اصغر ساداتيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مهارت‌های زندگی (برای نوجوانان جوانان و بزرگسالان)
مهارت‌های زندگی (برای کودکان)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
در فکر ذهن و روان نوجوانان و جوانان چه می‌گذرد
کمرویی خجالت جسارت و ابراز وجود
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

مهارت‌های زندگی (برای نوجوانان جوانان و بزرگسالان)

  • 25,000 تومان

دکتر اصغر ساداتیان دارای دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران (ملی-1371) بوده و برای تحصیل در رشته فوق تخصصی سایکونوروایمونولوژی در آمریکا به سر می‌برد. از سال 1370 به عنوان نویسنده برجسته کشور در زمینه تالیف کتاب‌های تخصصی پزشکی تظاهرات اصلی و درمان بیماری‌ها (C M M D) و شناخت بیماری‌ها و توصیه‌های پزشکی (R D M R) خدمات خود را به جامعه پزشکی ارائه نمودند (مجموعه تالیفات ایشان بیش از 50 عنوان می‌باشد). در سال 1383 به عنوان ناشر و مولف با ارائه طرح ملی کتابخانه سیار در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و نیز تولید کتاب‌های روانشناسی و سلامت با محتوای آموزشی، علمی و کاربردی در زمینه پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان، مهارت‌های زندگی، آموزش‌های قبل از ازدواج تحلیل روابط زناشویی، افسردگی و اضطراب... به فعالیت ارزشمند خود در راستای افزایش آگاهی و شناخت مردم عزیز ایران همت گماشته‌اند.

مهارت‌های زندگی (برای کودکان)

  • 85,000 تومان

یکی از مهم‌ترین اجزاء رشد و تکامل کودکان، رشد احساسی و عاطفی و اجتماعی آن‌هاست. این که کودک دریابد چگونه با دیگران رابطه درستی برقرار کند، چگونه نظر و احساس خود را به درستی ابراز کند، چگونه دیگران را بفهمد، چگونه از حق و حقوق خود دفاع کند و به حق و حقوق و حریم دیگران تجاوز نکند.

در فکر ذهن و روان نوجوانان و جوانان چه می‌گذرد

  • 45,000 تومان

تا همین چند دهه پیش، انسان‌ها از نظر مراحل رشدی فقط به دو گروه کودک و بالغ تقسیم می‌شدند. اما به لحاظ پیشرفت‌های علمی و هزاران تحقیق جامع و به کمک فن‌آوری‌های بسیار پیشرفته، دوره‌ای مجزا و کاملا متمایز از مرحله رشد، شناسایی شد و دوره نوجوانی یا بلوغ نامیده شد. دوره نوجوانی یک فرصت بسیار طلایی است که خلقت یک بار دیگر در اختیار پدر و مادر و خود فرد قرار می‌دهد تا در یک دوره هشت تا ده ساله اگر اشتباه و قصوری در شکل‌گیری شخصیت فرد در دوران کودکی رخ داده باشد آن را جبران و اصلاح کنند.

کمرویی خجالت جسارت و ابراز وجود

  • 75,000 تومان

به جز در بعضی از شغل‌ها و به هنگام خواب، اکثر اوقات زندگی ما در رابطه با دیگران می‌گذرد و اساسا آدمی فقط در بودن با دیگران است که خود را ساخته و بارور و متعالی کرده و در یک کلام، معنی پیدا می‌کند. به لطف پیشرفت‌های علمی و تکامل عقلی و عاطفی انسان، دایره دشمن و غیرخودی‌ها روز به روز کوچک‌تر می‌شود و به معنی واقعی جهان به یک دهکده بزرگ تبدیل شده است. به دلیل استفاده نادرست و درست از تکنولوژی، مفهوم و شکل روابط انسانی دست‌خوش تغییرات زیادی شده است که نمونه آن محدود شدن روابط بین فردی به دلیل افراط در استفاده از کامپیوتر و تلفن است و به همین دلیل شیوع کم‌رویی و خجالت و اضطراب اجتماعی در اکثر جوامع رو به افزایش است. کمرویی و انواع اضطراب اجتماعی ریشه در برخی از باورهای غلط و نادرست و فقدان مهارت‌های اجتماعی دارد و در این کتاب سعی شده است تا به زبانی ساده راه‌کارهای عملی و علمی برای اصلاح این اختلالات ارائه شوند.

صفحه‌ی 1