلط هستند و برای اثبات نظریات خود هم از برندهای موفق و هم از برندهای شکست‌خورده نمونه‌هایی آورده‌اند. این کتاب سرگرم‌کننده و آموزنده گفتنی‌ةای بسیاری برای مدیران بازاریابی و اجرایی در تمام سطوح سازمانی دارد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

22 قانون تغییر ناپذیر برند

  • 110,000 تومان

برای پایدار ماندن در بازار فشرده و پررقابت امروزی، به یک نام تجاری معتبر نیاز است. اما سوال این است که چطور و چگونه؟ برای تثبیت نام تجاری، ساده کردن تئوری‌های پیچیده و کلی در بازاریابی، بسیار موثر است که با استفاده از این 22 قانون ساده به دست می‌آید.

سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

  • 75,000 تومان

درحال حاضر، به هرسویی که نگاه کنیم، شاهد یک چرخش اساسی از بازاریابی روابط عمومی محور، خواهیم بود. دیگر نمی‌توان فقط با تکیه بر تبلیغات، یک نام تجاری را به بازار عرضه کرد. زیرا تبلیغات دیگر اعتبار ندارد. تبلیغات ندای یک سویه‌ی شرکتی است که تنها به فروش بیشتر می‌اندیشد. یک نام تجاری جدید را فقط به کمک اطلاع‌رسانی Publcity یا روابط عمومیPublic Relation می‌توان ارائه و تثبیت کرد. روابط عمومیPR این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که پیام تبلیغاتی خود را به شکلی غیر مستقیم و با کمک گروه سوم (رسانه‌های جمعی) به گوش مخاطبان برسانید. هنگام مشاوره با مشتریان، معمولا اولین توصیه‌ی به آن‌ها این است که هر برنامه‌ی جدید بازاریابی باید ابتدا با اطلاع رسانی آغاز شود و به تدریج و پس از دست‌یابی به اهداف اولیه‌‌ی روابط عمومی، برنامه‌ریزی تبلیغاتی پیرامون آن صورت گیرد. برای مدیرانی که تحت نفوذ فرهنگ تبلیغات هستند. این یک ایده نوین و انقلابی و برای دیگران، یک تکامل طبیعی در تفکر بازاریابی به شمار می‌رود.

صفحه‌ی 1