آن ورنون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آموزش مهارت‌های زندگی برای دوره اول متوسطه (رشد هیجانی اجتماعی شناختی و خود)
آموزش مهارت‌های زندگی برای دوره دبیرستان (رشد هیجان اجتماعی شناختی و رشد)
آموزش‌های مهارت‌های فکری احساسی رفتاری
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
آموزش مهارت‌های زندگی (رشد هیجانی اجتماعی شناختی و خود) دوره دبستان

آموزش مهارت‌های زندگی برای دوره اول متوسطه (رشد هیجانی اجتماعی شناختی و خود)

  • 205,000 تومان

مجموعه سه جلدی مهارت‌های زندگی که بر اساس نظریه رفتاردرمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس طراحی شده، در واقع برنامه‌ای برای پیشگیری از ایجاد مشکلات فکری، احساسی و رفتارهای دانش‌آموزان مقاطع دبستان، دوره اول و دوم متوسطه است. دانش‌آموزان در هر مجلد با اجرای چند فعالیت، مهارت‌های لازم برای خودپذیری، ایجاد و حفظ روابط، حل مسئله، تصمیم‌گیری و کنار آمدن با هیجانات مشکل‌آفرین را یاد می‌گیرند. (کلاس‌های 7 تا 9)

آموزش مهارت‌های زندگی برای دوره دبیرستان (رشد هیجان اجتماعی شناختی و رشد)

  • 160,000 تومان

مجموعه 3 جلدی مهارت‌های زندگی که بر اساس نظریه رفتاردرمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس طراحی شده، در واقع برنامه‌ای برای پیشگیری از ایجاد مشکلات فکری، احساسی و رفتاری دانش‌آموزان مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان است. دانش‌آموزان در هر مجلد با اجرای چند فعالیت، مهارت‌های لازم برای خودپذیری، ایجاد و حفظ روابط، حل مسئله، تصمیم‌گیری و کنار آمدن با هیجانات مشکل‌آفرین را یاد می‌گیرند. تمرین‌ها و مهارت‌ها به فراخور گروه سنی و رشد شناختی دانش‌آموزان تنظیم شده‌اند و راه و رسم رسیدگی به مشکلات زندگی و رشد را به دانش‌آموزان یاد می‌دهند. فعالیت‌ها، در کلاس درس یا در گروه‌های کوچک قابل اجرا هستند. مجری آن‌ها نیز می‌تواند مشاور مدرسه یا یکی از معلمان باشد. در ضمن، تمرین‌ها با کمی جرح و تعدیل در مشاوره‌های انفرادی با کودکان و نوجوانان قابل استفاده‌اند.

آموزش‌های مهارت‌های فکری احساسی رفتاری

  • 12,000 تومان

در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که ویژگی اصلی آن، تغییر سریع است. همه با این چالش مواجه‌ایم که خود را با دنیایی غیرقابل پیش‌بینی و ناامن سازگار کنیم، دنیایی که بزرگ شدن در آن برای بچه‌ها سخت‌تر شده است. با آنکه بسیاری از بچه‌ها می‌توانند بر این چالش‌های زندگی غلبه کنند ولی فشار روانی دوران کودکی همه‌گیر شده است و افسردگی و خودکشی دوران کودکی در حال فزونی است. این مشکلات نشان می‌دهند کنار آمدن با معضلات عصرها و رسیدن به نقاط عطف رشد طبیعی در دوران کودکی چقدر برای بسیاری از بچه‌ها سخت است. این کتاب با عنوان فکر کردن، احساس کردن، رفتار کردن: برنامه تربیت هیجانی برای نوجوانان، حاصل سال‌ها آموزش و اجرای درمان عقلانی- هیجانی هستند.

آموزش مهارت‌های زندگی (رشد هیجانی اجتماعی شناختی و خود) دوره دبستان

  • 255,000 تومان

جلد یکم این مجموعه ویژه آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دوره دبستان است که متناسب با شرایط رشدی این دوره، با ارائه فعالیت‌ها، مهارت‌های لازم برای خودپذیری، ایجاد و حفظ روابط، حل مسئله، تصمیم‌گیری و کنارآمدن با هیجانات مشکل‌آفرین را به آنها یاد می دهد. تمرین‌های این کتاب را معلمان و مشاوران مدرسه می‌توانند در کلاس اجرا کنند. علاوه بر آن با کمی جرح و تعدیل در مشاوره انفرادی نیز قابل استفاده می‌باشد. خواندن و اجرای تمرین‌های کتاب برای والدین، مشاوران و معلمان بسیار مفید است.

صفحه‌ی 1