استفان اين هورن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر مهربان بودن
  • همراه با تخفیف
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 173,900 تومان
هنر مهربان بودن
  • 8,500 تومان
  • با تخفیف: 8,500 تومان
هنر خوب بودن (راهی به سوی موفقیت و کامیابی در زندگی)

هنر مهربان بودن

  • 185,000 تومان

کتابی الهام‌بخش و پیشگام درباره پداش و منافع مهربانی مهربانی اصیل و مثبت، در واقع یک هنر است، که می‌توان یاد گرفت . به اعتقاد استفان این هورن مهربانی تنها مهم در رسیدن به موفقیت و رضایت در زندگی است. انسان خوب بودن می‌تواند شما را شادتر، غنی‌تر موفق‌تر، و شایسته‌تر سازد. مهربانی اگرچه در زندگی روزمره ما نقشی اجتناب‌ناپذیر دارد، اما عمل به آن کار چندان ساده‌ای نیست. ما در همه مسائل غامض زندگی، دانسته یا ندانسته نتایج احتمالی رفتارمان را اعم از خوب یا بد، محاسبه می‌کنیم. همین هوش اخلاقی است که به اعتقاد استفان این هورن قابلیت انسان خوب بودن ما را به نمایش می‌گذارد. هوش اخلاقی که بخشی موروثی و بخشی پرورش‌یافته در کودکی است، تا پایان عمر همچنان رشد می‌کند. در این کتاب پیشگام، نویسنده پنج ابزار دگرگون‌کننده‌ی زندگی را ارائه می‌دهد که می‌توانیم با استفاده از آنها هنر مهربانی را با زندگی روزمره‌مان بیامیزیم. این کتاب منحصرب به فرد ، ضمن ارائه راه‌حل‌های آنی و درازمدت، و همچنین ضمن راهنمایی ما برای هدایت زندگی در شرایط دشوار، شاه‌کلیدی برای ورود به زندگی توام با مهربانی به دست می‌دهد. دکتر استفان این هورن، رییس بخش غده شناسی و آسیب‌شناسی در انستیتو کارولینسکا در استکهلم است. نویسنده‌ی کتابهای متعددی در زمینه پزشکی و فلسفه‌ی ادیان، از جمله خدای پنهان، دین، علم، و جستجو برای یافتن حقیقت، همچنین سخنران و مدرسی برجسته در سوئد و ایالات متحده آمریکاست.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

هنر مهربان بودن

  • 8,500 تومان


مهربانی اصیل و مثبت در واقع یک هنر است، که می‌توان یاد گرفت. به اعتقاد استفان این هوررن مهربانی تنها عامل مهم در رسیدن به موفقیت و رضایت در زندگی است. انسان خوب بودن می‌تواند شما را شادتر، غنی‌تر، موفق‌تر و شایسته‌تر سازد. مهربانی اگرچه در زندگی روزمره ما نقشی اجتناب‌ناپذیر دارد، اما عمل به آن کار چندان ساده‌ای نیست. ما در همه مسائل غامض زندگی، دانسته یا ندانسته نتایج احتمالی رفتارمان را اعم از خوب یا بد، محاسبه می‌کنیم. همین خوش اخلاقی است که به اعتقاد استفان این‌هوررن قابلیت انسان خوب بودن را به نمایش می‌گذارد.
کلمات کلیدی: خودیاری، انگیزشی، استفان این‌هورن، زهره زاهدی

هنر خوب بودن (راهی به سوی موفقیت و کامیابی در زندگی)

  • 42,000 تومان

خوب و مهربان بودن، همیشه کار آسانی نیست. این که به دیگران اجازه بدهیم تا راه خودشان را بروند، حتی اگر در اشتباه هم باشند و پیامد اعمالشان مخرب باشد، به معنای انسانی خوب و مهربان بودن نیست. هم‌چنین، خوب بودن به این معنی نیست که دیگران تا از ما سوء استفاده کرده و یا ما را وادار بکنند تا کاری را بر خلاف طبیعت خود، انجام بدهیم. بلکه خوب بودن، کیفیتی است و بایستی با احتیاط هر چه بیشتر با آن برخورد کنیم.

صفحه‌ی 1